Pagina 25 van 73 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 1801 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht

    hoe gaat dat in nl ook weer? Adou en bedankt?


    In brabant he. niet nederland
    I always tell the truth. Even when I lie.

  2. #602

    Standaard

    Shit....uhm...
    0-1 verdikkie, niet 1-1...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #603

    Standaard

    wat een afgang voor de Polen!

  4. #604

    Standaard

    Godnondeju, daar gaan m'n punten... Bedankt scheids

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    In brabant he. niet nederland

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Godnondeju, daar gaan m'n punten... Bedankt scheids
    Hier ook al. Klotezooi. Tweede helft was het aankijken niet waard en dan krijg je dit ook nog.:x
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #606

    Standaard

    ahhhhhh daar gaan mijn punten
    Actions speak louder than words

  7. #607

    Standaard

    ahhh fuck scheids nu sta ik GVD 5de!
    Actions speak louder than words

  8. #608

    Standaard

    zeikwijf.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    zeikwijf.

    ow ja der zijn nog mensen die er nog minder van bakken, sorry dan mag ik nie zeuren he
    Actions speak louder than words

  10. #610

    Standaard

    Zit me nog af te vragen, zou het een goedmakertje zijn voor die onterechte goal van Polen?
    Wel erg makkelijk gegeven.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door romyyyy Bekijk bericht
    ow ja der zijn nog mensen die er nog minder van bakken, sorry dan mag ik nie zeuren he
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #612

    Standaard

    yeppa, Oostenrijk dan toch puntje

    geweldig vage match, maar ik ben gewoon dolblij voor die Oostenrijkers leuke ploegie is dat, tuurlijk niet geweldig maar je gunt die mannen toch iets, en stel je voor ze winne van de moffen en gaan samen door met Kroatië, dan is het feestje helemaal compleet
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #613

    Standaard

    Het gevoel begint me te besluipen dat Nederland morgen toch een behoorlijke terugslag krijgt. Hopen op een gelijkspel. Daar zou ik tevreden mee zijn.

    Italië moet winnen, maakt geen zak uit hoe, maar liefst met zeer overtuigend voetbal. Daarvoor is een behoorlijke ingreep nodig, maar volgens mij heeft Donadoni dat wel begrepen.

  14. #614

    Standaard

    Ik had er voor Italie geen vertrouwen in en nu voor Frankrijk weer niet. Met een gelijkspel zou ik dus tevreden zijn want je zou bijna denken dat het alleen maar minder kan als maandag.

  15. #615
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    tuurlijk wordt het lastig om het niveau van maandag te halen, maar ik ga toch met genoeg vertrouwen kijken. De verwachte inzinking aan het begin van de 2e helft is ook uitgebleven, dus ....

  16. #616

    Standaard

    We gaan vanavond een zware wedstrijd krijgen
    Ik ben het eens met Mario Been dat Frankrijk momenteel een gevaarlijker tegenstander is dan Italië
    De verdediging is wat op jaren, maar Benzema, Malouda, Ribéry ... daar ga je niet zomaar mee lachen. Bovendien denk ik toch dat we de prestatie tegen Italië wat àl te hoog hebben ingeschat. Oranje wàs goed, en domineerde Italië zeker een uur, maar in de tweede helft was Italië geruime tijd beter en was het verschillende malen dicht bij de aansluitingstreffer, en dan had ik het nog moeten zien. In die periode oogde Oranje kwetsbaar. We zijn zeker geen ongenaakbare voetbalmachine.

    Noot: speciaal voor Pascal heb ik het woordje "als" vermeden.

  17. #617

    Standaard

    Ik heb er wel weer een goed gevoel over. Die 3-0 is echt ingeslagen als een bom, ook bij de Fransen. Ik heb Franse schoonfamile en die branden al kaarsjes voor vanavond Laten we niet vergeten dat Frankrijk iets moet, maar toch op 2 gedachten zal hikken. Zij hebben ook gezien hoe dodelijk de counter van Nederland kan zijn. Maar goed, de bal is rond, het gras is groen en wie 1x meer scored als de ander heeft gewonnen
    Laatst aangepast door Martin van Tuijl : 13-06-2008 om 09:26 Reden: Aanpassing
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  18. #618

    Standaard

    en als je evenvaak scoort, speel je gelijk....
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  19. #619

    Standaard

    en als je minder scoort verlies je....

  20. #620
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Vandaag de grote dag. Denk dat het vanavond wel rustig bij de winkels zal zijn.

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick434 Bekijk bericht
    en als je evenvaak scoort, speel je gelijk....
    Maar nog niet verloren Deze groep is nog lang niet uitgespeeld en alles kon wel eens bloedspannend worden op de laatste speeldag. Oranje zou mijn zenuwgestel een groot plezier doen om straks te winnen..
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  22. #622

    Standaard

    Volgens de pool vanavond 1-0 voor Nederland...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  23. #623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    We gaan vanavond een zware wedstrijd krijgen
    Ik ben het eens met Mario Been dat Frankrijk momenteel een gevaarlijker tegenstander is dan Italië
    De verdediging is wat op jaren, maar Benzema, Malouda, Ribéry ... daar ga je niet zomaar mee lachen. Bovendien denk ik toch dat we de prestatie tegen Italië wat àl te hoog hebben ingeschat. Oranje wàs goed, en domineerde Italië zeker een uur, maar in de tweede helft was Italië geruime tijd beter en was het verschillende malen dicht bij de aansluitingstreffer, en dan had ik het nog moeten zien. In die periode oogde Oranje kwetsbaar. We zijn zeker geen ongenaakbare voetbalmachine.

    Noot: speciaal voor Pascal heb ik het woordje "als" vermeden.
    Scherp. Ben het ook wel met je eens. Italie ging vooral uit van Toni, Frankrijk heeft meer middelen voorin met voornamelijk meer snelheid waarbij vooral de manier van verdedigen van Mathijssen link is.

  24. #624

    Standaard

    Heerlijk dat die Duitsers het niet gered hebben gisteren en oerom van Schweinsteiger natuurlijk. Leuk ook dat Oostenrijk nog een punt haalt, hopelijk kunnen ze stunten.

  25. #625

    Standaard

    Ach, het is allemaal zo betrekkelijk. Kijk naar regerend wereldkampioen Italie, naar regerend Europees kampioen Griekenland, Frankrijk die gewoon zwak is begonnen en ook Duitsland heeft gisteren een tikje op de vingers gekregen. Jantje lacht Jantje huilt.

    It ain't over till the fat lady sings...
    Laatst aangepast door Martin van Tuijl : 13-06-2008 om 10:26 Reden: geen
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Pagina 25 van 73 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •