Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Smooth-J

  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Smooth-J

    Hieronder volgt het interview met Smooth-J.

    De vragen staan hier. Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Jamie zijn interview geplaatst heeft!
    Laatst aangepast door Herjan : 02-06-2008 om 13:47

  2. #2

    Standaard

    Leuk weer om te lezen.
    Iets gaat niet helemaal met een font geloof ik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Goed interview!

    Leuk om te lezen.
    Geweldig dat je de kanker overwonnen hebt.
    Ik ben nu net het boek aan het lezen 'het meisje met 9 pruiken'. Een waar gebeurd verhaal over een Nederlands meisje dat op haar 24 e hoort dat ze een ernstige vorm van kanker heeft.

    Veel succes met het samenstellen van je thuisbios!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #4

    Standaard

    Leuk interview hoor! heel wat over je te weten gekomen

    En nu ben ik de volgende
    Wordt er dan maandag een topic voor mij gemaak en moet ik dan de vragen invullen?
    Actions speak louder than words

  5. #5

    Standaard

    Wat een eerlijk en openhartig interview Jamie. En wat goed dat je de ziekte hebt overwonnen! Petje af!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Thanx voor de reacties.
    Ik weet niet hoe dat Font verhaal erin is gekomen. Maar als ik nu op bewerken klik, dan krijg ik die melding van Font in elke zin te zien. Beetje veel werk om dat weg te halen.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb dat al weggehaald voor je Jamie. Dat stond inderdaad een beetje rommelig. Waarschijnlijk kwam dat door het copy/pasten vanaf het forum van de vragen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Wauw, vast en zeker het diepste interview dat te lezen staat. Petje af man, je bent een moedig mens. Het laat maar zien wat een positieve ingesteldheid en een wil om te vechten allemaal kan doen voor een mens.

    En ik vind het door de knieën gaan voor de Hobbits ook een sterk emotionele scène, misschien wel de sterkste scène in de hele trilogie, nog meer dan "I can't carry it for you, but I can carry you!"
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Wauw, vast en zeker het diepste interview dat te lezen staat. Petje af man, je bent een moedig mens. Het laat maar zien wat een positieve ingesteldheid en een wil om te vechten allemaal kan doen voor een mens.

    En ik vind het door de knieën gaan voor de Hobbits ook een sterk emotionele scène, misschien wel de sterkste scène in de hele trilogie, nog meer dan "I can't carry it for you, but I can carry you!"
    Great minds think alike

  10. #10

    Standaard

    Hey ouwe buurjongen!

    Ik kende natuurlijk al veel van je verhaal, maar je verwoordt het weer erg mooi. Kan me goed voorstellen dat je allemaal een stuk emotioneler bent geworden. Wat was ik me destijds rotgeschrokken toen ik het hoorde van jou en van je pa en ma...

    Maar gelukkig zijn er idd de positieve dingen van het leven. Zoals je prachtzoon Jaden. Is ie alweer 8 ja? Wat gaat dat toch snel zeg! Ik zie em nog zitten hier achter in het opblaasbadje vol met bultjes, waterpokken geloof ik. En wij maar zeggen dat wij jaloers waren op zijn mooie bultjes om het hem maar niet erg te laten vinden.

    Fijn dat je nu een vaste baan hebt. Je bent in het verleden wel een beetje een banenhopper geweest dacht ik he? Maar dat is dan ook de enige manier om uiteindelijk de baan te krijgen die je echt heel heel heeeeel graag wilt doen. Veel succes in je verdere loopbaan natuurlijk!

    Ik zie je nog basketballen. Met de door je pa gemaakte basket. Eerst heel primitief met alleen een ijzeren ring en daarna met een echt wit bord met de officiële afmetingen en natuurlijk de nodige Chicago Bulls logo's erop En redelijk vaak wat potjes ballen tegen die gasten hier op de hoek. Hoe heten ze ook alweer? Eentje heette Sani en dan was er een Achmed en nog wat van die kerels. Erg gezellige gasten.

    Toentertijd had je me ook wel een beetje aangestoken met het basketball virus, maar sporten ben ik geen echte fan van, haha...

    Ja ja, we hebben het leuk gehad samen in onze kinderjaren en zelfs ook nog op de middelbare school hebben we bij elkaar in de klas gezeten. Time flies...

    Groeten, Michael
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11

    Standaard

    Mooi interview Jamie. Ik had gisteren al wat teruggelezen over je ziekte, maar het blijft indrukwekkend. En fantastisch dat je hebt overwonnen!

    Ook mooi om te lezen over je vaderschap. Een "ongelukje" begrijp ik? Maar wel een waar je blij om bent. Ik ben zo'n 3 jaar ouder, maar m'n vriendin en hebben nog altijd geen kinderwens. Wat denk je? Als Mygalda niet zwanger zou zijn geweest, zou je dan nu al bewust vader geworden zijn? Ik bedoel: had je vroeger al voor ogen om vroeg vader te worden?

    P.S. Leuke vrouwtje! Familie van...?

  12. #12

    Standaard

    Chapeau voor het overwinnen van die akelige ziekte Jamie, heerlijk om dan zo positief door het leven te gaan! Een mooi interview!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #13

    Standaard

    Mooi en eerlijk interview zeg!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Mooi en eerlijk interview zeg!
    Amen to that! Mooi interview Jamie, dit is nou precies wat ik graag wilde bereiken toen ik het idee voor dit subforum opperde.

  15. #15

    Standaard

    Jamie, dit interview raakt mij enorm. Heb zowel mijn moeder, vader als mijn 16-jarig neefje aan verschillende vormen van kanker zien overlijden. En na al die jaren raken mij deze verhalen over kanker nog steeds enorm. Geweldig, dat jij deze rot ziekte hebt weten te overwinnen. Zeker, hulde voor je doorzettingsvermogen .

    Ps: Ook ik werk in het onderwijs, maar gelukkig niet als docent. De leerlingen op onze school (middelbare) mekkeren heel wat af over de LO-docenten.
    Laatst aangepast door Seus : 03-06-2008 om 16:24
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  16. #16

    Standaard

    Indrukwekkende en interessante "life-story so far", Jamie. Het vroege vaderschap en het leuke vrouwtje had ik hier en daar op het forum al eens opgepikt.

    Maar van het ziekteverhaal werd ik toch even stil. Nooit kunnen raden van iemand die zo positief en gezond leeft. Maar ja, daar wordt niet naar gevraagd. Gelukkig gaat het nu weer goed allemaal.

    Ook tof om te lezen over het hiphop-wereldje en het basketballen. 8) Ook heb je een nuchtere kijk op film en alles daar omheen, wat ik ook wel kan waarderen.

    Kortom, mooi interview!
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  17. #17

    Standaard

    @ Michael: hahahaha, ja de goede oude tijd. Altijd lachen om te zien hoe je je broertje in elkaar stompte:wink: En ik altijd zingen bij het hek zodat jullie wiste dat ik buiten was. Wat voel ik em opeens oud.

    @Herjan: Terugkijken doe ik nooit, maar als het niet was gebeurd dan was ik nog wel jong vader geworden. Het helpt in ieder geval met de DVD aanschaf. Vriendin: nu alweer DVD's gekocht. Jamie: ja, maar het is voor Jaden
    En helaas geen familie van.

    @Seus: als lln de kans krijgen mekkeren ze over alles

    @de rest: bedankt voor de complimenten

  18. #18

    Standaard

    Mooi interview. Echt mooi verhaal ove je leven en dat je de kanker overwonnen hebt.

    Trouwens lachen dat je Cilvaringz kent, die man is toch wel lekker bezig als je ziet dat die nu bij de Wu Tang Clan zit.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bruce Lee Bekijk bericht
    Mooi interview. Echt mooi verhaal ove je leven en dat je de kanker overwonnen hebt.

    Trouwens lachen dat je Cilvaringz kent, die man is toch wel lekker bezig als je ziet dat die nu bij de Wu Tang Clan zit.
    Zeker, maar ook het verhaal hoe het is gegaan is zeer bijzonder. Maar het meeste succes heeft hij toch wel met zijn eigen bedrijf nu hoor.

  20. #20

    Standaard

    Inderdaad een mooi verhaal met gelukkig een goede afloop.


  21. #21

    Standaard

    Heel erg goed interview, van een mede tilburger...

    Ik kan me die aflevering van Extreme Makeover Home Edition goed herineren, wij zagen hem rond de tijd dat er bij mijn vader ook kanker was ontdekt, was idd heftig. Ik kan me voorstellen dat wanneer je zelf tegen kanker hebt gevochten de aflevering nog een stuk indrukwekkender is...



    P.s. Ook ik krijg het altijd moeilijk als Mufasa dood gaat...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    @ Michael: hahahaha, ja de goede oude tijd. Altijd lachen om te zien hoe je je broertje in elkaar stompte:wink: En ik altijd zingen bij het hek zodat jullie wiste dat ik buiten was. Wat voel ik me opeens oud.
    Oh ja, je zong altijd klein klein kleutertje. En steeds harder net zo lang tot we het hoorden Ja was echt een leuke tijd die we samen hebben gehad.

    Ik had nog even wat rondgesurft over Tarik, wist niet dat hij inmiddels al zo ver was. Zit niet zo in dat wereldje, maar kan me nog herinneren dat hij me op school wat demootjes liet horen die hij had gemaakt op zijn pc. Ik was net als hem ook altijd met muziek bezig. Hij alleen met een totaal andere muziekstijl, maar in het begin met hetzelfde programma. Jammer dat er voor mij nooit iets dergelijks op mijn pad is gekomen, vele demo's ten spijt.

    Doe em de groeten van me. Hoewel de kans groot is dat ie me niet eens meer kent

    Gr. Michael.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wat een eerlijk en openhartig interview Jamie. En wat goed dat je de ziekte hebt overwonnen! Petje af!
    hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!

    ik ook
    I always tell the truth. Even when I lie.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!
    En ik ook, daarnaast ook respect dat iemand van 1.70 kan/kon dunken. Ik heb vroeger veel pleintjesbasketball gespeeld maar er was maar 1 pleintje waar ik(1.88m) dat kon.
    White man can jump. Vannacht beginnen de NBA finals, volg je dat nog? Zelf gok ik op de Lakers, mijn broertje is voor de Celtics.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •