Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.

Discussie: Username en Google

  1. #26

    Standaard

    De enige mensen die klagen dat ze via Google terug te vinden zijn, zijn mensen die in de tijd van de baas op het forum zitten. Misschien dat je dat dus gewoon wat minder zou moeten doen...

    Tuurlijk is het mogelijk om het forum niet doorzoekbaar te maken voor zoekrobots, maar DVD.nl trekt enorm veel bezoek aan via zoekmachines en dus is dat geen logische stap voor de site.
    Eric van Ballegoie

  2. #27

    Standaard

    Eric, wat natuurlijk ook meespeelt, is dat veel werkgevers tegenwoordig o.a. Google en Hyves doorzoeken voor informatie over sollicitanten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    De enige mensen die klagen dat ze via Google terug te vinden zijn, zijn mensen die in de tijd van de baas op het forum zitten. Misschien dat je dat dus gewoon wat minder zou moeten doen...
    Oei, dat is toch wel een gevalletje van iedereen over één kam scheren In mijn geval gaat het erom dat leerlingen van de middelbare school waar ik lesgeef alles kunnen lezen wat ik hier neerzet. En ja, leerlingen weten je overal te vinden op internet. En dat heb ik liever niet
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    De enige mensen die klagen dat ze via Google terug te vinden zijn, zijn mensen die in de tijd van de baas op het forum zitten. Misschien dat je dat dus gewoon wat minder zou moeten doen...
    Dit is pas echt raar:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Deel 19 om lekker door te zwammen over alles en niks.

    Ter info: vanwege nieuw beleid omtrent de databasegrootte en daarmee de performance (zoekindexen klein houden, etc.) worden vanaf nu vaker de oude OHT's weggegooid (scheelt vele duizenden berichten per topic!). Daarnaast hopen we hiermee ook het aantal resultaten bij zoekopdrachten op username bij zoekmachines als Google te verkleinen en daarmee de privacy van onze leden te helpen waarborgen.


    Vanaf nu worden alleen het actuele en het voorlopende topic bewaard. Het voorlopende topic wordt na ca. een week verwijderd.
    Als je op een forum post moet je niet zeiken over privacy en mensen die er wel problemen mee hebben moeten onder een andere naam posten.

    Aangezien ik een van die werkgevers ben die standaard op internet zoekt over mogelijke nieuwe medewerkers kan ik je verzekeren dat ik zoek op naam en die naam komt heus wel naar voren als er gepost op dvd.nl. En geloof me: daar staan de posts in het oht echt niet als eerste bij....

    Als ik zoek op mijn huidige forumnaam krijg ik van alles dat niet op mij slaat. Als ik zoek op mijn volledige naam krijg ik enkel resultaten die gekoppeld zijn aan meer nuttige/inhoudelijke posts uit bijvoorbeeld het hardware gedeelte.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Als je op een forum post moet je niet zeiken over privacy en mensen die er wel problemen mee hebben moeten onder een andere naam posten
    Ben het helemaal met je eens. Je moet niet zeiken. Je bent zelf verantwoorlijk, wat je op het internet uitspookt. Dan kun je wel met iedereen rekening houden.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dit is pas echt raar:



    Als je op een forum post moet je niet zeiken over privacy en mensen die er wel problemen mee hebben moeten onder een andere naam posten.

    Aangezien ik een van die werkgevers ben die standaard op internet zoekt over mogelijke nieuwe medewerkers kan ik je verzekeren dat ik zoek op naam en die naam komt heus wel naar voren als er gepost op dvd.nl. En geloof me: daar staan de posts in het oht echt niet als eerste bij....

    Als ik zoek op mijn huidige forumnaam krijg ik van alles dat niet op mij slaat. Als ik zoek op mijn volledige naam krijg ik enkel resultaten die gekoppeld zijn aan meer nuttige/inhoudelijke posts uit bijvoorbeeld het hardware gedeelte.
    De quote van Herjan is op zich niet raar, het gaat puur over googlen op usernames die hier gepost hebben, niet op inhoudelijke posts. Maar je hebt volkomen gelijk, internet is een groot openbaar riool annex kenniscentrum, dus voorzichtigheid is geboden qua usernames etc.

  7. #32

    Standaard

    En niet alleen wat usernames betreft, ook het vrijgeven van persoonlijke informatie.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Je bent zelf verantwoorlijk, wat je op het internet uitspookt. Dan kun je wel met iedereen rekening houden.
    Precies!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    De quote van Herjan is op zich niet raar, het gaat puur over googlen op usernames die hier gepost hebben, niet op inhoudelijke posts. Maar je hebt volkomen gelijk, internet is een groot openbaar riool annex kenniscentrum, dus voorzichtigheid is geboden qua usernames etc.
    De quote is ook niet raar, inhoudelijk raakt het alleen kant noch wal.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #35

    Standaard

    Misschien de avatar regel ook aanpassen dan?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    (...) internet is een groot openbaar riool annex kenniscentrum, dus voorzichtigheid is geboden qua usernames etc.
    Inderdaad ja En mijn posts in dit topic zijn niet als zeiken bedoeld, ze zijn gewoon van iemand die iets te laat doorhad en een uitweg zoekt
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Als ik zoek op mijn huidige forumnaam krijg ik van alles dat niet op mij slaat. Als ik zoek op mijn volledige naam krijg ik enkel resultaten die gekoppeld zijn aan meer nuttige/inhoudelijke posts uit bijvoorbeeld het hardware gedeelte.
    Dat heb ik ook gemerkt. Als ik op mijn echte naam zoek krijg ik enkel inhoudelijk lange of nuttige posts, zoals bvb mijn FAQ voor beginners en dat soort gedoe. Het is ook enkel in dat soort posts dat ik mijn echte naam ooit vermeld heb.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #38

    Standaard

    Kan iemand mij zeggen hoe ik inderdaad, mijn username kan aanpassen of inkorten?
    Bedankt

  14. #39
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens Bekijk bericht
    Kan iemand mij zeggen hoe ik inderdaad, mijn username kan aanpassen of inkorten?
    Bedankt
    In dit topic kun je aangeven, of je een andere naam wilt:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=2340

  15. #40

    Standaard

    Ok, dit schijnt te lukken, ik doe mijn aanvraag. Bedankt!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •