Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Daar heb je me overtuigd .

    Ik heb net het een en ander op zitten meten, maar ik kom er niet helemaal uit. Mijn speakers linksachter staat ongeveer 3 meter van de TV, rechtsachter ongeveer 4 meter, rechtsvoor ongeveer 2 en linksvoor en subwoofer 1 meter.

    Hoe ruim moet ik dit inschatten? Ik zat zelf te denken aan ongeveer 20 meter?

    Misschien heeft iemand zijn speakers op een soortgelijke afstand staan en kan diegene mij vertellen hoeveel ik ongeveer nodig heb?
    Patrick, de verhouding is ongeveer 1:4. Dit wil zeggen dat er dan nog geen klankverschillen optreden tussen de speakers als de verhouding kleiner is.

    Vroeger dacht men dat je altijd dezelfde lengtes moest houden om geluidsverschillen te verkomen, dus voor links 2 meter, dan voor rechts ook 2 meter kabel etc.

    Nu is dat niet zo, zolang je de 1:4 verhouding in gedachten houdt...

    Al jouw maten zitten ruimschoots binnen de 1:4 verhouding en er zal geen klankverschil zijn tussen alle speakers!

    Als je speakerkabel achter 3 meter is, zou het rechtsachter dus maximaal 12 meter mogen zijn, maar is slechts 1 meter extra! Linksvoor is 1 meter, rechtsvoor zou dus maximaal 4 meter mogen zijn en is ook slechts 1 meter langer. Geen probleem dus.

    het verhaal hier achter is erg technisch en houdt in dat als deze verhouding overschreden wordt dat er dan veranderingen optreden in de versterker die betrekking hebben op de frequentieweergave...het heeft te maken met de dempingsfactor die dan verstoord zou raken.

    Ik zou dus 11 meter kabel bestellen, omdat je het wat ruimer moet afknippen, vanwege draadstrippen en dergelijke. Zodoende heb je voldoende kabel tussen de speakers en versterker als de kabel vastgeschroefd zit.

    Zodoende kun je zelfs de wat duurdere kabel bestellen, die van 4 euro, i.p.v. 2,50 per meter! Zelfs ruim binnen je budget!

    Deze dus:
    Artikelcode: 17014

    Canare 4S11 starquad speakerkabel. Door velen een van de beste speakerkabels genoemd, gebaseerd op zijn uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    Zeer goede kabel, wordt door enkele fabrikanten voorzien van een mantel en onder eigen naam verkocht.


    Diameter buitenmantel: 10,7mm
    Dikte aders: 2,18mm2 per ader. Bij standaardgebruik worden 2 aders samengepakt.


    Kleur grijs.


    4,45 euro


    De 2 aders vormen dan samen 4 mm/2, dat is wat beter voor speakers dan 2m/2, wat ikzelf wat aan de dunne kant vind, daar er nogal wat stroom door een kabel kan gaan vanuit je versterker en 2mm vind ik dan wat aan de dunne kant. 4mm, klinkt meestal net weer wat mooier...

    Als je alles netjes wilt wegwerken enz, dan moet je wel extra lengte rekenen:

    Meet dan recht naar beneden vanaf de speaker terminals naar de grond, de lengte over de grond en dan naar je versterker terminals omhoog, doe dit voor elke speaker ...je hebt inmiddels begrepen dat je gewoon voor elke speaker de daadwerkelijke lengte per speaker kunt opmeten, tel dat bijelkaar op en je hebt je aantal meters kabel + 1 meter voor strippen e.d.

    Mocht je er niet uitkomen, zou ik eventueel een en ander wel een keer voor je aan kunnen sluiten.

    20 meter voor 90 euro is erg weinig en een erg goede investering in je HT set!
    Laatst aangepast door hstadman : 27-05-2008 om 22:33

  2. #27

    Standaard

    Volgens mij gaat er hier iets mis. Patrick heeft het volgens mij over hemelsbrede afstanden, terwijl HStadman over kabellengte praat. Aangezien je kabels liever netjes langs de plinten aanlegt zijn de kabellengte en hemelsbrede afstand natuurliijk niet gelijk, en voor de speakerkabels is de hemelsbrede afstand nietszeggend

    Hoeveel meter Patrick nodig heeft hangt af van de plaatsing / wegwerking van de kabel, en is natuurlijk gewoon op te meten. Zo weet je ook wat nu werkelijk het verschil in lengte tussen alle kabels is, en of die verhouding wel klopt.

  3. #28

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb even iets nauwkeurig gemeten, ook de afstand van de grond naar de hoogte waar de box staat e.d.

    Ik kom op:
    Rechtsachter: 7,5 meter
    Linksachter: 3,5 meter
    Rechtsvoor: 3 meter
    Center: 1,5 meter
    Linksvoor: 1,5 meter
    TOTAAL 17 meter.

    Als ik dit naar boven afrond naar 20 meter, moet ik genoeg hebben lijkt me.

    @Hstadman
    In hoeverre hoor ik het verschil tussen die goedkoper en die duurdere kabel? Ik wil mijn budget best iets opschroeven, maar vind 70-80 euro ook best veel geld voor kabels alleen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb even iets nauwkeurig gemeten, ook de afstand van de grond naar de hoogte waar de box staat e.d.

    Ik kom op:
    Rechtsachter: 7,5 meter
    Linksachter: 3,5 meter
    Rechtsvoor: 3 meter
    Center: 1,5 meter
    Linksvoor: 1,5 meter
    TOTAAL 17 meter.

    Als ik dit naar boven afrond naar 20 meter, moet ik genoeg hebben lijkt me.

    @Hstadman
    In hoeverre hoor ik het verschil tussen die goedkoper en die duurdere kabel? Ik wil mijn budget best iets opschroeven, maar vind 70-80 euro ook best veel geld voor kabels alleen.
    1. 20 meter moet dan lukken. Je hebt snel iets meer nodig (door bijvoorbeeld ruimere) bochten dan je vaak berekend hebt
    2. Duurdere kabels zou ik niet doen tenzij je ook van plan bent de rest van je apparaat flink te gaan upgraden.

    Ik gebruik zelf de 4S11 maar aangezien jij maar korte stukken nodig hebt heb je aan de 4S8 echt wel voldoende.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb even iets nauwkeurig gemeten, ook de afstand van de grond naar de hoogte waar de box staat e.d.

    Ik kom op:
    Rechtsachter: 7,5 meter
    Linksachter: 3,5 meter
    Rechtsvoor: 3 meter
    Center: 1,5 meter
    Linksvoor: 1,5 meter
    TOTAAL 17 meter.

    Als ik dit naar boven afrond naar 20 meter, moet ik genoeg hebben lijkt me.

    @Hstadman
    In hoeverre hoor ik het verschil tussen die goedkoper en die duurdere kabel? Ik wil mijn budget best iets opschroeven, maar vind 70-80 euro ook best veel geld voor kabels alleen.
    Uit mijn experimenten blijkt dat de dikkere kabels iets meer muzikaliteit hebben, mischien iets minder focus maar iets warmer en opener. Dunnere kabels zijn iets meer gefocusd en minder warm van klank.

    Ik zou echt voor de 4s11 gaan in jouw setup. Mocht je nog een keer upgraden, hoef je dan niet zo snel nieuwe kabels te kopen, met die 2mm/2 zou je dan al snel nieuwe kabels willen hebben. Die vind ik voor normale of goede speakers echt wat aan de dunne kant.

    Dus, deze prijzen zijn al erg scherp en het minimum wat je nodig hebt aan goede bekabeling.

    Je hebt eigenlijk een beetje een verkeerde voorsteling van wat duur is in de audio-wereld. 90 euro is echt niets in de audio wereld.:wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 28-05-2008 om 19:31

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    1. 20 meter moet dan lukken. Je hebt snel iets meer nodig (door bijvoorbeeld ruimere) bochten dan je vaak berekend hebt
    2. Duurdere kabels zou ik niet doen tenzij je ook van plan bent de rest van je apparaat flink te gaan upgraden.

    Ik gebruik zelf de 4S11 maar aangezien jij maar korte stukken nodig hebt heb je aan de 4S8 echt wel voldoende.
    Alexander, de dikte is niet alleen voor de lengte van de kabel maar heeft ook andere eigenschappen dan een dunnere kabel. Ik heb vooral met bekabeling ge-experimenteerd en er zijn behoorlijke verschillen waar te nemen in eigenschappen tussen 2mm/2 en 4mm/2 van dezelfde lengte en merk!

    Speakerkabels zijn eigenlijk een beetje als powerkabels; hoe dikker hoe beter, maar ook weer niet te dik. Door beide kabels kan aardig wat stroom vloeien!

    Mocht je die marantz AV8003 nemen en die MM8003, dan zou ik als ik jouw was zeker andere bekabeling nemen daar die kanare dan flink je bottelnek gaat vormen! Mensen die niet alle segmenten van bekabeling hebben gehoord zullen nog behoorlijk versteld staan van wat er nog allemaal aan detaillering e.d. mogelijk is.
    Laatst aangepast door hstadman : 28-05-2008 om 19:26

  7. #32

    Standaard

    @Patrick: Laat je niet gek maken door bedragen en andere zaken. Als jij van plan bent nog lang met deze speakers en receiver te blijven spelen, of als je van plan bent bij nieuwe spullen niet heel veel meer te gaan uitgeven dan zou ik gewoon voor de 4S8 gaan en voor de rest nieuwe films kopen. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #33

    Standaard

    En daarnaast moet je voor jezelf bepalen of je het interessant, en vooral zinnig vindt om veel geld aan kabels uit te geven. Waar de één een wereld van verschil hoort tussen twee kabels, kan de ander weleens vrijwel geen enkel verschil horen.

  9. #34

    Standaard

    Bedankt Alexander, Harry en Usuful Idiot (nee ik scheld je niet uit, je hebt zelf voor die username gekozen ). Ik ga voor de 4S8, en dan 20 meter.

    Komt dus neer op 49 euro + 7,5 verzendkosten. Vind de verzendkosten wel hoog, maar aangezien deze winkel zo scherp geprijsd schijnt te zijn, neem ik dat maar voor lief.

    Ik laat jullie nog weten of ik eruit ben gekomen met het doorknippen en aansluiten en dergelijke!
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 29-05-2008 om 11:59
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #35

    Standaard

    Hoogte verzendkosten valt wel mee hoor;
    6.20 voor het versturen van een pakketje
    1.30 voor het pakketje zelf (doosje, bescherming, verpakking, naar het postkantoor brengen)

    Vandaar!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Bedankt Alexander, Harry en Usuful Idiot (nee ik scheld je niet uit, je hebt zelf voor die username gekozen ). Ik ga voor de 4S8, en dan 20 meter.

    Komt dus neer op 49 euro + 7,5 verzendkosten. Vind de verzendkosten wel hoog, maar aangezien deze winkel zo scherp geprijsd schijnt te zijn, neem ik dat maar voor lief.

    Ik laat jullie nog weten of ik eruit ben gekomen met het doorknippen en aansluiten en dergelijke!
    Van harte.

    Ja, 2,50 en 4.45 voor een kabel is erg scherp. De anders zeer gewaardeerde qed silver edition zit over de 8 euro per meter. Goedkoper kun je eigenlijk niet voor een fatsoenlijke kabel.

    Laatst aangepast door hstadman : 29-05-2008 om 17:28

  12. #37

    Standaard

    Hier issie 2,45 euro per meter!
    http://www.livingcinema.nl/catalog/c...abel-p-87.html

    op 20 meter scheeld dat toch mooi weer 1 euro.

    Een andere goede kabel zou kunnen zijn geweest:
    http://www.missingtrack.nl/accessoires_details.php

    ook 2,50 euro per meter en supra staat minstens zo goed aangeschreven als canare, zo niet beter.
    In het lager prijssegment denk ik echter dat de qed silver aniversary xt toch wel de koning is van goede betaalbare kabels.
    Laatst aangepast door hstadman : 29-05-2008 om 17:50

  13. #38

    Standaard

    Wat is belangrijk voor een goede speakerkabel:


    The biggest issue in speaker cables, from the point of view of sound quality, is simply conductivity; the lower the resistance of the cable, the lower the contribution of the speaker cable's resistance to the damping factor, and the flatter the frequency response will be. While one can spend thousands of dollars on exotic speaker cable, in the end analysis, it's the sheer conductivity of the cable, and (barring a really odd design, which may introduce various undesirable effects) little else that matters. The answer to keeping conductivity high is simple: the larger the wire, the lower the resistance, and the higher the conductivity.

    Met andere woorden: een 4mm/2 kabel gedraagt zich weldegelijk anders dan 2mm/2 doorsnee kabel op een versterker..meestal heeft een kabel van 4mm/2 een flakkere en hoger rijkende frequencyweergave dan een dunnere ader (alles klinkt net wat mooier en opener). Dit is precies wat ik met mijn oren heb kunnen waarnemen. Hoe zwaarder de amp, hoe dikker liefst de aders van de speakerkabel, daar er nogal wat stroom door de kabel gaat!

    Trouwens,

    Blue jeans cables, zeer gerespecteerde kabelfabrikant van betaalbare kabels prefereerd de belden 5000 kabels boven die van canare 4S11! De belden is zelfs nog wat goedkoper!

    Hier kun je nalezen wat gebruikers vinden van de canare 4s11:

    http://www.audiocircle.com/circles/i...topic=26135.10

    Mijn bedenkingen ten aanzien van de canare kabels blijkt dus toch niet geheel ongegrond te zijn!

    Patrick:

    volgende keer het liefst bij een goede audio zaak vragen naar monsters van de kabels in je prijsklasse zodat je ze eerst thuis zelf kunt uitproberen en beluisteren! Die hebben ook echt wel betaalbare kabels liggen! Lees: ook kabels van 2,50 per meter. Bij een goede audio zaak kun je de kabels tenminste omruilen als je niet tevreden mocht zijn en andere kabels proberen!
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 30-05-2008 om 09:15

  14. #39

    Standaard

    @Mod die hier van alles heeft verwijderd: goede zaak maar wel jammer dat enkele ongegronde aantijgingen aan mijn adres wel mogen blijven staan.

    @hstadman: raar dat je in de bovenste post op deze pagina de Canare aanbeveeld aan TS en in de post hierboven plots aangeeft dat je je bedenkingen hebt over deze kabel.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Daar ik alles al eens uit den treure uitgeprobeerd heb, van powerkabels tot audiofiele zekeringen in de versterker, kan ik je zonder twijfel zeggen dat een goede kabel een hele verbetering kan opleveren. Hoe groot deze verbeteringen zijn ligt aan de kabel en is soms ook prijsafhankelijk. lees, hoe duurder hoe beter, maar dat is soms ook merkafhankelijk etc.
    Sommige merken kunnen meer doen met goedkopere kabels dan andere...dus, sommige goedkopere kabels van bepaalde merken klinken soms beter dan duurdere van andere merken. De ene kabel past ook beter bij je speakers dan andere...dit heeft met capaciteit, weerstand e.d. te maken. Dit houdt in dat de ene kabel beter kan klinken dan de andere op je speakers...

    De grootste verschillen in kabels kun je vinden in analoge kabels, dus powerkabels, signaalkabels (interlinks) en speakerkabels.

    Of ze het geld waard zijn? Ik vind van wel. In het algemeen zijn elke fatsoenlijke kabels (je hoeft niet meteen high end kabels te nemen ) beter dan de bekende dropveters en halen meer uit je speakers...

    Denk dan aan:
    betere soundstage( meer diepte, hoger en breder), alles komt "losser" van je speakers, stemgeluid is beter, meer lucht om de stem/instrumenten, klankkleur van stem en instrumenten e.d.
    Dat laatste is en blijft natuurlijk "high-end magazine" geneuzel!
    Deze post zal wel weer verwijderd worden, maar dat is dan aantasting
    van mijn vrijheid van meningsuiting, ik scheld toch niemand uit.
    En dan nog..........

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    @Mod die hier van alles heeft verwijderd: goede zaak maar wel jammer dat enkele ongegronde aantijgingen aan mijn adres wel mogen blijven staan.

    @hstadman: raar dat je in de bovenste post op deze pagina de Canare aanbeveeld aan TS en in de post hierboven plots aangeeft dat je je bedenkingen hebt over deze kabel.
    Ik geef aan dat ik de dikte van 4/mm2 prefereer boven die van 2mm/2, dus in die context is het logisch dat ik de 4S11 aanbeveel i.p.v. 4S8. Ik geef ook netjes aan in een post waarom ik vind dat een 4/mm2 kabel beter is dan een 2mm/2 kabel en de natuurwetten steunen mij hierin. Zie "wat is belangrijk in een speakerkabel".

    Ik beveel altijd aan om zelf kabels te beluisteren. Dit is niet mogelijk als je kabels via het web besteld. Ook is het een vooroordeel dat de goede audiozaak alleen maar dure kabels verkoopt. Dit is complete onzin en je zult zien dat zij ook gewoon kabels van 2,50 per meter op rol hebben staan! Ook weten zij beter dan wie anders welke kabel voor een bepaalde prijs het beste presteerd daar zij al uit den treure getest hebben welke kabels goed zijn!

    Ik heb niet plots bedenkingen, ik heb die canare niet aanbevolen. Ik geef slechts aan dat dat een redelijke kabel kan zijn voor weinig geld. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik vind dat er wel betere kabels zijn dan canare. Ik geef zelfs alternatieven in de vorm van supra en belden!

    De canare heeft een reputatie, maar als je je er eens flink in gaat verdiepen blijkt al snel dat die reputatie "mischien" niet verdient is. En men alleen op aanbevelingen afgaat i.p.v zelf eens te gaan luisteren!

    Ik adviseer Patrick dan ook om eens bij een lokale audiozaak langs te gaan. Voor tips over lokale audiozaken kun je mij een PM sturen.
    Dit scheelt sowieso verzendkosten.:wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 30-05-2008 om 15:59

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Dat laatste is en blijft natuurlijk "high-end magazine" geneuzel!
    Deze post zal wel weer verwijderd worden, maar dat is dan aantasting
    van mijn vrijheid van meningsuiting, ik scheld toch niemand uit.
    En dan nog..........
    Kom eens een keer luisteren, dan zal ik verschillende kabels verwisselen(heb dure, goedkope, koper, verzilverkoper en zilverkabels), eens zien wat je wel en niet hoort. Of beter nog, probeer zelf eens verschillende kabels uit in je systeem. Sommige goede audiozaken lenen kabels uit om te proberen. je eigen oren vertellen het verhaal beter dan dat ik kan doen.

    Het is leken geneuzel dat er geen verschillen bestaan tussen kabels. Ook is het afhankelijk van je systeem of de verschillen gemakkelijker waar te nemen zijn.

    Overigens, lees ik geen high end magazines maar test ik alles zelf, van kabels(goedkoop tot high end) tot pluggen(koper, verguld of rhodium), zekeringen (rhodium/koper) tot componenten (condensatoren, weerstanden etc.)

    Pas als jezelf hoort wat dit allemaal doet met je systeem kun je een ordeel vellen of verschillen bestaan.

    Ik weet zeker dat 99,99% hier dat nog nooit heeft gedaan.
    Laatst aangepast door hstadman : 30-05-2008 om 15:57

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik heb niet plots bedenkingen, ik heb die canare niet aanbevolen. Ik geef slechts aan dat dat een redelijke kabel kan zijn voor weinig geld. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik vind dat er wel betere kabels zijn dan canare. Ik geef zelfs alternatieven in de vorm van supra en belden!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik zou echt voor de 4s11 gaan in jouw setup. Mocht je nog een keer upgraden, hoef je dan niet zo snel nieuwe kabels te kopen, met die 2mm/2 zou je dan al snel nieuwe kabels willen hebben. Die vind ik voor normale of goede speakers echt wat aan de dunne kant.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Mijn bedenkingen ten aanzien van de canare kabels blijkt dus toch niet geheel ongegrond te zijn!

    Kijk maar eens hoe je dit weer gaat verdraaien dan.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Kijk maar eens hoe je dit weer gaat verdraaien dan.....
    Dit is essentieel:

    Ik zou echt voor de 4s11 gaan in jouw setup. Mocht je nog een keer upgraden, hoef je dan niet zo snel nieuwe kabels te kopen, met die 2mm/2 zou je dan al snel nieuwe kabels willen hebben. Die vind ik voor normale of goede speakers echt wat aan de dunne kant.

    Duidelijk?!

    Leuk he, selectief lezen omwille van zelfbehoudt.

    Waar zeg ik in dat verhaal dat ik die canare een goede kabel vind? Het verhaal gaat over dikte van de ader. Later geef ik aan dat ik vind dat er alternatieven zijn.

    Mischien dat je wat minder objectief bent als canare 4S11 eigenaar.

    Zoals je ziet hoef ik niets te verdraaien maar slechts in de juiste context te zetten.

    Ik ben benieuwd hoe je die minder positieve gebruikers ervaringen kunt omzetten richting Patrick.
    Laatst aangepast door hstadman : 30-05-2008 om 16:18

  20. #45

    Standaard

    Raar advies van je aangezien je zo'n groot fan bent van Nordost. Die zijn nog dunner.....

    De Spellbinder bijvoorbeeld (om het een beetje goedkoop en dus vergelijkbaar te houden) is bijvoorbeeld nog geen 1mm dik. Die zal dan vast ook niet voldoen in zijn set.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Raar advies van je aangezien je zo'n groot fan bent van Nordost. Die zijn nog dunner.....

    De Spellbinder bijvoorbeeld (om het een beetje goedkoop en dus vergelijkbaar te houden) is bijvoorbeeld nog geen 1mm dik. Die zal dan vast ook niet voldoen in zijn set.
    Als "expert" had je moeten weten dat de Nordost kabels vele dunne aders gebruiken om tot een volgens hun voldoende dikke kabel te komen. Ik gebruik overigens geen Nordost speakerkabel. Hier op het forum heb ik ALLEEN gesproken over Nordost interconnects!

    Ik raad hem geen spelbinders aan!

    Het vreemde is dat jezelf de 4S11 gebruikt maar patrick juist de 4s8 aanraadt, dat is pas vreemd. het zal toch wel iets te maken hebben met de dikkere aders van de 4S11, kuch....
    Laatst aangepast door hstadman : 30-05-2008 om 16:30

  22. #47

    Standaard

    Wat is er met mijn topic gebeurd? Ik hoop dat jullie me vergeven wanneer ik aangeef bovenstaande niet allemaal gelezen te hebben.

    Nogmaals bedankt voor jullie advies. Ik ga hier nu een slotje opgooien :razz:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •