Pagina 24 van 73 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 1801 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Wij spreken elkaar na het bowlen nog wel...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik heb Modric, Sweinsteiger, Frings en Pletikosa...
    Hoe kan je nou twee Duitsers in je team hebben
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #578

    Standaard

    Ook twee Kroaten, dus zal wel de bedoeling zijn.

    Lekker voor die moffen trouwens Het blijft toch ook gewoon een stel houten stumperds. Geen enkele mooie, technische voetballer die met een actie een wedstrijd kan openbreken. Allemaal grote, statische, voorspelbare voetballers. En die verdediging is behoorlijk lachwekkend. Ballack was ook maar zielig om te zien.

    BORUC!
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 12-06-2008 om 20:02

  4. #579

  5. #580

    Standaard

    Wat een kansen voor Oostenrijk.
    Leuke wedstrijd
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #581

    Standaard

    Zo draai je jezelf wel de nek om. Hij zal er toch een keer in moeten lijkt me op deze manier.

  7. #582

    Standaard

    Hoe kan Polen in hemelsnaam eerste zijn geworden in de kwalificatie?

  8. #583

    Standaard

    Tja ach, waar is Engeland ?
    Er gebeuren soms rare dingen...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #584

    Standaard

    Denk dat Polen gewoon wint vanavond.

  10. #585

  11. #586

    Standaard

    En ja hoor ...

  12. #587

    Standaard

    Buitenspel volgens mij.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #588

    Standaard

    En nou alles op slot!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Buitenspel volgens mij.
    Niet te zuinig ook

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Buitenspel volgens mij.
    Nee toch?

    Dat doelpunt was wel een beetje tegen de verhouding in. Maar de voetbalwet is dacht ik ook "als je ze zelf niet maakt dan doet de tegenstander het".

  16. #591

    Standaard

    Toch wel een taktische zet van Leo...

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Nee toch?
    Hij stond al achter de keeper en volgens mij ook voor de bal.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik geef Nederland een hele grote kans. Heb nu al die landen wel gezien, en Nederland heeft het beste en mooiste voetbal tot nu toe laten zien.
    Dat is toch meestal zo. alleen grijpen ze wel altijd naast de prijzen...

    Ik zet me geld op Spanje....
    I always tell the truth. Even when I lie.

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Oerstom van Schweinsteiger. Ik had 'm overigens op de ARD staan, de commentator vond het geen rood, de tackle vlak daarna van Modric wel
    typisch, ***moffen... Ik vind Schweinsteiger op zich nog wel best een aardige voetballer maar ja, dat haar he en die reactie is echt op z'n mofs... Totaal ongepast, onnodig, ik kan frustratie best begrijpen, heb er zelf ook wel eens last van, maar ze hebben nu nog kansen genoeg om door te gaan, dus wat zit ie nou idioot te doen... En die tackle van Modric erna was idd zeker geen rood, geel tot daar aan toe nog wel... Het was met gestrekt been, min of meer langs achter, en als ie vol het been raakt kan ie dat wel breken maar rood zeker niet, helemaal niet met opzet bedoeld dus...

    goed, iig Kroatië speelde wel beter dan in die eerste wedstrijd, Duitsland vrij lam... Die verdediging is toch wel kwetsbaar, met name dan die Metselder en hoe noemt die knuppel, de rechterflank... beide amper gespeeld, dus wat moete die nou in de selectie zoeken zeg.. en Lehmann, tjonge jonge jonge, wat ben ik blij dat wij (Arsenal) er vanaf zijn zeg Lehmann meenemen naar het EK en Hildebrand niet eens selectere, buahahaha ja die Löw heeft er verstand van

    Oostenrijk - Polen is niet echt heel boeiend imo... het valt wel mee maar Polen slaagt me toch wel tegen dit EK zeg, had er meer van verwacht... en Oostenrijk probeert wel weer, maar komt gewoon te kort, jammer, wss beide hosts in de eerste ronde eruit... blunder ook met die goal zeg... drie verdedigers, keeper en dan toch nog een goal toelaten

    edit: trouwens flinke ruzie met me ***vriendin omdat Duitsland verloren heeft en ik zeg dat die ***moffen dat verdienen, zeker nadat Löw Nederland moest afzeiken in de pers en dergelijke... Dat kon ze dus niet verdragen en nu is ze het afgetrapt...

    hoe gaat dat in nl ook weer? Adou en bedankt?
    Laatst aangepast door Kendorjia : 12-06-2008 om 20:49
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Dat is toch meestal zo. alleen grijpen ze wel altijd naast de prijzen...

    Ik zet me geld op Spanje....
    Ja, dan moet je vooral je geld op Spanje zetten na dat argument :wink:

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ja, dan moet je vooral je geld op Spanje zetten na dat argument :wink:

    Zijn idd meestal geen toernooi spelers maar dit keer heb ik er meer vertrouwen in. Ze hebben dit keer topspelers in alle linie's. En ook een goede mix van jong en oud.

    Nl kan ook ver komen maar ik denk dat ze het toch op een belangrijk moment gaan verkloten. Ook heb ik geen vertrouwen in vBasten. Denk ook meer dat het door de inzet van de spelers zelf komt dan dat hij het zo goed voor elkaar heeft.

    En ik maak ook niet de vergelijking NL - Spanje hoor. Ik bedoelde alleen ermee te zeggen dat NL meestal de smaakmaker is maar nooit prijzen pakt. Dat ik me geld op spanje zet staat even los daarvan
    I always tell the truth. Even when I lie.

  22. #597

    Standaard

    Spanje heeft nooit gebrek gehad aan kwaliteit hoor, hoe raar het ook klinkt het komt imo meer door de verschillende volkeren binnen het team zelf, die madrilenen, basken en wat nog allemaal, dat lijdt altijd tot geen echt teamgevoel...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Spanje heeft nooit gebrek gehad aan kwaliteit hoor, hoe raar het ook klinkt het komt imo meer door de verschillende volkeren binnen het team zelf, die madrilenen, basken en wat nog allemaal, dat lijdt altijd tot geen echt teamgevoel...
    Denk niet dat er daar in deze selectie moeilijk over wordt gedaan. Ik ben zelf half spaans dus ik weet wat er speelt in spanje. Ze hebben altijd wle kwaliteit gehad maar ik vind de balans nu beter als voorheen. alleen de coach ben ik niet kapot van. Geef spanje een coach als hiddink en ze pakken zeker eens een prijs
    I always tell the truth. Even when I lie.

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht

    hoe gaat dat in nl ook weer? Haudoe en bedankt?
    juist ja

  25. #600

    Standaard

    dat dus, cheers Jordy, i'd like to buy you a beer
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 24 van 73 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •