Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 264 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Damn, komt BSG nog een keer langs? Voor die prijs wil ik hem heel graag hebben.
    BSG komt niet meer langs. Zijn éénmalige aanbiedingen!

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    BSG komt niet meer langs. Zijn éénmalige aanbiedingen!
    Harry Potter en Hitchcock zijn ook 2x langs gekomen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Harry Potter en Hitchcock zijn ook 2x langs gekomen
    Die waren niet uitverkocht de 1e keer, maar het kan natuurlijk toch zo gebeuren
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    BSG komt niet meer langs. Zijn éénmalige aanbiedingen!
    BSG staat er weer bij....! Duurt nog bijna 8 uur....

  5. #155

    Standaard

    Helemaal geen interessante game deals . Had gehoopt op CoD BO2 of All Stars Battle Royale. Zal er niet van komen denk ik.

  6. #156

    Standaard

    Sowieso weinig interessants gezien de hele week, als je het vergelijkt met de Amerikaanse site dan valt het allemaal erg tegen.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cervantes Bekijk bericht
    Sowieso weinig interessants gezien de hele week, als je het vergelijkt met de Amerikaanse site dan valt het allemaal erg tegen.
    hebben BSG en E.T. dutch subtitles?

  8. #158

    Standaard

    wat was die prijs dan van BSG?

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cervantes Bekijk bericht
    Sowieso weinig interessants gezien de hele week, als je het vergelijkt met de Amerikaanse site dan valt het allemaal erg tegen.
    Mij valt dat hele black-friday gebeuren overal erg tegen. Op Amazon.com zijn de prijzen wel laag, maar door de handeling en verzendkosten ben je dit voordeel al snel kwijt. Ook vallen de titels die ze verkopen mij tegen, Twijfel al deze hele week over het bestellen van titanic en Prometheus, maar kan er geen interessante van rond de 10 dollar bij vinden. Samen bestellen heb je weer gezeik met douane en apart bestellen is weer 17 euro p/s. Nee hehoorlijke tegenvaller dit jaar.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    wat was die prijs dan van BSG?
    29 pond

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    hebben BSG en E.T. dutch subtitles?
    BSG niet (alleen Engelse subs), ET wél.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Mij valt dat hele black-friday gebeuren overal erg tegen. Op Amazon.com zijn de prijzen wel laag, maar door de handeling en verzendkosten ben je dit voordeel al snel kwijt. Ook vallen de titels die ze verkopen mij tegen, Twijfel al deze hele week over het bestellen van titanic en Prometheus, maar kan er geen interessante van rond de 10 dollar bij vinden. Samen bestellen heb je weer gezeik met douane en apart bestellen is weer 17 euro p/s. Nee hehoorlijke tegenvaller dit jaar.



    29 pond
    Amazon.com is idd niet interessant vanwege verzend/douanekosten, maar daar kunnen zij weinig aan doen. Ze hebben daar iig wel meer goede aanbiedingen, zie bijv. de James Bond box voor 80 euro, die zou ik direct kopen als dat op Amazon.co.uk was.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Mij valt dat hele black-friday gebeuren overal erg tegen. Op Amazon.com zijn de prijzen wel laag, maar door de handeling en verzendkosten ben je dit voordeel al snel kwijt. Ook vallen de titels die ze verkopen mij tegen, Twijfel al deze hele week over het bestellen van titanic en Prometheus, maar kan er geen interessante van rond de 10 dollar bij vinden. Samen bestellen heb je weer gezeik met douane en apart bestellen is weer 17 euro p/s. Nee hehoorlijke tegenvaller dit jaar.
    Komt natuurlijk ook omdat we al zoveel hebben, want als er een paar titels van $3,99 bij zitten die je nog niet hebt...

    Avatar 3D bij amazon.de viel me echt tegen gisteren. ik was al aan het bedenken wat ik er bij moest nemen om gratis verzenden te krijgen, ging er 15% af en kostte hij 22,50 euro

    Kun je niet met de 2e verzendoptie de douanekosten al voor zijn en ongeveer even duur uit zijn?
    Had ik ook gehoopt met de Bond box, maar dat kwam op $133 uit, dan wacht ik nog wel even
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Komt natuurlijk ook omdat we al zoveel hebben, want als er een paar titels van $3,99 bij zitten die je nog niet hebt...

    Avatar 3D bij amazon.de viel me echt tegen gisteren. ik was al aan het bedenken wat ik er bij moest nemen om gratis verzenden te krijgen, ging er 15% af en kostte hij 22,50 euro

    Kun je niet met de 2e verzendoptie de douanekosten al voor zijn en ongeveer even duur uit zijn?
    Had ik ook gehoopt met de Bond box, maar dat kwam op $133 uit, dan wacht ik nog wel even
    Tuurlijk speelt het mee dat we zoveel hebben. Vergeet ook niet dat de meeste titels van die $3,99 uitgaven vrijwel allemaal barebore movie only edition zijn, dat is gewoon weg niet interessant voor ons.

    De 2de verzendoptie is gewoon weg duurder. apart verzenden kost 17 euro p/s en met de 2de verzendoptie 20 euro p/s. Zien wel en anders maar niet en lekker wachten op een overmijdelijke pricedrop anders.

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Tuurlijk speelt het mee dat we zoveel hebben. Vergeet ook niet dat de meeste titels van die $3,99 uitgaven vrijwel allemaal barebore movie only edition zijn, dat is gewoon weg niet interessant voor ons.

    De 2de verzendoptie is gewoon weg duurder. apart verzenden kost 17 euro p/s en met de 2de verzendoptie 20 euro p/s. Zien wel en anders maar niet en lekker wachten op een overmijdelijke pricedrop anders.
    Nou aan de movie heb ik wel genoeg. Wil alleen een mooie of special edition als ik de film echt tof vind, het is echt niet zo dat ik altijd alle extra's bekijk. Dat vind ik gewoon weg saai (bijvoorbeeld de LOTR extra's, soms heb je het over iets van 20 of 30 uur aan extra's. Snap niet wat mensen daar leuk aan vinden, dat is gewoon 2 of 3x de speelduur van alle films bij elkaar!!).

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Nou aan de movie heb ik wel genoeg. Wil alleen een mooie of special edition als ik de film echt tof vind, het is echt niet zo dat ik altijd alle extra's bekijk. Dat vind ik gewoon weg saai (bijvoorbeeld de LOTR extra's, soms heb je het over iets van 20 of 30 uur aan extra's. Snap niet wat mensen daar leuk aan vinden, dat is gewoon 2 of 3x de speelduur van alle films bij elkaar!!).
    Sommige mensen geven meer om de inhoud dan de verpakking (steelbook) , voor ieder wat wils.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Nou aan de movie heb ik wel genoeg. Wil alleen een mooie of special edition als ik de film echt tof vind, het is echt niet zo dat ik altijd alle extra's bekijk. Dat vind ik gewoon weg saai (bijvoorbeeld de LOTR extra's, soms heb je het over iets van 20 of 30 uur aan extra's. Snap niet wat mensen daar leuk aan vinden, dat is gewoon 2 of 3x de speelduur van alle films bij elkaar!!).
    Opzich heb ik vaak ook aan de zelfs film voldoende, tis niet zo dat ik echt elke extra ga bekijken hoor. Echter wanneer ik een blu-ray koop mag ik toch minmaal verwachten dat de extras van de DVD zijn overgezet in SD? Blu-ray moet ik mijn ogen de meest complete uitgave van de film op het moment zijn.

  17. #167

    Standaard

    Vandaag weinig nieuws onder de zon bij de Black Friday aanbiedingen.....een mooie kans voor degene die de Hitchcock of Monsters box gemist hebben, om alsnog toe te slaan.

  18. #168

    Standaard

    3 voor 17 pond, keus uit ruim 700 titels. Wel zijn sommige titels van zichzelf al dusdanig goedkoop dat die niet interessant zijn binnen deze aanbieding.
    Met korting online Chinees shoppen:
    MisterTao.com - recommender: DutchJohan

  19. #169

    Standaard

    Ik heb er drie uitgezocht, maar prijs is geen 17 pound
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #170

    Standaard

    Ah nee, want 17 Pond komen nog verzendkosten bij

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik heb er drie uitgezocht, maar prijs is geen 17 pound
    Je moet wel zorgen dat je bij afrekenen expliciet kiest voor 'supersaferdelivery' (die staat namelijk standaard UIT!!!) als verzendoptie.. Als er bij het artikel 'eligible for supersaferdelivery' staat dan kun je altijd die optie kiezen..

  22. #172

    Standaard

    Verzenden is gratis maar de blu rays kosten 30 pound room with a view, jane Eyre en the negochiator heb ik gekozen

    Die wil ik graag hebben voor 17 pound.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #173

    Standaard

    Ik heb net geprobeerd om de genoemde titels voor 17 pond te krijgen en dat lukt inderdaad niet. Bij alle drie de titels staat echter wel aangegeven dat ze deel uitmaken van de actie. Ik zie wel dat Jane Eyre niet door Amazon.co.uk zelf wordt verkocht, dus waarschijnlijk is dat de reden waarom je niet alle drie de titels voor 17 pond krijgt.

  24. #174

    Standaard

    Deze moet je hebben Bettina. Dank krijg je ze alle 3 voor 17 pond.

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...A3P5ROKL5A1OLE

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Verzenden is gratis maar de blu rays kosten 30 pound room with a view, jane Eyre en the negochiator heb ik gekozen

    Die wil ik graag hebben voor 17 pound.
    Het is overigens normaal dat dergelijke kortingen pas in het laatste scherm voor dat je de bestelling definitief bevestigd worden verrekend en dus ook daar pas zichtbaar worden. Ik heb als proef op de som de drie Blu Ray's die jij graag wil hebben in mijn mandje gedaan en aan het einde van de rit zou ik gewoon 17,00 GBP betalen inclusief gratis verzenden.

    En zoals Wieba al vermeldt, kijk uit dat er geen marketplace sellers tussen zitten. Dan geldt de aktie uiteraard niet.


Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •