Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 73 worden weergegeven.

Discussie: Avatars

  1. #1
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard Avatars

    Waarom mogen we nog steeds geen avatars gebruiken, die we zelf leuk vinden? Maar uitsluitend een plaatje van je zelf? Als DVD/film forum, wil ik gewoon een avatar gebruiken, uit bijvoorbeeld een film.

  2. #2

    Standaard

    Het forum probeert een zo gemoedelijk mogelijke sfeer uit te stralen naar alle (vaste) leden en daarom is er voor gekozen avatars toe te staan mits daar je eigen afbeelding in verwerkt is. Je mag dus best een avatar van een favoriete film of personage, maar die moet dan wel constant 'wisselen' met je eigen afbeelding. Dat zou een prima oplossing kunnen zijn Pieter

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Met avatars creëer je juist een beetje sfeer. Nu is het geval, dat 97% geen avatar heeft.

    Zonder avatars zoals nu, voelt het wat dood aan, als je een topic binnenkomt. Grijze vlakken en wat tekst. Een kleine avatartje, leukt de boel weer op.

    Ik vind dat we daar vrij in mogen zijn, welke avatar we willen gebruiken. Zonder eerst een foto van je zelf erbij te zetten.

    Deze regel is trouwens al zo oud, dat die van mijn part wel afgeschaft mag worden. Ik zie het probleem niet zo.
    Laatst aangepast door Pieter V : 28-05-2008 om 11:38

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Met avatars creëer je juist een beetje sfeer. Nu is het geval, dat 97% geen avatar heeft.

    Zonder avatars zoals nu, voelt het wat dood aan, als je een topic binnenkomt. Grijze vlakken en wat tekst. Een kleine avatartje, leukt de boel weer op.

    Ik vind dat we daar vrij in mogen zijn, welke avatar we willen gebruiken. Zonder eerst een foto van je zelf erbij te zetten.

    Deze regel is trouwens al zo oud, dat die van mijn part wel afgeschaft mag worden. Ik zie het probleem niet zo.
    Met de avatarregels van nu vind ik het forum juist wat persoonlijker wordt, wat het voor mij juist weer wat gezelliger maakt. Ik ben het dus met de crew eens in ieder geval, maar ben benieuwd wat de rest ervan denkt.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het iig wel leuk als er een avatar staat, is inderdaad een stuk persoonlijker. En een eigen foto hoeft natuurlijk ook niet meteen heel herkenbaar te zijn...

    Kom op mensen... iedereen een avatar...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    houden zoals het is
    Vind ik ook

    (Hoop binnenkort weer een avatar van mezelf te kunnen gebruiken, ik vlucht nu gedwongen even de 'anonimiteit' in...)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #8

    Standaard

    Ben het eigenlijk wel eens met Pieter.
    Vind niet dat het forum persoonlijker wordt ofzo als je een foto van jezelf als avatar gebruikt.

    Juist op een forum als deze zou het leuk zijn om bijvoorbeeld een avatar te kiezen van je favoriete film ofzo. Dergelijke avatars zeggen meer over iemand dan een willekeurige foto aangezien het je filmsmaak/hobby of whatever weergeeft.

    Misschien leuk om het voor een maandje te testen?
    Laatst aangepast door Neil : 28-05-2008 om 23:59
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  9. #9

    Standaard

    En je krijgt er een leuk forum spel mee zoals op filmtotaal!
    Maar uhm, het is mij om het even, of ik nou tegen al die lelijke gasten aan kijk of crappy avatars...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #10

    Standaard

    Houden zoals het is; maakt het forum mijns inziens inderdaad persoonlijker !

  11. #11

    Standaard

    Ik vind het eigenlijk ook wel prima zoals het is, maakt mij niet zo gek veel uit allemaal.

  12. #12

    Standaard

    als ik nu iets zou kunne uploade zou ik al blij zijn :P
    krijg steeds een melding dat ik niet kan saven

  13. #13

    Standaard

    Hoe bedoel je angels vs demons, geen avatar kunnen instellen? of gewoon een plaatje uploaden?
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    Ben het eigenlijk wel eens met Pieter.
    Vind niet dat het forum persoonlijker wordt ofzo als je een foto van jezelf als avatar gebruikt.
    Vind ik ook....die regel is JUIST een reden voor mij om geen avatr te maken....
    Ik vind ook dat het persoonlijke niet moet afhangen van je persoonlijke foto, maar van je uiting van je hobby....
    Maar ja, ieder z'n ding. Ik hoef niet met m'n porum op een hobby forum te verschijnen, daar zijn andere sites (Hyves enz) weer goed voor.....

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    als ik nu iets zou kunne uploade zou ik al blij zijn :P
    krijg steeds een melding dat ik niet kan saven
    Klopt, er is op dit moment een probleem met het uploaden van een nieuwe avatar. Meerdere mensen hebben er last van, komt waarschijnlijk door de overheveling naar de nieuwe server.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    Ben het eigenlijk wel eens met Pieter.
    Vind niet dat het forum persoonlijker wordt ofzo als je een foto van jezelf als avatar gebruikt.

    Juist op een forum als deze zou het leuk zijn om bijvoorbeeld een avatar te kiezen van je favoriete film ofzo. Dergelijke avatars zeggen meer over iemand dan een willekeurige foto aangezien het je filmsmaak/hobby of whatever weergeeft.

    Misschien leuk om het voor een maandje te testen?
    Blij dat je het met mij eens bent. Zo persoonlijk is het allemaal niet nee. En vergeet niet, dat er hier wel een regel is, dat je luk raak, je gebruikersnaam mag veranderen. Dat noem ik een veel grotere verandering, dan een simpel plaatje.

    Ik ben tevens bereid, om voor dit forum, wat leuke avatars voor de gallerij te maken.

    Hier een voorbeeldje:



    Verder als mensen het liever "persoonlijk" houden, dan upload je toch een plaatje met je eigen foto erop? Maar let men wel kunnen kiezen.

  17. #17

    Standaard

    dat je luk raak, je gebruikersnaam mag veranderen
    Dat is niet waar wat je stelt. Je kunt je nickname alleen maar laten veranderen naar je eigen naam, niet van nickname naar nickname. De enige verandering die we aan je echte naam doorvoeren is het afkorten van je achternaam i.v.m. de google-zoekfunctie.
    Andere wijzigingen zijn niet mogelijk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #18

    Standaard

    [brutaalmodus] Ik vind een dergelijke avatar, bv. die van spiderman maar eigenlijk bijna elke, lichtelijk kinderachtig, het voegt weinig toe (een foto van jezelf meer) en er zijn andere manieren om te uiten welke film je op een bepaald moment tof vindt oid [/brutaalmodus]
    Laatst aangepast door Martin Z. : 29-05-2008 om 15:57
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  19. #19

    Standaard

    Ik loop in m'n vrije tijd rond in een batmanpak, mag ik nu wel een foto van batman in m'n avatar?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Ik loop in m'n vrije tijd rond in een batmanpak, mag ik nu wel een foto van batman in m'n avatar?
    Als we aan je gezicht in het batmanpak kunnen zien dat jij het bent, dan mag dat. :wink:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #21

    Standaard

    Probleem met het toevoegen van Avatar..

    krijg unable to save image (zonder enkele foutmelding).. plaatjes zijn onder de 19,5 kb & 80x80 (max).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #22

    Standaard

    Met de overgang naar de nieuwe server blijkt het niet meer mogelijk om avatars up te loaden, helaas.
    Er wordt achter de schermen wel aan gewerkt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Met de overgang naar de nieuwe server blijkt het niet meer mogelijk om avatars up te loaden, helaas.
    Er wordt achter de schermen wel aan gewerkt.
    Heel fraai
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #24

    Standaard

    nu maar hopen dat dit ook niet op de lange baan geschoven wordt.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #25

    Standaard

    Het ligt er aan wat je lange baan vindt. De nieuwe eigenaar wil de site gaan restylen en is daar met zijn mensen reeds mee bezig. In dat proces worden ook de Avatars (en wat andere puntjes die we tegengekomen zijn) meegenomen. Het zal dus niet morgen opgelost zijn, maar we hopen wel binnen afzienbare tijd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •