De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard All region speelt niet af!!

    Help! Wie kan mij vertellen wat ik moet doen als een all region DVD niet afspeelt op een regiovrije speler!?!?
    Speler is Pioneer DV535

  2. #2

    Standaard

    Weet je wel zeker dat ie multi-regio is dan? Het kan niet liggen aan het feit dat ie multi-regio is (de speler kijkt alleen of de schijf geschikt is voor zijn regio, de andere regio's boeien niet).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #3

    Standaard Re: All region speelt niet af!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaco
    Help! Wie kan mij vertellen wat ik moet doen als een all region DVD niet afspeelt op een regiovrije speler!?!?
    Wat doet ie precies (niet)? Komt ie met de mededeling dat de disc van een verkeerde regio is, of geeft ie een foutmelding?
    In prinicipe moet de speler het melden als ie een verkeerde regio krijgt, dus kijk effe goed wat er gebeurt. Het zou dus net zo goed een beschadiging of vuil op de disc kunnen zijn waardoor ie niet kan afspelen.
    Er zijn multi-region die niet alle regio's zijn, bijvoorbeeld R2/R4 of R2,3,4,5,6 (dus niet 1) enzovoorts. Met de PC kun je vaak kijken welke regiocodering de disc heeft, dus als je een DVD speler in de PC hebt is dat misschien een optie.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  4. #4

    Standaard

    Ik krijg alleen de opmerking DVD cannot be played'' te zien op m'n scherm, handmatig de regio instellen heeft ook geen zin.
    Heb een donkerbruin vermoeden dat ik weer eens naast de pot pies....

  5. #5

    Standaard Re: All region speelt niet af!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaco
    Help! Wie kan mij vertellen wat ik moet doen als een all region DVD niet afspeelt op een regiovrije speler!?!?
    Speler is Pioneer DV535
    Heb dezelfde probleem gehad met mijn Pioneer DV535. Ik had het toen bij MM gekocht. En ze hadden het mij verkocht als regiovrije dvdplayer. ik kon toen ook een aantal Indiase dvds (regio 1) niet afspelen. Ik heb ze toen gebeld en namen het terug
    en hebben het toen kosteloos aangepast en de player speelt nu alles af. Ik weet niet waar je het gekocht heb, mar als ze je het als regiovrije speler hebben verkocht, dan moeten ze het ook
    voor jou kosteloos in orde maken.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Ik heb mijn speler op later tijdstip regiovrij laten maken door Audiovision in Dordrecht. Na enige telefoontjes kwam het erop neer dat er niets aan te doen is, gewoon oppassen bij het bestellen.
    In ieder geval badankt voor de reacties!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •