Pagina 23 van 26 EersteEerste ... 131920212223242526 LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 646 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    (Jij niet Bart, jij bent gewoon een *** )
    Ik vond jou ook de leukste van het stel hoor!
    Verder vond ik het erg geslaagd gisteren, blij dat ik tot de groep behoorde die een met liefde bereidde White Russian mocht ontvangen.

    Qua "nog een keer," ga ik zeker proberen er begin okt bij te zijn. Stem overigens wel voor lasergamen (eigenlijk tegen paintballen)

    Tenslotte: alle iconen zijn aangepast, maar ben nog niet helemaal blij met het icoon zelf... Als iemand een mooi plaatje heeft van 14 bij 14 pixels, hou ik me aanbevolen.

  2. #552

    Standaard

    Paintballen is toch wel leuker imo. Probleem alleen kan zijn slecht weer. Ik heb dat een keer ondervonden bij een baan in Delft. Werd een enorm modderzooitje en iedereen was was ondanks de overalls van top tot teen bedekt onder de modder.
    Maar lasergamen is ook wel erg leuk hoor.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #553

    Standaard

    Lasergamen is inderdaad erg leuk, maar daar moet je geen relaxte ''Dude'' of een ''Tim'' bij hebben die alles z'n gangetje laten gaan, 't is supersnel reageren en verstoppertje spelen.

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Fles Skyy Wodka 19,95
    Fles Kahlua 18,95
    Beide 1 liter en vast wel elders goedkoper, deze slijter is echt superrelaxed met altijd goed advies en vriendelijkheid, daar betaal ik graag 1 euro per fles meer voor...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Hmm nee neem vodka stolichnaya! Kaluha is wel enig in zijn soort. Ook superlekker in de koffie!
    Heb de Kahlua ook al in huis staan, samen met de vodka stolichnaya en slagroom van campina. Ijsblokjes zijn alleen nog in de maak

    ++ =


    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  5. #555

    Standaard

    't Is jammer dat ik hier nog geen vriezer in huis heb staan, anders had ik ook wat opgehaald...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    't Is jammer dat ik hier nog geen vriezer in huis heb staan, anders had ik ook wat opgehaald...
    Heb je geen vriesvak in de koelkast?
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Heb je geen vriesvak in de koelkast?
    Nope...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #558

    Standaard

    Dat is jammer, in de kroeg zijn ze wel erg duur om te kopen... die white russians
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  9. #559

    Standaard

    Hey guys!
    Hier Peter zelf weer voor de verandering!
    Nou, zie dat jullie het super naar je zin hebben gehad! Hier met mij gaat het ook beetje bij beetje beter! Al iets minder stresserig en kom voor de verandering weer een buiten! Deze week misschien weer ff ergens heen, moet toch weer verdergaan he?! :P
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgende keer beter... (Als er dan ook zulke serveersters zijn.. ) Count me in!!!!!

  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Rietveld Bekijk bericht
    Hey guys!
    Hier Peter zelf weer voor de verandering!
    Nou, zie dat jullie het super naar je zin hebben gehad! Hier met mij gaat het ook beetje bij beetje beter! Al iets minder stresserig en kom voor de verandering weer een buiten! Deze week misschien weer ff ergens heen, moet toch weer verdergaan he?! :P
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgende keer beter... (Als er dan ook zulke serveersters zijn.. ) Count me in!!!!!
    Hey Peter, fijn om te horen dat het stapje voor stapje weer een beetje beter met je gaat! En het zou wel heel cool zijn als je er de volgende keer bij bent, en dat is als het goed is over een paar maanden weer Hmm, over de serveersters zullen wij bij Coen moeten zijn, misschien dat hij nog ergens een blik met vrouwen open kan trekken
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Hey Peter, fijn om te horen dat het stapje voor stapje weer een beetje beter met je gaat! En het zou wel heel cool zijn als je er de volgende keer bij bent, en dat is als het goed is over een paar maanden weer Hmm, over de serveersters zullen wij bij Coen moeten zijn, misschien dat hij nog ergens een blik met vrouwen open kan trekken
    Vrouwen uit blik... Heb ze persoonlijk liever vers, maar ieder z'n smaak.

    En sowieso, volgende keer bij Coen thuis toch...? Weet niet hoe het bij jou thuis gaat, maar ik moet zelf m'n drinken uit de koelkast halen. :P

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Heb de Kahlua ook al in huis staan, samen met de vodka stolichnaya en slagroom van campina. Ijsblokjes zijn alleen nog in de maak

    ++ =


    Bedankt voor de plaatjes, nu heb ik gelijk trek gekregen zonder iets in huis te hebben.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #563

    Standaard

    Die serveesters had ik overigens ook geregeld... Maar dat wisten jullie toch al? :wink:

    Volgende meeting voor mij ook graag wederom op een zondag. Zal morgen even kijken of ik de foto's ergens kan dumpen.

  14. #564

    Standaard

    Ik ga er dan zeker bij zijn, desnoods shakend en onder de medicijnen!!! (Just kidding... )
    Denk van tevoren eerst kijken hoe de serveersters zijn!

  15. #565

    Standaard

    We sturen Coen vantevoren wel even op pad met een digi camera, zodat hij de aanwezige serveersters in Arnhem 'ns even op de foto kan zetten.
    Kunnen wij keuren...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #566

    Standaard

    Arnhem, f*kking eind weg! :P
    Bij wie kan ik pitten? (A):P
    Gaan er btw dan wel vrouwen mee?
    Laatst aangepast door Peter Rietveld : 04-08-2008 om 23:36

  17. #567

    Standaard

    Vrouwen op een dvd.nl meeting, heheh geinponem.

    Zag ik the dude ook een white russian met yoghurt maken, of zit slagroom in de us in van die grote pakken :unsure:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #568

    Standaard

    De slagroom in white russians wordt in sommige gevallen vervangen door melk
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  19. #569

    Standaard

    Ah, dan was het melk!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BratMokstrof Bekijk bericht
    Tenslotte: alle iconen zijn aangepast, maar ben nog niet helemaal blij met het icoon zelf... Als iemand een mooi plaatje heeft van 14 bij 14 pixels, hou ik me aanbevolen.
    Wat voor 'n kleurtint had je gewenst?

    edit: Misschien kan je hier iets mee

    Laatst aangepast door TJ Weissel : 05-08-2008 om 11:37
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Ah, dan was het melk!
    Het was inderdaad melk... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #572

    Standaard

    Nou heb ik nog vergeten de ingredienten te kopen. :x


    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Wat voor 'n kleurtint had je gewenst?

    edit: Misschien kan je hier iets mee

    De paarse (naar Jesus Q)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    De paarse (naar Jesus Q)
    Die had een roze... :wink:

    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #574

    Standaard

    Ik doelde uiteraard op zn mooie pakkie
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #575

    Standaard

    Kan ook in andere kleuren mits dat gewenst is!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 23 van 26 EersteEerste ... 131920212223242526 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •