Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welkom op de nieuwe server!

    Zojuist is de verhuizing van DVD.nl naar een server van de nieuwe eigenaar voltooid. Welkom op de nieuwe server!

    Dit betekent direct dat wij als HWI Group bij deze officieel afscheid nemen van DVD.nl. We wensen de nieuwe eigenaar veel succes bij het verder uitbouwen van de site!

    -Eric, Frank en Koen

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dat ging lekker snel. Bedankt voor alles HWI heren.

  3. #3

    Standaard

    @de "oude" beheerders: Veel succes en bedankt voor alles!

    @de "nieuwe" beheerders: Veel succes met de verder uitbouw van deze mooi site.
    Mischien een idee om even voorstelrondje te doen?
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 27-05-2008 om 09:12

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Mischien een idee om even voorstelrondje te doen?
    Daar sluit ik mij geheel bij aan.
    Misschien ook iets over jullie plannen met de site? (voor zover jullie dat bekend willen maken).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    We gaan jullie missen mannen! Nogmaals bedankt voor het opzetten van deze site en het forum. Ik ben blij er deel van te zijn sinds 2001.

    P.S. Leuke "rank". Houden we erin!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    @de "nieuwe" beheerders: Veel succes met de verder uitbouw van deze mooi site.
    Mischien een idee om even voorstelrondje te doen?
    De nieuwe eigenaar van de site, Koos van der Weide, heeft zich volgens mij al een keer voorgesteld. Verder blijven alle mensen die inhoud geven aan de site en daarmee dus beeldbepalend zijn gewoon verder betrokken bij de verdere uitbouw van DVD.nl. Dan heb ik het over onze forum moderatoren en onze redactiemedewerkers. Wanneer je op "Over DVD.nl" klikt, te vinden op de voorpagina ergens rechts onderaan de pagina, dan zie je een overzicht van de mensen die betrokken zijn.

    Er is wel een personele wijziging op til in de forummoderatie, omdat enkele mensen stoppen en we nieuwe moderatoren erbij krijgen. Daar volgt binnenkort nog wel een bericht over.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    @de "oude" beheerders: Veel succes en bedankt voor alles!

    @de "nieuwe" beheerders: Veel succes met de verder uitbouw van deze mooi site.
    Inderdaad bedankt iedereen voor alles, het overzetten naar de nieuwe server is wel snel gegaan moet ik zeggen. Laten we hopen dat het een mooie en gezellige community blijft, maar daar heb ik alle vertrouwen in
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Zeker snel gegaan, ik heb er niks van gemerkt.

    Nogmaals bedankt voor alles, 'oude crew'!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #9

    Standaard

    De koning is dood, lang leve de koning

    'oudjes' bedankt voor jullie zorg!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    We zijn weer online...!!

    Goed gedaan en bedankt...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  11. #11

    Standaard

    Toch een paar keer niet bereikbaar geweest het forum vandaag, maar het lijkt gelukkig weer te werken

  12. #12

    Standaard

    Voelt al meteen goed die nieuwe server.... :razz:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #13

    Standaard

    Is het nou ook echt sneller of is dat een soort placebo-effect?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Is het nou ook echt sneller of is dat een soort placebo-effect?
    Tot nu toe gaat posten heel snel en dat was de laatste weken toch regelmatig niet het geval. Maar misschien nog wat vroeg om daar echt wat over te zeggen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Tot nu toe gaat posten heel snel en dat was de laatste weken toch regelmatig niet het geval. Maar misschien nog wat vroeg om daar echt wat over te zeggen.
    Ik dacht het ook, maar ik wilde het nog niet als feit noemen, aangezien het ook gewoon aan een verandering in mijn internet kan liggen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #16

    Standaard

    Ik weet niets van de verhuizing, maar het kan natuurlijk zijn dat de nieuwe hardware weer beter is dan de oude. Maar als het heel netjes is gedaan, dan zijn alle indexen van de database opnieuw opgebouwd, waardoor het zoeken en verwerken een stuk beter verloopt.

  17. #17

    Standaard

    Toen ik vandaag voor het eerst weer ging posten ging het erg traag, maar nu gelukkig inderdaad weer erg snel.

  18. #18

    Standaard

    Het is een nieuwe server, het kan zijn dat hij (met name sql) nog wat getuned moet worden komende weken.

    Voor hen die het wat zegt:
    8GB intern, 2xRaid1 500GB, 2x Intel Xeon E5310, Clovertown 1.6Ghz Quad Core

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door admin Bekijk bericht
    Voor hen die het wat zegt:
    8GB intern, 2xRaid1 500GB, 2x Intel Xeon E5310, Clovertown 1.6Ghz Quad Core
    Voor de mensen die het niet snappen, dit is snel zat

  20. #20

    Standaard

    Wat is er nou weer aan de hand?

    Ik kan heel de dag al het forum op hoor

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door admin Bekijk bericht
    Het is een nieuwe server, het kan zijn dat hij (met name sql) nog wat getuned moet worden komende weken.

    Voor hen die het wat zegt:
    8GB intern, 2xRaid1 500GB, 2x Intel Xeon E5310, Clovertown 1.6Ghz Quad Core
    Het zegt me niets, ik weet alleen dat alles supersnel gaat
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #22

    Standaard

    Bedankt voor alles

    En voor de nieuwe lui: Succes
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  23. #23

    Standaard

    HWI groep bedankt voor alles!!!
    En natuurlijk veel succes voor de nieuwe eigenaar
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  24. #24

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht

    Er is wel een personele wijziging op til in de forummoderatie, omdat enkele mensen stoppen en we nieuwe moderatoren erbij krijgen.

    Gelukkig het word tijd voor een ,,paar,,nwe.Mods.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan Bruinsma Bekijk bericht
    Gelukkig het word tijd voor een ,,paar,,nwe.Mods.
    en die zijn er inmiddels, succes allemaal
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •