De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard 'vaag' beeld op Toshiba EP30 HD DVD

    Ik heb een vreemd probleem met mijn EP30 HD DVD speler icm mijn Sharp 46XL2 LCD. Als ik een HD DVD afspeel (maakt voor zover ik kan zien niet uit welke titel) is de ene scene haarscherp en een scene erna is 1 grote partij ruis op het scherm. Ik krijg het met een camera niet goed vastgelegd maar het is werkelijk niet om aan te zien, net of er een 30 jaar oude videoband afgespeeld wordt. Ik krijg van de week mijn normale digicam weer terug, misschien heb ik daar meer succes mee.

    Ik heb de HDMI kabel die standaard bij de EP30 zit al vervangen door dezelfde kabel die op mijn PS3 zit dus daar ligt het niet aan.

    Bluray en PS3 games worden overigens wel prachtig neergezet dus het lijkt mij stug dat het de TV is. De TV ziet het outputsignaal (1024/24p) overigens wel goed.
    Heeft iemand hier wel eens van gehoord? De EP30 heeft de laatste firmware er ook op staan.

  2. #2

    Standaard

    Welke film (s)... Is het niet gewoon de bedoeling dat e.e.a. met ruis wordt weergegeven? Is het ook bij gewone DVD's zo?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik heb de volgende titels geprobeerd en allen hebben ze vergelijkbare problemen: Miami Vice, Transformers, Departed, The Kingdom, Bourne Ultimatum, Stardust.

    Ik krijg vandaag mijn digicam terug, dan zal ik proberen een foto te maken, maar ik weet redelijk zeker dat dit niet de bedoeling kan zijn. Gewone DVDs heb ik nog niet geprobeerd, maar da's wel een goeie tip.

  4. #4

    Standaard

    Had je het probleem ook voor dat je er nieuwe firmware op zette?


  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Voor ik de nieuwe firmware erop zette weigerde die om uberhaupt HD DVDs te spelen, dus ik zou het niet weten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •