Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 289 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.de

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    .....zie ook hier voor wat meer titels, wel even het Duitse vlaggetje aanklikken en op All releases zetten:
    Even een klein tikkie offtopic, maar bij mij werkt t Engelse vlaggetje al een tijdje niet meer (krijg dan US). Ligt dat aan mijn kant of??

  2. #52

    Standaard

    60 Filme stark reduziert:
    Blu-rays für 5,97€:


    Blu-rays für 6,97€:


    Blu-rays für 8,97€:


    Blu-rays für 9,97€:


    Blu-rays für 10,97€:


    Blu-rays für 11,97€:


    Blu-rays für 12,97€:


    Blu-rays für 13,97€:


    Blu-rays für 14,97€:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #53

    Standaard

    Amazon.de heeft vaak erg leuke acties, alleen jammer van de uitgaves.
    Meestal hebben de films zo'n Duitse cover met vertaling van de film en staat de titel op de zijkant van de hoes anders dan op films uit NL/UK. Ik vind dat lelijk staan.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Amazon.de heeft vaak erg leuke acties, alleen jammer van de uitgaves.
    Meestal hebben de films zo'n Duitse cover met vertaling van de film en staat de titel op de zijkant van de hoes anders dan op films uit NL/UK. Ik vind dat lelijk staan.
    Van gewone verpakkingen kijk ik naar de film en niet de case.

    (stoor me er echt niet aan, maar kan me er wel in vinden wat jij zegt)

    Ik heb al mijn blu-rays uit het zicht.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Even een klein tikkie offtopic, maar bij mij werkt t Engelse vlaggetje al een tijdje niet meer (krijg dan US). Ligt dat aan mijn kant of??
    De laatste tijd werkt de UK link inderdaad vaak niet.
    Op dit moment weer wel en hoop dat het probleem is opgelost
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #56

    Standaard

    welke browser gebruiken jullie? Met Explorer heb ik voortdurend problemen om andere landen via de vlaggetjes aan te klikken (ook op dit eigenste moment) maar via Google Chrome stellen die problemen zich nooit.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door howitzer Bekijk bericht
    welke browser gebruiken jullie? Met Explorer heb ik voortdurend problemen om andere landen via de vlaggetjes aan te klikken (ook op dit eigenste moment) maar via Google Chrome stellen die problemen zich nooit.
    Hé inderdaad, bij mij werkt het via Inernet Explorer 9 ook maar af en toe, maar met Google Chrome werkt het wel.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #58

    Standaard

    Ik heb de indruk dat er weer enkele nieuwe acties zijn, of nieuwe titels het aanbod:

    3 blu-rays voor 21 euro


    3 blu-rays voor 25 euro

    5 blu-rays voor 30 euro

    2 blu-ray komedies voor 20 euro

  9. #59

  10. #60

  11. #61
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Goede actie dit met goede titels van €7,50 per stuk



  13. #63

    Standaard

    Hoe zit t met "wendecovers" bij Warner uitgaves?
    Hebben ze die en zijn die dan standaard of is t volstrekt willekeurig?
    Wyatt Earp staat bijvoorbeeld primair afgebeeld zonder leeftijdslogo maar als je de andere foto's bekijkt heeft ie m blijkbaar wel...

  14. #64

    Standaard

    voor dat soort informatie kun je het beste op deze website kijken. Wyatt Earp heeft geen wendecover.

  15. #65

    Standaard

    Tnx voor de tip alhoewel me t dan niet meteen duidelijk is waar t uit moet blijken op een dergelijke pagina.

    Vond wel op die website: Warners Blu-ray-Neuheiten demnächst auch mit Wendecovern? waaruit blijkt dat eind vorige maand verschenen Kokowääh (nooooit van gehoord ) de allereerste Warner is met wendecover.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Tnx voor de tip alhoewel me t dan niet meteen duidelijk is waar t uit moet blijken op een dergelijke pagina.

    Vond wel op die website: Warners Blu-ray-Neuheiten demnächst auch mit Wendecovern? waaruit blijkt dat eind vorige maand verschenen Kokowääh (nooooit van gehoord ) de allereerste Warner is met wendecover.
    links bij disc-informationen staat dan wende cover, als die aanwezig is bij die uitgave.

  17. #67

  18. #68

  19. #69

    Standaard

    nieuwe 4 voor 30 actie:

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...n-auf-amazonde



  20. #70

    Standaard

    In bovenstaande 4 voor €30 actie zitten ruim 150 titels waaronder veel Back Catolog titels van Universal
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #71
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk wel dat deze binnen korte tijd in de 3 voor 25 of 4 voor 30 gaan komen, wat denk jij Wieba?
    Denk het ook wel, ff wachten dus.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Denk het ook wel, ff wachten dus.
    Ok dan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    Niet makkelijk om uit 16 films er 3 te kiezen...
    De enige die voor mij interessant zou zijn is About a Boy, en die heb ik al bij jpc besteld...

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •