Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bose LIFESTYLE® V20 home entertainment-systeem

    Ik ben van plan om deze aan te gaan schaffen. Heeft iemand ervaring met dit systeem?
    En waarom deze niet of juist wel???


    Overzicht


    Het LIFESTYLE® V20 home entertainment-systeem biedt HD-compatibiliteit voor uw dvd-speler en andere componenten. DIRECT/REFLECTING® cube luidsprekers bieden levensechte surround sound, en ons ADAPTiQ® systeem past dat geluid aan uw kamer aan. Dankzij het automatisch upscalen van videobeeld worden films en sport altijd weergegeven in de hoogst mogelijke resolutie van uw beeldscherm, tot wel 1080p via HDMI.
    Eenvoudige installatie, grootse prestaties
    Dankzij een nieuwe benadering verbetert het LIFESTYLE® V20 systeem uw home cinema-ervaring. U hebt geen grote, ingewikkelde receiver meer nodig. In plaats daarvan kunt u uw dvd-speler, gamingconsole en andere high-definitioncomponenten aansluiten aan onze mediaconsole met duidelijk bijschriften. Wanneer u de console uit het zicht plaatst worden ook uw aansluitingen verborgen. U ziet alleen de standalone display waarmee u uw systeeminformatie ontvangt en beheert.
    Uw systeem is eenvoudig te bedienen. Het LIFESTYLE® V20 systeem synchroniseert automatisch de correcte audio- en videobron met één druk op de knop op de universele afstandbediening. Het systeem kan daarnaast videobeelden upscalen naar de hoogste resolutie die uw beeldscherm kan accepteren, tot wel 1080p via HDMI.
    Ervaar levensechte surround sound
    Als het geluid waarheidsgetrouw is, voelt het alsof u middenin de actie staat. DIRECT/REFLECTING® cube luidsprekers vullen uw kamer met meeslepende surround sound, zodat films, muziek en sport helemaal tot leven komen. De compacte luidsprekers werken samen met een uit het zicht te plaatsen ACOUSTIMASS® module. Deze exclusieve technologie biedt u de emotionele intensiteit die u ook in het theater voelt, en de volle, rijke lage tonen die u in de concertzaal hoort. De impact hiervan is onmiskenbaar, zelfs wanneer u het systeem niet ziet.
    Geluid op maat voor uw kamer
    Elke kamer is anders, en de afmetingen, vorm, structuur en andere eigenschappen beïnvloeden het geluid dat u hoort. Ons exclusieve ADAPTiQ® systeem analyseert uw kamer en past dan het LIFESTYLE® systeem aan zodat een consistente, uitstekende kwaliteit wordt bereikt. Met deze intuïtieve benadering maken we het eenvoudig het beste home cinemageluid te bereiken.
    Het LIFESTYLE® V20 systeem is ook uitgerust met de technologie van BOSE® link waarmee geluid uit het systeem in uw hele huis beschikbaar kan worden gemaakt. Door eenvoudigweg compatibele BOSE® producten aan te sluiten kunt u overal in huis, en zelfs buitenshuis, van uw muziek genieten.
    Belangrijkste functiesDIRECT/REFLECTING® cube luidsprekerarrays
    Dankzij deze technologie van Bose ervaart u praktisch overal in de ruimte een vol geluid, niet alleen op een beperkte 'sweet spot'. Met de cube luidsprekerarrays worden rechtstreeks en gereflecteerd geluid vermengd waardoor de natuurlijke ruimtelijkheid van een liveconcert nagenoeg volledig kan worden nagebootst.
    ACOUSTIMASS® module
    Hoor hoe zuiver en helder de lage frequenties worden weergegeven, zelfs bij extreem hoog volume. Deze doorbraak van Bose werkt harmonieus samen met de compacte luidsprekers, die zo het complete geluidsspectrum bestrijken. Als de module uit het zicht wordt geplaatst, lijkt al het geluid toch rechtstreeks uit de compacte cube luidsprekers te komen.
    Horizontale centerluidspreker
    Deze fraai vormgegeven luidspreker zorgt voor optimaal geluid voor uw televisie. Dialogen worden als het ware 'vergrendeld' op het scherm en het elegante ontwerp past uitstekend bij moderne flatscreens.
    Mediaconsole
    Vereenvoudigt de aansluiting en het gebruik van meerdere videobronnen. Het achterpaneel met duidelijke bijschriften biedt aansluitingen voor maximaal 4 videobronnen (waaronder twee met HDMI) en 5 audiobronnen, elk met digitale optische én analoge aansluitingen, en 2 coaxiale digitale audio-ingangen.
    Display
    Beheer uw systeem met deze elegante standalone display. Het maakt deel uit van een innovatief systeemontwerp dat veel minder ruimte in beslag neemt dan een home entertainment-systeem dat bestaat uit componenten. U bedient het systeem via een elegant en zeer gebruiksvriendelijk display in plaats van een grote, complexe receiver waardoor u nog meer kunt genieten van uw HD-ervaring.
    Laatst aangepast door Rotterdam5314 : 04-06-2008 om 12:27
    I always tell the truth. Even when I lie.

  2. #2

    Standaard

    Ligt er maar net aan wat deze moet kosten
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Ligt er maar net aan wat deze moet kosten
    2500 euro maar ik kan er nog wel een paar 100 euro eraf krijgen
    I always tell the truth. Even when I lie.

  4. #4

    Standaard

    Oef, dat is een flinke prijs. Voor dit budget kan je heel veel moois uitzoeken. Waar ga je het systeem primair voor gebruiken? Film? Muziek? Voor de betere weergave van multi-kanaals heb je echt meer luidsprekers nodig. Wil je nog Blu-ray gaan kijken, dan moet je ook nog een media speler ervoor kopen. Al met al veel vragen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5

    Standaard

    Wat is de reden dat je juist deze set wilt aanschaffen? Het design?

    Voor dat geld kun je namelijk mooie sets samenstellen met losse componenten.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Oef, dat is een flinke prijs. Voor dit budget kan je heel veel moois uitzoeken. Waar ga je het systeem primair voor gebruiken? Film? Muziek? Voor de betere weergave van multi-kanaals heb je echt meer luidsprekers nodig. Wil je nog Blu-ray gaan kijken, dan moet je ook nog een media speler ervoor kopen. Al met al veel vragen.

    voor muziek en films. ik kan hier mijn ps3 op aansluiten die ik dan als blu-ray speler gebruik en uiteraard ook games op speel
    I always tell the truth. Even when I lie.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Wat is de reden dat je juist deze set wilt aanschaffen? Het design?

    Voor dat geld kun je namelijk mooie sets samenstellen met losse componenten.
    Nou omdat ik er alles op kan aansluiten en mijn ervaring met Bose is erg positief. Ik vind Bose boxen erg goed geluid geven.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  8. #8

    Standaard

    of weet iemand een beter alternatief??
    I always tell the truth. Even when I lie.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    of weet iemand een beter alternatief??
    Hahahah dat is zeker een grapje...

    Ik denk dat maar een persoon op deze site niet een beter alternatief weet...

    Op de eerste plaats is dit aan all-in-one set...
    Op de tweede plaats is dit Bose...

    Dat is twee keer nee!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Hahahah dat is zeker een grapje...

    Ik denk dat maar een persoon op deze site niet een beter alternatief weet...

    Op de eerste plaats is dit aan all-in-one set...
    Op de tweede plaats is dit Bose...

    Dat is twee keer nee!

    Ik hou me er nooit mee bezig. Ik wil gewoon simpel en snel goed geluid hebben. Wat is er mis met Bose dan???
    I always tell the truth. Even when I lie.

  11. #11

    Standaard

    De meeste mensen zijn het er over eens dat je bij Bose teveel betaald voor de kwaliteit die je krijgt. Misschien is het een idee om naar een hifi speciaalzaak te gaan, aan te geven wat voor budget je hebt en gaan luisteren. Kost misschien iets meer moeite, maar achteraf ben je er waarschijnlijk een stuk gelukkiger mee omdat je meer "waar voor je geld" krijgt.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  12. #12
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Ik hou me er nooit mee bezig. Ik wil gewoon simpel en snel goed geluid hebben. Wat is er mis met Bose dan???
    Dr is helemaal niks mis met Bose. Simpele apparatuur. Niet teveel poespas.

    Ziet er best leuk uit deze set. en ze klinkt ook nog eens niet onaardig! Zeker als je naar kleine speakers wil, is bose zeker een prima alternatief. Grote houten speakers geven natuurlijk beter geluid, maar zo uit jouw post te lezen, wil je dat juist niet.

    Ik zou zeggen, ga op je gehoor af, en kijk naar de opties die jij wil, en kijk vooral naar de toekomst qua aansluitingen, of dit voldoende zal zijn! Dit is enorm belangrijk om rekening mee te houden.

    En korting wordt niet gegeven op Bose. Dus weet je wel heel zeker dat je een paar honderd euro eraf kan krijgen? Bose heeft een systeem dat ze weten welke Bose apparaten waar vandaan komen. Buitenlandse systemen worden daarom ook niet in Nederland gerepareerd, maar gaan terug naar het land van herkomst, met de bijbehorende kosten voor jou. let hierbij op wanneer je er 1 aanschaft.

  13. #13

    Standaard

    Het enige wat ik erop wil aansluiten is mijn ps3, Wii, en x360 en mijn dvd rec. ik verwacht niet dat er nog iets anders bijkomt. waar het mij om gaat is dat ik een goed geluid heb zowel kwa muziek, games en films. Ik ben niet zo'n kenner dat ik een minimum verschil direct hoor.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Ik hou me er nooit mee bezig. Ik wil gewoon simpel en snel goed geluid hebben. Wat is er mis met Bose dan???

    helemaal niks, maar aanstellers die zichzelf audiofiel noemen vinden bose slecht klinken, maar als je doorvraagt is het meestal dat ze het té duur vinden. Dat zijn naar mijn mening 2 verschillende dingen.

    ikzelf heb een bose companion op me computer en dat geluid is waanzinnig.

    Ik zou zeggen als je het geld ervoor (over) hebt zeker doen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    helemaal niks, maar aanstellers die zichzelf audiofiel noemen vinden bose slecht klinken, maar als je doorvraagt is het meestal dat ze het té duur vinden. Dat zijn naar mijn mening 2 verschillende dingen.

    ikzelf heb een bose companion op me computer en dat geluid is waanzinnig.

    Ik zou zeggen als je het geld ervoor (over) hebt zeker doen.
    Je haalt 2 dingen door elkaar. Bose is zeker niet slecht. En als de kwaliteit ernaar zou zijn is Bose niet duur. Maar ga je die 2 zaken met elkaar vergelijken dan krijg je bij Bose nu eenmaal een stuk minder waar voor je geld. Ofwel in verhouding is het duur ofwel in verhouding is het slecht geluid voor dat geld.

    Het is nu eenmaal een feit dat je voor het budget van €2500,00 een ontzettend mooi losse componenten systeem aan kunt schaffen met bijbehorende speakers en sub wat een Bose set letterlijk en figuurlijk wegvaagt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #16

    Standaard

    ik haal geen 2 dingen door elkaar, ik zeg dat mensen bose slecht vinden, maar wanneer je doorvraagt vinden ze het te duur. Prijs en kwaliteit zijn 2 losse onderdelen die je niet aan elkaar kan verbinden. En misschien wil hij wel geen losse componenten met van die giga grote speaker zuilen. Deze speakertjes zijn lekker klein en de apparatuur ziet er gelikt uit. Jammer te constateren dat ook op dit forum weer van die kinderachtige bose-bashers aanwezig zijn.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ik haal geen 2 dingen door elkaar, ik zeg dat mensen bose slecht vinden, maar wanneer je doorvraagt vinden ze het te duur. Prijs en kwaliteit zijn 2 losse onderdelen die je niet aan elkaar kan verbinden. En misschien wil hij wel geen losse componenten met van die giga grote speaker zuilen. Deze speakertjes zijn lekker klein en de apparatuur ziet er gelikt uit. Jammer te constateren dat ook op dit forum weer van die kinderachtige bose-bashers aanwezig zijn.
    Prijs en kwaliteit zijn toch wel met elkaar verbonden? De zogenoemde prijs/kwaliteit verhouding? Maar jij zult het wel beter weten...

    Bovendien ben ik geen Bose-basher. Ik heb ook nooit gezegd dat het een slecht merk is. Ze maken alleen misbruik van hun naam door astronomische bedragen te vragen voor de kwaliteit die ze bieden...

    De TS vraagt om advies en dit is het advies wat de meeste zullen geven. Als de TS onze mening niet op prijs stelt dan moet hij ook de vraag niet stellen. En jij moet degene die oprecht advies geven geen aanstellers noemen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #18

    Standaard

    mensen die zichzelf de term van audiofiel aanmeten zijn aanstellers.
    Prijs en kwaliteit staat niet met elkaar verboden, prijs/kwaliteit is maar een persoonlijke opinie. Neem een ferrari van een half miljoen, is dat de prijs waard ? een Porsche van 2 ton gaat net zo hard, en heeft een betrouwbaardere motor. Het is ook maar net 'wat de gek ervoor geeft''. Ik zeg ook niet dat jij een Bose-Basher bent, maar een opmerking als : Op de tweede plaats is dit Bose...( Marcellow vbmenu_register("postmenu_1392543", true); ).komt uiteraard wel van een Bose Basher.

    Dit soort personen vind ik kinderachtig

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    mensen die zichzelf de term van audiofiel aanmeten zijn aanstellers.
    Prijs en kwaliteit staat niet met elkaar verboden, prijs/kwaliteit is maar een persoonlijke opinie. Neem een ferrari van een half miljoen, is dat de prijs waard ? een Porsche van 2 ton gaat net zo hard, en heeft een betrouwbaardere motor. Het is ook maar net 'wat de gek ervoor geeft''. Ik zeg ook niet dat jij een Bose-Basher bent, maar een opmerking als : Op de tweede plaats is dit Bose...( Marcellow vbmenu_register("postmenu_1392543", true); ).komt uiteraard wel van een Bose Basher.

    Dit soort personen vind ik kinderachtig
    Dat was idd een vrij kinderachtige, totaal niet toegelichte uitspraak van Marcellow. Maar je moet in het vervolg ook niet zo aanvallend naar mij reageren. Ik ben dus niet Marcellow en probeer mijn mening altijd kracht bij te zetten met een goed argument.

    Bovendien deel ik jouw mening over prijs/kwaliteit verhouding niet. Er bestaat weldegelijk verband tussen prijs en kwaliteit.

    Jij haalt een voorbeeld aan van 2 automerken. En je geeft aan dat een Porsche net zo'n goede dan niet betere prestaties levert dan een duurdere Ferrari. Dus de prijs/kwaliteitsverhouding bij een Porsche ligt gunstiger in jouw voorbeeld.

    Dat is dus ook de verhouding die ik bedoel van Bose ten opzichte van bijvoorbeeld losse componenten van andere merken. Voor minder geld net zo goede dan niet betere prestaties en betrouwbaarheid.

    Wat je daarnaast aangeeft, dat wat een gek ervoor geeft geldt natuurlijk voor alles en dát moet je juist los zien van de prijs/kwaliteitsverhouding.

    Ik hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel en als je commentaar op een specifieke reactie hebt reageer dan naar die persoon en niet in het algemeen aub.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #20

    Standaard

    voortaan zal ik dan quoten, maar het gaat erom dat hier ook mensen Bose afkraken omdat ze de kwaliteit zogenaamd niet goed vinden, terwijl ze het eigen te duur vinden tov de kwaliteit. zeg dan ook dat de prijs/kwaliteit verhouding niet goed is ipv t zeggen dat Bose slecht is.

    Er bestaan nou eenmaal goederen die voor de een te duur zijn naar verhouding, maar dat wil niet zeggen dat het een slecht product is.

    En om nou te zeggen dat bose slecht is, is natuurlijk een onzin verhaal.

  21. #21

    Standaard

    yuck ... Bose
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello Bekijk bericht
    Je haalt 2 dingen door elkaar. Bose is zeker niet slecht. En als de kwaliteit ernaar zou zijn is Bose niet duur. Maar ga je die 2 zaken met elkaar vergelijken dan krijg je bij Bose nu eenmaal een stuk minder waar voor je geld. Ofwel in verhouding is het duur ofwel in verhouding is het slecht geluid voor dat geld.

    Het is nu eenmaal een feit dat je voor het budget van €2500,00 een ontzettend mooi losse componenten systeem aan kunt schaffen met bijbehorende speakers en sub wat een Bose set letterlijk en figuurlijk wegvaagt.
    Wat is aan te raden dan?? noem maar een setje. en idd ik heb het liefst kleine boxen
    I always tell the truth. Even when I lie.

  23. #23

    Standaard ...

    Als je puur voor het gemak gaat, misschien een all in one van Denon?

    Dan denk ik aan S301 en S302, of de afgeslankte versies S101 en S102.

    Binnenkort komt er ook eentje uit van Panasonic (3.1) met blu ray speler in.

    Het geluid van deze sets zal niet zo indrukwekkend zijn als een 7.1 set met losse componenten, maar het hangt ervan af wat je zelf verwacht van de set. En daar kan alleen jijzelf over beslissen.

    Ik woon nog een tweetal jaar in een kleinere ruimte en heb buren, dus heeft het momenteel geen zin om een 7.1 installatie te zetten, want ik kan de volumeknop nauwelijks opendraaien

    Dus hou rekening wat je de komende jaren van plan bent. Ga je / Woon je in een appartement of oudere rijwoning wonen is dat een belangrijke factor om rekening mee te houden. Heb je geen onmiddellijke buren mag het iets meer zijn

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Wat is aan te raden dan?? noem maar een setje. en idd ik heb het liefst kleine boxen
    Ik zit te denken aan een receiver als de Denon 2808 die ook de laatste geluidstypen ondersteund. Heeft HDMI 1.3a en is gewoon een top apparaat. De prijs daarvan ligt rond €1000,00 als je via Kieskeurig zoekt.

    Een leuke surroundspeakerset erbij is bijvoorbeeld de Mordaunt Short Genie set die rond €800,00 ligt. Dat zijn erg mooie sateliet speakers. Andere voorbeelden zijn de KEF KHT 1005 set, de Wharfedale Diamond 9 HCP set en ook Infinity heeft wel leuke dingen.

    Dan nog wat goede speakerkabels en evt een losse blu-ray speler en je zit nog onder je budget van €2500,00. Bovenden biedt de receiver meer dan voldoende aansluitmogelijkheden.

    Overigens hebben de Media Markt en Saturn altijd leuke aanbiedingen van bijvoorbeeld Harman Kardon of Yamaha compleet met speakers. Laatst zag ik bij de Saturn een mooie set van Yamaha staan met 6.1 speakerset (boekenplank modellen) incl subwoofer. Het ging om een THX gecertificeerde receiver etc en de prijs lag daarvan compleet op 1200 euro. Dus er zijn talloze mogelijkheden die meer waar voor je geld bieden dan Bose.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #25

    Standaard

    Goede tips, ga als je echt niet aan normale zuilluidsprekers of boekenplank modellen wilt echt eerst luisteren naar de verschillende alles in 1 setjes. De Denon niet vergeten!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •