Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Voor iemand die zijn eerste setje gaat kopen, is Bose gewoon uit den boze.
    Je woont in Rotterdam, ga eens naar de Correct in de koopjes kelder kom je zoveel mooi spul tegen. En dat van een fractie van de prijs voor dat Boze systeem.


  2. #27

    Standaard

    Het gaat er niet om dat ik per see een alles in 1 setje wil hoor.
    Ik heb gewoon niet de ruimte op dit moment om echt van die grote boxen te plaatsen.
    ook lopen er nog 2 kleine rond kids die graag overal aanzitten. vandaar dat ik aan bose dacht zodat ik die kleine boxjes op kan hangen.

    Ik wil wel een zo goed mogelijk geluid hebben. mijn max te besteden bedrag is op dit moment 2500 euro. Zelf ben ik altijd een voorstander van losse componenten geweest. Alleen in dit geval zit ik ook met de ruimte en kinderen dat ik daar vanaf wilde. Ik twijfel nu erg om of de bose te halen of voor de losse componenten te gaan.

    Vandaar dat ik graag tips heb welke losse componenten ik het beste kan halen. dus merk en typenr's. Ik hou wel van een degelijk product en een goed merk. kwaliteit staat bij mij voorop. ook al kan ikniet alles in 1 keer halen maar ik koop liever iets goeds wat lang meegaat dan goedkoop en snel moeten vervangen.

    Ik heb zelf Bose gehad en was er best tevreden over. alleen met muziek vond ik het minder.Vandaar dat ik nu twijfel over wat ik aan moet schaffen
    I always tell the truth. Even when I lie.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Ik heb gewoon niet de ruimte op dit moment om echt van die grote boxen te plaatsen.
    ook lopen er nog 2 kleine rond kids die graag overal aanzitten. vandaar dat ik aan bose dacht zodat ik die kleine boxjes op kan hangen.

    Ik twijfel nu erg om of de bose te halen of voor de losse componenten te gaan.

    Ik heb zelf Bose gehad en was er best tevreden over. alleen met muziek vond ik het minder.Vandaar dat ik nu twijfel over wat ik aan moet schaffen
    Je hoeft geen grote boxen te hebben voor een goede weergave en dat weet Bose ook. Ze maken daarom produkten die eenvoudig zijn en niet veel ruimte innemen. De meesten van ons vinden dat ze de plank mis slaan door alleen maar systemen te ontwikkelen met luidsprekers die eigenlijk veel te klein zijn om een "vol" geluid te produceren zoals hun proffessionele luidsprekers dat doen en bvb hun 301.

    Je geeft dit zelf ook aan door te schrijven dat je de weergave van muziek minder mooi vind. Of sla ik nu de plank mis?

    Er zijn genoeg andere fabrikanten die luidsprekers hebben met dezelfde kindvriendelijkheid en minstens een even goede weergave bieden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #29

    Standaard

    @ Rotterdam5314
    Heb je deze set nog gekocht of hoe is het afgelopen?
    Gisteren een demonstratie van deze set gehad en was zeer onder de indruk.
    Maar goed, voorlopig hebben we het geld er niet voor maar wil me toch ff verder erin verdiepen vandaar dat ik zeer nieuwsgierig ben of je hier nog verder mee bent gegaan of dat het totaal iets anders geworden is.
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  5. #30

    Standaard

    Hee, ik ben van plan om de bose LIFESTYLE® T20 home entertainment-systeem te kopen. Die kost 2500 euro.
    Ik heb nu de Logitech z-5500 surround, 300 euro, en nog daarop aangesloten 2 pioneer speakers van 600 euro per stuk.
    Mijn set kost dus in totaaal 1500 euro.
    Ik vraag me af of ik nog een groot verschil hoor tussen mijn set en de bose. Ik vindt goed geluid heel belangrijk, maar is het die 2500 euro waard?
    Mvg Pär

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Abupa Bekijk bericht
    Hee, ik ben van plan om de bose LIFESTYLE® T20 home entertainment-systeem te kopen. Die kost 2500 euro.
    Ik heb nu de Logitech z-5500 surround, 300 euro, en nog daarop aangesloten 2 pioneer speakers van 600 euro per stuk.
    Mijn set kost dus in totaaal 1500 euro.
    Ik vraag me af of ik nog een groot verschil hoor tussen mijn set en de bose. Ik vindt goed geluid heel belangrijk, maar is het die 2500 euro waard?
    Mvg Pär
    De prijskwaliteitsverhouding is ver te zoeken bij Bose.....

    Voor 2500 euro kun je heel mooi spul kopen, zou me niet laten opzadelen met de overpriced Bose bende.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Abupa Bekijk bericht
    Ik heb nu de Logitech z-5500 surround, 300 euro, en nog daarop aangesloten 2 pioneer speakers van 600 euro per stuk.
    Ik vraag me af of ik nog een groot verschil hoor tussen mijn set en de bose. Ik vindt goed geluid heel belangrijk, maar is het die 2500 euro waard?
    Mvg Pär
    Wanneer je de set zoals je die nu hebt gaat vergelijken met een de Bose T20, zorgt dit aan de ene kant voor een verbetering en aan de andere kant niet.

    Wat wel verbetert is het feit dat je dan een compleet systeem hebt. De Logitech set die je nu gebruikt, is niet bedoeld om andere luidsprekers dan de bijgeleverde aan te sturen. Daarnaast is het ook niet goed voor de Pioneer luidsprekers omdat deze een wat krachtigere eindversterking nodig hebben dan een PC-luidsprekertje.

    Wat niet verbetert is de weergave van de details en het dynamiek. Iets wat je ook niet kunt verwachten van 'melkpakjes'. Daarvoor heb je nog steeds luidsprekers nodig die wat groter zijn. Ook betaal je voor een systeem van Bose meer vanwege de marketing die ze nodig hebben om te kunnen verkopen. Je kunt het geld daarom dus beter uitgeven aan losse delen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •