De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: "Bijna" gratis dvd

  1. #1

    Standaard "Bijna" gratis dvd

    Beste forumleden,

    Na iets meer dan twee jaar heb ik de 1000 berichten bereikt. En daarom geef ik een dvd gratis weg, je betaalt alleen twee euro aan verzendkosten en de envelop.

    Je mag kiezen uit Crouching Tiger, Hidden Dragon of Closer of The Matrix Revolutions. Niet de meest interessante titels, dat geef ik grif toe maar vandaar de verloting.

    Het enige dat je hoeft te doen is je favoriete film posten en waarom ik die zou moeten aanschaffen/bekijken, inclusief beste versie (DC, EE, etc.).
    Helaas heb ik geen whatiwatch of iets dergelijks maar mocht je toch iets aanraden wat binnen mijn straatje past (even op het forum speuren ) is de winkans groter.

    Maandagavond maak ik de winnaar bekend.

    Veel succes/plezier.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  2. #2

    Standaard

    Lord of the Rings Extended Trilogy (12 DVD)

    Omdat dit beschouwd word als de beste trilogy


    Four **** Trader & SafeTrader


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Lord of the Rings Extended Trilogy (12 DVD)

    Omdat dit beschouwd word als de beste trilogy
    [off-topic]
    There's only ONE return. And it ain't of the King, it's of the Jedi!
    [/off-topic]

    Clerks 2! En dan wel de UK SE versie. Waarom? zie mn "off-topic-quote" hierboven.... :wink:
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  4. #4

    Standaard

    The Bourne Trilogy

    De enige drieluik die ik nog beter acht dan de drie Lord Of The Rings films.

  5. #5

    Standaard

    OLD BOY (3disc Special Edition)
    Omdat het gewoon een topper van een film is.
    De extra's zijn dan leuk meegenomen

  6. #6

    Standaard

    Memento en dan de R2UK 3-disc. Kan je hem ook nog in de goede volgorde kijken.

  7. #7

    Standaard

    The Godfather - trilogie. Uitgebreide karakteriseringen, een sterke verhaallijn en een prachtige begeleidende muziekscore maken van dit gangster-epos de peetvader van de film.

  8. #8

    Standaard

    Ik weet niet of je van het genre houd maar de volgende film is écht een aanrader als je hem nog niet gezien hebt:

    Schindler's List

    De film gaat over Oskar Schindler een Duits-Tsjechiësche zakenman tijdens WO2.
    Oskar Schindler heeft tijdens WO2 meer dan 1100 Joden van de dood gered en dat is één van de redenen waarom de man beroemd is geworden ná WO2. Ook vanwege het feit dat hij een rijke nazi was.

    De film is absoluut een aanrader omdat het een stukje verteld over de geschiedenis op een mooie manier en prachtig verfilmd en je meeleeft met de Joden toen. B.v. wanneer 3 Joden achter elkaar moesten staan zodat 1 kogel genoeg was om ze te doden en ze geen munitie verspilde. En het meisje met de rode jas, die als het ware door de Duitsers heen glipt en zich verstopt. Veel mooie momenten, in een mooie film. Een absolute aanrader als je van ware gebeurtenissen uit de geschiedenis houd en ook de tijd neemt om er meer van te weten te komen op een leuke manier!


    Als je de film al gezien hebt, dan is bovenstaande tekst voor niets geweest, maar als je de dvd nog niet hebt en/of de film nog niet gezien hebt en je wilt dat wel doen en je wilt hem kopen, koop dan de Limited Edition uitgave. Dat is de SE uitgave 2 disc, met een aantal extra's o.a. de soundtrack en fotoboek.
    Je kunt die uitgave nog op marktplaats vinden rond de €15,- in de winkel is hij er niet meer.

  9. #9

    Standaard

    Even gekeken naar de titels die je aanbied heb ik besloten om beide delen van Kill Bill aan te raden.
    Heerlijke film, met top camera werk, super shots, spanning en geweldige muziek.

    Waarschijnlijk zal je ook wel bevallen dat het eerste deel Oosters georienteerd is en het tweede deel westens
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #10

    Standaard

    12 Angry Men (Sidney Lumet, 1957)



    Deze film mag gewoon niet onbreken in je collectie. Zonder twijfel één van de beste films ooit. Het maakt niet zoveel uit welke versie je koopt, aangezien ze niet of nauwelijks van elkaar verschillen. Veel kijkplezier
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #11

    Standaard

    Cannibal Holocaust....de complete boxset incl fraai beeldje....mag in geen enkele collectie ontbreken...8)


  12. #12

    Standaard

    Na lang twijfelen gaat de dvd naar Hugo v/d W. Ik heb van Memento de 1 disc al maar vooral de optie om de film in de goede volgorde te bekijken spreekt me erg aan. Bas Reuver, mocht ik ooit 12 Angry Men scherp geprijsd tegenkomen neem ik hem zeker mee.
    En Melzz, Cannibal Holocaust lijkt me eerlijk gezegd niets. Ik ben overigens niet bekend met het genre.

    Alle andere suggesties heb ik al, voortaan even het forum beter doorzoeken heren .
    Laatst aangepast door Nielsje : 26-05-2008 om 20:37
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •