Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 264 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik vind niet dat een prijs van 0,01 Pond direct aantoont dat dit een foutieve prijs is. Het is op bv. eBay een courante techniek om de verkoopskosten laag te houden en de winst te halen uit de verzendkosten waar geen verkoopcommissie op geldt.
    Maar op ebay kunnen ze danook gewoon vragen wat ze willen voor het verzenden en op amazon.co.uk is het een vaste en best wel lage prijs van 1,72 pond, bij amazon.com is het $12 naar Europa.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #127

  3. #128

    Standaard

    Jep, idem hier.. was het proberen waard

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Cancelled

    Oh well
    Klopt, ik had het van te voren nog even nagevraagd en kreeg vanmiddag het volgende antwoord:

    Yes, unfortunately an error happened in our system. We are currently working on getting that fixed.
    None of those purchases will be shipped if ordered.

  5. #130

  6. #131

    Standaard

    Diverse Fox/MGM titels 4,97 UK Pounds. Gevonden via de Best Blu-ray deals bovenaan bij Blu-ray.com.

  7. #132

    Standaard

    Heb je een link? Dat is wel net zo handig.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Diverse Fox/MGM titels 4,97 UK Pounds. Gevonden via de Best Blu-ray deals bovenaan bij Blu-ray.com.
    Blijkbaar een bliksemactie, want de titels zijn alweer verdwenen. Er was geen link op Amazon, vandaar de verwijzing naar Blu-ray.com.

  9. #134

    Standaard

    Summer sale bij Amazon.co.uk!

    O.a.:

    Heroes COMPLETE COLLECTIE op blu-ray voor 30 pond!

  10. #135

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Link werkt niet...

  12. #137

    Standaard

    Niet meer. Hopelijk deze wel.

    LINK

  13. #138

    Standaard

    even een andere vraag over amazon
    koop er echt veel maar steeds bij de betaling komen ze aan zetten met zo n pasje als je die aan schaft dat je 5% korting krijgt bij je artikelen
    heeft iemand zo n pasje en zitten er geen verdere betalingen aan vast of andere haken en ogen

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locomotive Bekijk bericht
    even een andere vraag over amazon
    koop er echt veel maar steeds bij de betaling komen ze aan zetten met zo n pasje als je die aan schaft dat je 5% korting krijgt bij je artikelen
    heeft iemand zo n pasje en zitten er geen verdere betalingen aan vast of andere haken en ogen
    Volgensmij is zo'n pasje gewoon een creditcard, ik kan me niet herinneren dat er een los 'klanten'pasje is waar je extra korting mee krijgt.. anders zet even een link neer, want ik kan me sowieso niet herinneren dat ze aan zijn komen zetten met een los pasje (anders dan een CC), en ik bestel er ook redelijk wat..

  15. #140

    Standaard

    Dat is een credit card uitgegeven via Amazon, echter kan je daar niet voor inschrijven als je niet in de UK woont.

  16. #141

    Standaard

    oke dan weet ik dat want steeds bij de totale rekening
    staat er het totaal maar eraf dan met 5 pond of 10 pond eraf als ik dat pasje of customer dan zou aanschaffen

  17. #142

    Standaard

    lightening deals zijn weer begonnen

    Op dit moment o.a.
    dvd mad men seizoen 1 tm 5 voor 37,45 pond
    blu ray harry potter alle 8 voor 17,99

    komen nog een paar leuke items langs.

  18. #143

    Standaard

    als je op de waitlist staat... en dan ???

  19. #144

    Standaard

    Dan moet je wachten! En je browser open laten, eenmaal je aan de beurt bent heb je 2 minuten om af te rekenen!!

    De gratis verzending wordt trouwens bepaalt op de originele prijs, dus een box die anders 30 pond kost en nu maar 15 pond wordt gratis verzonden!

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dan moet je wachten! En je browser open laten, eenmaal je aan de beurt bent heb je 2 minuten om af te rekenen!!

    De gratis verzending wordt trouwens bepaalt op de originele prijs, dus een box die anders 30 pond kost en nu maar 15 pond wordt gratis verzonden!
    Amai heb lang moeten wachten deal was om 12.30 crucial ssd 256gb voor 99 pond en om 17u kreeg ik melding om hem te kopen al bij al sjance

  21. #146

    Standaard

    Holy smoke Batman!

    Vandaag gaan ze echt los zie ik.....BSG box, Indy box, MIB box, Monsters box.

    Als je een van de beste series ooit (Battlestar Galactica) nog niet hebt, dan moet je nu je kans pakken!

  22. #147

    Standaard

    pfff niet te doen die lightingdeals. Elke keer wanneer ze "live" gaan klik ik en dan sta ik ergens in de 500+ in de waitlist...

  23. #148

    Standaard

    Anders wel een topdag wat de deals betreft! Veel meer dan de andere dagen, kan zelf niet wachten tot de Indiana Jones deal, heb de box nog steeds niet!

  24. #149

    Standaard

    Damn, komt BSG nog een keer langs? Voor die prijs wil ik hem heel graag hebben.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Anders wel een topdag wat de deals betreft! Veel meer dan de andere dagen, kan zelf niet wachten tot de Indiana Jones deal, heb de box nog steeds niet!
    Indiana Jones box was/is 29,99 GBP in de lightning deal. Omgerekend in euro's met gratis verzenden bijna 40 euro. Kun je hem net zo goed hier in nederland kopen (MM = € 39,99)

Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •