Pagina 2 van 26 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 646 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Idem
    carpoolen Jordy??
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  2. #27

    Standaard

    Ik heb ook wel interesse. Ik kan niet goed bowlen maar ik heb nog geen Donny aanmelding gezien dus ....

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ik heb ook wel interesse. Ik kan niet goed bowlen maar ik heb nog geen Donny aanmelding gezien dus ....
    Shut the fuck up Pascal!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    carpoolen Jordy??
    Haha helemaal naar Hilversum? Ik wacht even af.. trouwens een auto heb ik niet vaak tot m'n beschikking. Maar we zien wel

  5. #30

    Standaard

    Hilversum is wel mooi centraal gelegen...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Hilversum is wel mooi centraal gelegen...
    Den Bosch ook

  7. #32

    Standaard

    Als ik kan (niet moet werken enz) kom ik iig (al is het Hilversum)... maakt mij niet zoveel uit... de baas betaald toch...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Den Bosch ook
    is ook goed...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  9. #34

    Standaard

    Als ik kan dan ben ik er....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    als er iemand met de outfit van "The Jesus" meespeelt, dan kom ik...

    Waar kan ik zo'n pak huren?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ik heb ook wel interesse. Ik kan niet goed bowlen maar ik heb nog geen Donny aanmelding gezien dus ....
    Donny ''was throwing rocks'' in het begin van de film, dus ook die kun je doorstrepen. De plaats van Allan, Dude's huismeester, is nog wel open. Kun je een danskwintet uitvoeren??
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #37

    Standaard

    Het is al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb

  13. #38

    Standaard

    Naarmate ik meer en meer dronken word, bowl ik beter. Op het einde van de avond, als het spel niet meer te redden valt, ben ik soms een kei hoor
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Das dan weer flauw...
    Ik denk eerder voor jullie een grote opluchting
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #40

    Standaard

    Lijkt me super!
    Laat maar weten waar en wanneer! (Kijk ik dan ff of ik vrij kan krijgen... )

  16. #41

    Standaard

    Ik laat het nog even afhangen van de datum en locatie maar het lijkt me zeker leuk om mee te doen. Alleen heb ik de bewuste film nog nooit gezien (*duikt weg voor Dennis*).
    Misschien kunnen we die wel die dag kijken met zijn allen?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Ik laat het nog even afhangen van de datum en locatie maar het lijkt me zeker leuk om mee te doen. Alleen heb ik de bewuste film nog nooit gezien (*duikt weg voor Dennis*).
    Misschien kunnen we die wel die dag kijken met zijn allen?
    Goed plan om hem die dag te kijken ja! (heb hem zelf ook nog nooit gezien (duikt weg achter Nielsje))

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Goed plan om hem die dag te kijken ja! (heb hem zelf ook nog nooit gezien (duikt weg achter Nielsje))
    Heb hem al wel gezien... maar heb er helemaal geen moeite mee om die film nog een keer te zien...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  19. #44

    Standaard

    Dus we hebben een adres nodig van iemand die ruimte genoeg heeft om met een man of 20 een film te kunnen kijken en een bowlingcentrum om de hoek heeft?!?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Dus we hebben een adres nodig van iemand die ruimte genoeg heeft om met een man of 20 een film te kunnen kijken en een bowlingcentrum om de hoek heeft?!?
    Daar lijkt het wel op...

    Oh... misschien nog een vereiste... een grote koelkast...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  21. #46

    Standaard

    Veel bowling centra hebben ook conf. ruimtes misschien dat zoiets te regelen is.. en misschien zou de bowling alley er geeneens hinder aan vinden als we bijv. in de bowlinghal 's middags big lebowski gaan kijken.... als 'n stel idioten

    Zijn maar ideeen.

    toevallig geen bowlingbaaneigenaren (scrabblewoord!) hier op het forum hè?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Veel bowling centra hebben ook conf. ruimtes misschien dat zoiets te regelen is.. en misschien zou de bowling alley er geeneens hinder aan vinden als we bijv. in de bowlinghal 's middags big lebowski gaan kijken.... als 'n stel idioten

    Zijn maar ideeen.

    toevallig geen bowlingbaaneigenaren (scrabblewoord!) hier op het forum hè?
    Dat zou wel een zeer cool idee zijn En die grote koelkast natuurlijk niet vergeten, die moeten we ook eentje
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  23. #48

    Standaard

    Bel eens met Dekker Sport in Zoetermeer. Mooie bowlingbanen en veel vergaderzalen met beamers als ik me goed herinner. Voor Siemens is het een vaste plek voor afdelingsbijeenkomsten e.d.

  24. #49

    Standaard

    Klinkt allemaal erg goed. De film kijken tijdens een bowlingdagje is natuurlijk een vast item. Hopelijk lukt het om de boel goed te kunnen organiseren...
    En dan kan ik daar ter plekke schande uitspreken over het feit dat er enkele lui zijn die zich filmliefhebbers durven te noemen, maar "The Big Lebowski" nog nooit gezien hebben!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #50

    Standaard

    Shut the fuck up Dennis! ...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 2 van 26 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •