Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.

Standaard The Big Lebowski 10th Anniversary Edition (R1)

Universal Studios Home Video have announced the Region 1 DVD release of The Big Lebowski - 10th Anniversary Edition on 9th September 2008. The Coen Brothers’ quirky comedy-thriller about bowling, avant-garde art, nihilistic Austrians, and a guy named…The Dude.

This 2-Disc Anniversary Edition is apparently “loaded with all-new bonus features that will take you beyond the movie” and will include retrospective documentaries, an interactive map and an in-depth look at the phenomenon of the "Lebowski Fest." The full list can be seen below. There will be both a standard release ($19.98 SRP) and a Limited Edition ($34.98 SRP) which features “Bowling Ball Packaging” and is individually numbered.

Disc 1: Main Feature
    • 2.35:1 Anamorphic Widescreen
    • English and French DD5.1 Surround
    • Spanish DD2.0 Surround
    • English SDH, French and Spanish subtitles
    • Introduction by Mortimer Young
    • Jeff Bridges Photograph
    • The Dude's Life: Strikes and Gutters...Up's and Downs...The Dude Abides
    • Production Notes
    • Theatrical Trailer
    Disc 2: Extra Features
    • The Making of The Big Lebowski
    • The Lebowski Fest: An Achiever's Story
    • Flying Carpets and Bowling Pin Dreams: The Dream Sequences of the Dude
    • Interactive Map
    • Jeff Bridges Photo Book
    • Photo Gallery
    Bron: DVDTimes
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

Standaard

Alle bowlingballen nog aan toe, in het persbericht wordt het verkeerde Aspect ratio vermeld, moet natuurlijk 1:85:1 zijn.

Standaard

Die komt er zeker in. Net de R2 gekocht maar die krijg ik wel verpatst.

Standaard

2 weken geleden mn achievers' set (minus de DVD) verpatst.
    Als deze uitkomt zit ik in de USA dus ga hem dan zeker even bekijken (en t scheelt me douanekosten)

Standaard

Ik heb de Achievers set ook al, maar deze ga ik als liefhebber toch ook wel aanschaffen. Al heb ik liever dat ze gelijk een Blu-ray versie uitbrengen...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik heb de Achievers set ook al, maar deze ga ik als liefhebber toch ook wel aanschaffen. Al heb ik liever dat ze gelijk een Blu-ray versie uitbrengen...
    Als je die Achievers set beu bent, wil ik hem voor een prijsje wel overnemen.

Standaard

jup mag hem bij mij ook zo kwijt.
    ookal zal ik waarschijnlijk deze versie ook nog wel kopen.

Logan's inspirational messages of the day:

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

Standaard

Limited edition artwork

http://www.dvdactive.com/news/releas...lebowski3.html

Deze hebben we maar even gepreorderd...

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray

Standaard

En voor $ 22.57 bij DVDPacific ga ik dat ook maar even doen

Heb de film nog niet op DVD, maar staat wel al een tijdje op mijn wishlist. Wou er wel een leuke editie van hebben

(Heb hem zelfs nog niet eens gezien, maar ik weet zo wel dat het wel mijn type film is.)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Limited edition artwork

http://www.dvdactive.com/news/releas...lebowski3.html

Deze hebben we maar even gepreorderd...
    Damn wat ziet die er slick uit!!!

Standaard

Kijk maar uit, straks krijg je:

Schat, ik heb die oude bowlingbal van je weggegooid, je bowld toch nooit meer.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Maar mooie uitgave.
    Wel uitkijken dat ie niet wegrold.

Standaard

Kijk, daar wachtte ik op . Kan die spuuglelijke Universal Ultimate Selection-versie meteen weg. Ik zag alleen op AxelMusic de Limited Edition staan. Ik weet alleen niet of dit wel de juiste versie is (vooral voor dat bedrag). Er staan ook geen afbeelding bij van die bowlingbal, dus zou dit de juiste zijn?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Standaard

Ik denk het haast wel, aangezien ze ook een gewone 10th AE aanbieden voor 5 euro minder

Standaard

4 besteld bij dvdpacific 16,50 euro per stuk inclusief verzending .. ik zeg je, dat is geen geld!

Standaard

Just got 'em

Standaard

Yep, hier ook net binnen.
    Ik heb nr 9497.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Standaard

Damn, ik heb hem bij Amazon in de pre-order staan. Komt pas 9-9 uit...
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Yep, hier ook net binnen.
    Ik heb nr 9497.
    ik 9451

heb er nog 3 staan voor vrienden, geen idee wat de nummers zijn.

Standaard

Is ie genummerd? Dat wist ik niet eens Heb hem al een tijdje in pre-order staan bij DVDPacific, samen met DBZ double feature 3, maar die laatste moet nog uitkomen, dus hij is nog niet verstuurd Kan niet wachten

Standaard

Gaaf... heb hem ook al een paar maanden in Preorder staan... kan niet wachten tot de mijne ook verstuurd word...

Standaard

Wie kan deze voor mij bestellen? Uiteraard worden alle kosten vergoed!
    SafeTrader

If you shoot this man, you die next.
    Repeat.

What I Watch

Standaard

Niemand?
    SafeTrader

Repeat.

What I Watch

Standaard

Ik wil hem eerdags ook gaan bestellen, ik wacht alleen even tot na 1 December.
    Dit omdat je dan meer belastingvrij mag invoeren.

Standaard

Ik was minder dan 20 euro kwijt dus daar heb je sowieso geen last van.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten