Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Full-time recensies schrijven?
    Fitness-instructeur?

    Hoeveel krijg ik als ik het goed raad?
    Geen van beiden, hoewel dat eerste me wel leuk lijkt. Bij tijdschriften kom je echter moeilijk binnen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Geen van beiden, hoewel dat eerste me wel leuk lijkt. Bij tijdschriften kom je echter moeilijk binnen.
    Het helpt ook niet echt dat we er maar één hebben in Nederland die echt volledig op film is gericht. Hoe zit het met kranten en dergelijke dan?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Het is maar net welke gek je toevallig tegenkomt. Dat geldt voor elke stad waar je met een ander shirt loopt dan die hoort bij de plaatselijke club. Heb vaak zat gezien dat mensen het shirt moesten uittrekken onder bedreiging van een paar klappen. Ik zeg laat die mensen lekker lopen in dat shirt, als ze voor *** willen lopen moeten ze dat vooral doen....
    Maar dat zijn over het algemeen "loslopende debielen" ik heb het meer over de mensen uit de harde kernen... daar is er nog enigzins sprake van onderling respect, en wordt echt niet iedereen zomaar te grazen genomen..
    meestal worden alleen gasten van andere harde kernen gepakt... maar dat terzijde...
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het helpt ook niet echt dat we er maar één hebben in Nederland die echt volledig op film is gericht. Hoe zit het met kranten en dergelijke dan?
    Daar is het volgens mij ook erg lastig binnenkomen.. Natuurlijk is dat wel een ideale baan, filmrecensies schrijven, festivals bezoeken, acteurs interviewen 8)

  5. #30

    Standaard

    Voor kranten moet je ook vaak een journalistieke opleiding gevolgd hebben. Ach ja, ik hou mijn ogen wel open en misschien komt er ooit iets op mijn pad. Tot dan leef ik me uit op dvd.nl...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Nu ga ik toch op de chauffeur letten voortaan als ik de tram in stap Leuk interview, altijd mooi dat er toch nog een Feyenoord supporter hier zit. Zoveel zijn er hier niet. Mijn kaart is ook alweer verlengd. Welk vak?
    Vraag over het hoofd gezien, maar ik zit op W4.

  7. #32

    Standaard

    De mijne staat inmiddels ook online: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60845

    Wat deed je eigenlijk besluiten om mij te kiezen Marcel?

  8. #33

    Standaard

    Geen bijzondere reden eigenlijk. Ik zie je al wat jaren voorbij komen op het forum en dacht daar wil ik wel eens wat meer over te weten komen.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Hmmm, dat is een moeilijke....
    Als ik andere mensen in de tram heb dan stop ik wel, maar anders is de neiging om door te rijden wel erg groot. Gelukkig nog nooit meegemaakt hahaha.

    I always tell the truth. Even when I lie.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •