Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 76 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De nieuwe Blu-ray spelers!

    Een lijstje van de nieuw te verwachten blu-ray spelers in juni/juli:

    Pioneer



    Link: http://www.hifi.nl/nieuws/39720/Nieu...n_Pioneer.html

    Samsung



    Link: http://www.hifi.nl/nieuws/39552/Sams..._BD-P1500.html

    Panasonic:






    Link: http://www.crooze.fm/nl/lifestylenie...mp-bd50-2.html


    Sony:


    de S350 en de S550


    Link: http://gizmodo.com/360642/bdp+s350-a...lu+ray-players



    Mocht iemand nog meer nieuws hebben of foto's van nieuwe blu-ray spelers, gaarne toevoegen zodat we een mooi overzichtelijke pagina krijgen met de nieuwe spelers!:wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 28-05-2008 om 14:59

  2. #2

    Standaard

    Als langdurig fan van Pioneer spelers moet ik me toch laten ontvallen dat Pioneer nou niet echt een SUPER sprong maakt: ze gaan van LX-70 naar LX-71 en dat is ook nog wel te merken in de specs... PROFILE 1.1??? Kom nou toch?! Het zit notabene gewoon in dezelfde kast als de LX-70. De rest van de features van de LX-71 zijn wel aantrekkelijk hoor!

    Ik neig momenteel het meest naar de Panasonic BD50... lijkt me een mooi spelertje.

    TZT alleen wel een keer upgraden naar een HDMI versterker om al dit geweld een beetje eer aan te doen

    Verder wel een fijne opsomming van wat er allemaal zoal gaat komen.

  3. #3

    Standaard

    Mooie spelers, maar hou het voorlopig bij degene die ik heb.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  4. #4

    Standaard

    Ik ben alleen benieuwd naar de prijzen van deze spelers, vind dat ze blu-ray wel wat toegankelijker mogen maken voor de gewone consument.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Ik zag dat die samsung een adviesprijs van 349,- euro ging krijgen. De rest is natuurlijk gewoon afwachten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Ik neig momenteel het meest naar de Panasonic BD50... lijkt me een mooi spelertje.
    Vind ik ook een zeer interessante speler, zeker gezien het aantrekkelijke prijskaartje. Helaas geeft Panasonic NL op dit moment geen duidelijkheid of en wanneer de speler in NL op de markt wordt gebracht.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Vind ik ook een zeer interessante speler, zeker gezien het aantrekkelijke prijskaartje. Helaas geeft Panasonic NL op dit moment geen duidelijkheid of en wanneer de speler in NL op de markt wordt gebracht.
    Hij is al te koop bij de RAF dus verkrijgbaar is hij zeker!

    Overigens zou de Sony 550 nog leuker kunnen worden want ik denk dat die goedkoper zal zijn en vergelijkbaar gaat presteren.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Hij is al te koop bij de RAF dus verkrijgbaar is hij zeker!

    Overigens zou de Sony 550 nog leuker kunnen worden want ik denk dat die goedkoper zal zijn en vergelijkbaar gaat presteren.
    RAF heeft de speler inderdaad op de site staan, maar heb je de speler ook gezien?
    En heeft RAF de speler bij de NL importeur?

    Als Panasonic zelf zegt dat zij de speler (voorlopig) niet in NL op de markt brengen, dan ga ik toch er toch even van uit dat zij correcte informatie geven. Hoe spijtig ook :wink:

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    RAF heeft de speler inderdaad op de site staan, maar heb je de speler ook gezien?
    En heeft RAF de speler bij de NL importeur?

    Als Panasonic zelf zegt dat zij de speler (voorlopig) niet in NL op de markt brengen, dan ga ik toch er toch even van uit dat zij correcte informatie geven. Hoe spijtig ook :wink:
    Ik weet alleen dat ie op de site staat. Verder geen navraag gedaan.

    En importeurs moet je vooral niet vertrouwen. Die antwoorden komen er ook om andere modellen nog bij de dealers uit de winkel te krijgen.

    Toen Sony enige tijd terug wereldwijd het persbericht naar buiten bracht over de te verwachten opvolgers van de 300 en de 500 (respectievelijk dus de 350 en de 550) belde ik enkele dagen later naar de Sony consumentendesk. De modellen waar ik naar vroeg bestonden niet en gingen ook niet komen. Na verwijzing naar het persbericht bleef ze melden dat de 300 en de 500 de enige modellen waren en dat er geen vervanging op korte termijn kwam. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik weet alleen dat ie op de site staat. Verder geen navraag gedaan.

    En importeurs moet je vooral niet vertrouwen. Die antwoorden komen er ook om andere modellen nog bij de dealers uit de winkel te krijgen.

    Toen Sony enige tijd terug wereldwijd het persbericht naar buiten bracht over de te verwachten opvolgers van de 300 en de 500 (respectievelijk dus de 350 en de 550) belde ik enkele dagen later naar de Sony consumentendesk. De modellen waar ik naar vroeg bestonden niet en gingen ook niet komen. Na verwijzing naar het persbericht bleef ze melden dat de 300 en de 500 de enige modellen waren en dat er geen vervanging op korte termijn kwam. :wink:
    Ik weet toevallig dat T.J Weissel kans had om de panasonic BD50 in levende lijve te kunnen aanschouwen. het is niet gelukt maar het betekent wel dat er in een nederlandse show de panasonic BD50 wordt geshowd.

    Sony doet wel vaker rare uitspraken en daar kun je echt niets van opaan! Die S350 en de S550 komen echt wel uit in europa! Anders ga ik wel even shoppen bij de oosterburen!
    Laatst aangepast door hstadman : 30-05-2008 om 02:06

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik weet toevallig dat T.J Weissel kans had om de panasonic BD50 in levende lijve te kunnen aanschouwen.
    Dat heeft ie gepost dus zo toevallig is dat niet.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat heeft ie gepost dus zo toevallig is dat niet.
    Niet iedereen leest deze threads.:wink:

  13. #13

    Standaard

    Ik ga voor de panasonic BD50 zodra ie uit is en verkoop mijn BD30, dus als er iemand interesse heeft neem maar contact met me op, overigens verkoop ik 'm pas als ik de BD50 binnen heb.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik ga voor de panasonic BD50 zodra ie uit is en verkoop mijn BD30, dus als er iemand interesse heeft neem maar contact met me op, overigens verkoop ik 'm pas als ik de BD50 binnen heb.
    Alleen maar omdat hij die ethernetaansluiting heeft? Ik hou mijn BD30 hoor, en misschien binnen een jaartje of twee...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Alleen maar omdat hij die ethernetaansluiting heeft? Ik hou mijn BD30 hoor, en misschien binnen een jaartje of twee...
    de bd50 heeft wel iets meer dan alleen die ethernet aansluiting. Vooral de HD master audio is op vele oudere apparaten een gemis.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Alleen maar omdat hij die ethernetaansluiting heeft? Ik hou mijn BD30 hoor, en misschien binnen een jaartje of twee...
    De DMP-BD50 heeft niet alleen BD Live, maar ook ingebouwde decoders voor alle HD audioformaten. Vooral dat laatste maakt hem erg aantrekkelijk, want dan hoef je geen nieuwe AV receiver te kopen om van de nieuwe HD audioformaten te kunnen genieten.

  17. #17

    Standaard

    Is dat het enige verschil of zijn er nog anderen? Ik heb namelijk een HD-versterker en hoef dus geen HD-decoders in mijn speler te hebben. Ten tweede ben ik niet van plan mijn speler op internet aan te sluiten. Is het toch beter op de BD50 te wachten of is de BD30 al genoeg?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    De DMP-BD50 heeft niet alleen BD Live, maar ook ingebouwde decoders voor alle HD audioformaten. Vooral dat laatste maakt hem erg aantrekkelijk, want dan hoef je geen nieuwe AV receiver te kopen om van de nieuwe HD audioformaten te kunnen genieten.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Is dat het enige verschil of zijn er nog anderen? Ik heb namelijk een HD-versterker en hoef dus geen HD-decoders in mijn speler te hebben. Ten tweede ben ik niet van plan mijn speler op internet aan te sluiten. Is het toch beter op de BD50 te wachten of is de BD30 al genoeg?
    Voor zover ik weet en af heb kunnen leiden van beschikbare informatie op internet zijn de BD30 en de BD50 verder (nagenoeg) identiek. Dus wanneer je geen interesse hebt in BD Live en al HD decodering in de AV receiver, dan heb je volgens mij feitelijk voldoende aan de BD30.

    Er schijnt in het nieuwe nummer van Home Cinema Choice een test te staan van de BD50. Ben erg benieuwd.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Voor zover ik weet en af heb kunnen leiden van beschikbare informatie op internet zijn de BD30 en de BD50 verder (nagenoeg) identiek. Dus wanneer je geen interesse hebt in BD Live en al HD decodering in de AV receiver, dan heb je volgens mij feitelijk voldoende aan de BD30.

    Er schijnt in het nieuwe nummer van Home Cinema Choice een test te staan van de BD50. Ben erg benieuwd.
    Bedank Arnold

    Dit heb ik ergens gelezen

    In the future BD-Live will allow users to connect the DMP-BD50 to the internet to download such data as images and subtitles
    Dit zou wel zeer interessant zijn. Mijn speler aansluiten op internet voor de bonus materials interesseert mij absoluut niet maar wel voor de ondertiteling. Maar gaat dat ooit gebeuren, dat je de ondertiteling kan downloaden indien ze niet op het schijfje aanwezig zijn? Het zou me echt verbazen.

    En nog dit:

    For optimum image quality the DMP-BD50 features the PHL Reference Chroma processor and P4HD i/p conversion processor, which combine to create Uniphier®, a precise digital video processor that produces sharp, crisp, natural colors that are extremely faithful to the original movie. Uniphier reflects the advance encoding and authoring technologies developed by Panasonic Hollywood Laboratory.


    Welke processor gebruiken ze op de BD30? Dezelfde? Op een forum heb ik gelezen dat de processor van de BD50 beter is dan die van de BD30. Alléén voor de processor, indien die beter is, zou ik de BD50 kopen.

    En nog dit:

    Furthermore, the DMP-BD50 can be combined with a 7.1 channel amplifier and speakers for full 7.1 channel surround sound.
    idem bij de BD30? of alléén 5.1?

  20. #20

    Standaard

    Ik heb eindelijk de Panasonic BMP BD30 vandaag gekocht bij Mediamarkt voor 449€ en met 2 Blu-ray gratis erbij "Ratatouille" en "Cars".
    Fantastisch. Ik raad iedereen aan die een HD versterker heeft om deze speler te kopen. Heb nog nooit zo fantastische beelden gezien. En die diepte . En de kleuren . Ik kon het niet geloven.
    Veel verschil is er niet tussen de 30 en de 50. Alléén heeft hij geen interne HD-decoders en heeft hij geen 2.0 profile.
    En hij is zeer snel.
    Ik heb geen interne decoders nodig want ik heb een HD versterker. En BD Live interesseert mij niet. Ik ben toch niet van plan om deze speler aan de Internet aan te sluiten. Waarom zou ik dan wachten op de BD50 die 250 à 350€ duurder ga kosten?
    Laatst aangepast door BASIL : 02-06-2008 om 19:59

  21. #21

    Standaard

    Gefeliciteerd met je nieuwe spelert!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #22

    Standaard

    En ik hoor graag nog wat ervaringen over de snelheid. Vooral uit standby opstarten en van blu-ray wisselen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Gefeliciteerd met je nieuwe spelert!!!
    Bedankt

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    En ik hoor graag nog wat ervaringen over de snelheid. Vooral uit standby opstarten en van blu-ray wisselen.
    Als ik tijd heb ga ik zelfs timen. Maar ik kan al zeggen, en ik niet alléén want heb van andere mensen ook hetzelfde gehoord, dat deze speler in vergelijking met anderen zeer snel is.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb eindelijk de Panasonic BMP BD30 vandaag gekocht bij Mediamarkt voor 449€ en met 2 Blu-ray gratis erbij "Ratatouille" en "Cars".
    Fantastisch. Ik raad iedereen aan die een HD versterker heeft om deze speler te kopen. Heb nog nooit zo fantastische beelden gezien. En die diepte . En de kleuren . Ik kon het niet geloven.
    Veel verschil is er niet tussen de 30 en de 50. Alléén heeft hij geen interne HD-decoders en heeft hij geen 2.0 profile.
    En hij is zeer snel.
    Ik heb geen interne decoders nodig want ik heb een HD versterker. En BD Live interesseert mij niet. Ik ben toch niet van plan om deze speler aan de Internet aan te sluiten. Waarom zou ik dan wachten op de BD50 die 250 à 350€ duurder ga kosten?
    Gefeliciteerd, volgens mij een erg mooie keuze.
    Ben erg benieuwd naar je ervaringen met de upscale kwaliteiten van deze speler met gewone DVD's.

    En vergeet niet de nieuwste firmware 1.3:
    http://panasonic.jp/support/global/c...bd30_euro.html

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •