Pagina 39 van 73 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1801 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    Muur dekt de korte hoek, keeper de lange hoek. Sowieso de fout van de keeper. Ook omdat ie niet eens zo scherp de kruising in vloog. Die keeper lag voor m'n gevoel al op de grond.

    Maar eerlijk is eerlijk, het was wel een machtige pegel. Alleen jammer dat de wedstrijd nu over is.

  2. #952

    Standaard

    Ik lees net, dat als we van Roemenie verliezen, Frankrijk en Italie eruit liggen. Moeten we onze sportieve plicht vervullen of keihard onze concurrenten eruit laten knikkeren?

    Ben benieuwd wat ze gaan doen...

  3. #953

    Standaard

    Ik vraag me serieus af of ik als Nederlander liever Roemenië tegen kom dan Frankrijk of Italië...

  4. #954

    Standaard

    Dat Duitsland lijkt in niets meer op die leuke ploeg van het afgelopen WK. Mooie goal van Ballack die verder ook maar een matig toernooi speelt. Kan me niet voorstellen dat ze deze keer van Portugal winnen.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik vraag me serieus af of ik als Nederlander liever Roemenië tegen kom dan Frankrijk of Italië...
    Volgens mij is en blijft Frankrijk (in dit toernooi althans) de lastigste tegenstander
    Nederland had het, ondanks die 4-1, gewoon vreselijk lastig tegen ze en dat zal in een eventuele halve finale niet anders zijn

  6. #956

    Standaard

    Wat gebeurt er eigenlijk als Nederland wint, en de andere eindigt in een gelijkspelletje.Dan hebben er 3 landen evenveel punten?


  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Wat gebeurt er eigenlijk als Nederland wint, en de andere eindigt in een gelijkspelletje.Dan hebben er 3 landen evenveel punten?
    Dan telt onderling resultaat altijd dacht ik. Hangt weer ook van de laatste wedstrijden af.

  8. #958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Dan telt onderling resultaat altijd dacht ik. Hangt weer ook van de laatste wedstrijden af.
    Dat onderling resultaat is dan ook gelijk, namelijk allemaal gelijkspel tegen elkaar. Geldt dan het doelsaldo?

    Fra-Roe = 0-0
    Ita-Roe = 1-1
    Fra - Ita = X-X

    Als het op algemeen doelsaldo aankomt, dan is Roemenië door, omdat Frankrijk en Italië een negatief doelsaldo hebben.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 16-06-2008 om 23:08
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat onderling resultaat is dan ook gelijk, namelijk allemaal gelijkspel tegen elkaar. Geldt dan het doelsaldo?

    Fra-Roe = 0-0
    Ita-Roe = 1-1
    Fra - Ita = X-X

    Als het op algemeen doelsaldo aankomt, dan is Roemenië door, omdat Frankrijk en Italië een negatief doelsaldo hebben.
    Volgens mij worden met doelsaldo de wedstrijden met Nederland buiten beschouwing gelaten.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  10. #960

    Standaard

    Stel Nederland wint met 3-0 .. en Italië - Frankrijk wordt 0-0 .. dan heb je 3 ploegen met 2 punten met een doelsaldo van -3. Dan lijkt het me dat het lot het gaat bepalen wie er door gaan. Nouja, ik verwacht eigenlijk gewoon dat Nederland minimaal gelijkspeelt en dat er zeker wel een winnaar valt bij Italië - Frankrijk.

  11. #961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Cesare Maldini (de Italiaanse coach en vader van Paolo) zegt dat Van Basten het wel kan vergeten ooit AC Milan te coachen als ie Roemenië niet verslaat morgen.

    Ik denk dat ze bij Milan de handjes zouden mogen dichtknijpen als ze Van Basten ooit als coach zouden krijgen.
    En waarom dan wel? Eerst vond iedereen vBasten niks en nu is hij opeens de topcoach?? Ik vind vBasten nog steeds niks als coach en voorlopig heeft hij er alleen voor gezorgd dat de sfeer goed is. Ik denk dat de spelers onder elkaar het voetbal uitmaken en niet meneer vBasten. Hij heeft geluisterd naar wat de spelers willen. Want waarom staat in godsnaam mathijssen in de basis. Ik ben geen heitinga fan maar 10 keer liever hem dan Mathijssen.... Tegen de fransen hebben we ook flink wat geluk gehad dat die bal er niet inviel. Maar nog ene keer tegen de fransen en het loopt echt anders af....
    I always tell the truth. Even when I lie.

  12. #962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Stel Nederland wint met 3-0 .. en Italië - Frankrijk wordt 0-0 .. dan heb je 3 ploegen met 2 punten met een doelsaldo van -3. Dan lijkt het me dat het lot het gaat bepalen wie er door gaan. Nouja, ik verwacht eigenlijk gewoon dat Nederland minimaal gelijkspeelt en dat er zeker wel een winnaar valt bij Italië - Frankrijk.
    Alleen bij een overwinning van Nederland én een gelijkspel bij Italië-Frankrijk moeten de reglementen erbij gehaald worden. Daarbij zijn twee scenario's (*) denkbaar.

    Frankrijk is bij een gelijkspel sowieso uitgeschakeld, omdat het onderlinge doelsaldo met Italië en Roemenië vanwege het aantal doelpunten vóór minder is.

    *
    1. De uitslag van het gelijkspel bij Italië-Frankrijk geeft de doorslag. Vallen er doelpunten (dus 1-1 of een gelijkspel met meer goals), dan eindigt Italië op de tweede plaats omdat de Italianen de meeste doelpunten vóór hebben in de onderlinge competitie tussen Roemenië, Frankrijk en Italië.

    2. Wordt het bij Italië-Frankrijk 0-0, dan vallen de Fransen in ieder geval af omdat zij de minste doelpunten hebben gemaakt in de onderlinge competitie tussen Roe, Ita en Fra. De grootte van de nederlaag van Roemenië tegen Nederland is dan van belang omdat de twee landen in alle opzichten gelijk scoren onderling.
    - Verliezen de Roemenen met een verschil van twee doelpunten of minder, dan gaat Roemenië door naar de laatste acht omdat zij in dat geval over het beste doelsaldo beschikken over alle groepsduels, dus inclusief tegen Oranje.
    - Verliest Roemenië met 3-0 van Nederland, dan hebben Roemenië en Italië opnieuw exact dezelfde cijfers en gaat het coëfficiënt uit de kwalificatiereeks voor het WK 2008 en het EK 2006 gelden. Italië is dan winnaar.
    - Verliest Roemenië met drie goals verschil, maar maken zij ten minste één goal (4-1, 5-2, 6-3 en dergelijke) dan gaat Roemenië naar de kwartfinale omdat zij meer doelpunten vóór hebben dan Italië.
    - Verliest Roemenië met meer dan drie goals verschil, is Italië door omdat zij over een beter doelsaldo beschikken over alle groepsduels.


    In jouw geval gaat Italie dan dus door
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  13. #963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik vraag me serieus af of ik als Nederlander liever Roemenië tegen kom dan Frankrijk of Italië...
    Spanje rekent wel met die tegenstander af hoop ik. En Nederland moet nog wel even van Zweden (of Rusland) winnen.
    Kortom, eigenlijk maakt 't niet zoveel uit wie er door gaat.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Ik vind vBasten nog steeds niks als coach en voorlopig heeft hij er alleen voor gezorgd dat de sfeer goed is. Ik denk dat de spelers onder elkaar het voetbal uitmaken en niet meneer vBasten.
    Ik denk dat dat het belangrijkste is wat een Nederlandse coach kan doen. Nederland beschikt al jaren over toptalent en zou op grond daarvan al vaker hebben moeten winnen, maar de mentaliteit ontbrak vaak.
    Overigens kan 't natuurlijk altijd fout gaan met elk team dat geweldig voetbalt. Een fout zit in een klein hoekje.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #965
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #966

    Standaard

    Waardeloos Duitsland gezien gisteren. Die zullen het EK dus wel winnen.

  17. #967

    Standaard

    vBasten is in dit geval een mental-coach. Z'n speltechnisch inzicht is nogsteeds even vreemd, maar de sfeer zit er goed in, al die rare knuffel en moppentap tactieken werken en de groep zit lekker in hun vel...(zelf Boula is...anders aggresief dan normaal...maar nogsteeds even eng)
    AC Milan gaat hem echt niet afwijzen omdat hij Italië geen gunst bewijst, de meeste schuld ligt bij hun zelf. Als ze hem niet willen omdat hij het spelletje heeeel vreemd ziet...dat kan
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #968

    Standaard

    'Kaiser Franz' zeer kritisch

    Duitsland heeft zich dan wel voor de kwartfinales geplaatst, maar veel stelt het volgens Franz Beckenbauer allemaal niet voor.

    "Hebben we met deze prestatie een kans tegen Portugal?", vraagt 'Kaiser Franz' zich hardop af na de magere 1-0 zege op Oostenrijk."Nee, zeker niet", geeft hij zelf duidelijk het antwoord.

    Het blad Bild is het hartgrondig met de oud-speler en voormalig bondscoach van die Mannschaft eens."De westrijd tegen de derderangs Oostenrijkers geeft veel stof tot nadenken", luidt het commentaar in Bild."Tot de treffer van Ballack was het een nerveus gevecht dat bol stond van de individuele fouten."

  19. #969

    Standaard

    Löw moet wachten op oordeel
    Het is goed mogelijk dat Joachim Löw de kwartfinale Duitsland-Portugal vanaf de tribune moet bekijken. De bondscoach van Duitsland werd maandag evenals zijn Oostenrijkse collega Hickersberger van het veld gestuurd door scheidsrechter Mejuto Gonzales.

    Beide trainers hielden zich niet aan de regels in het coachvak langs het veld. De UEFA-reglementen wijzen uit dat er automatisch een schorsing volgt, totdat de bond een ander oordeel heeft geveld.

    De tuchtcommissie van de Europese bond buigt zich woensdag over de affaire. De UEFA wil het rapport afwachten van de Spaanse arbiter, de vierde official en de twee betrokken bonden.

  20. #970

    Standaard

    NL - Roemenië 0-1
    Frankrijk - Italië 1-1

  21. #971

    Standaard

    Nederland - Roemenië 5-1 (optimisme moet er ook af en toe zijn!)
    Frankrijk - Italië 1-1
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #972

    Standaard

    Nederland - Roemenië 3-1
    Frankrijk - Italië 1-1 (veel voorspelde uitslag zo te zien)
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  23. #973

    Standaard

    Nederland - Roemenie 4-0
    Frankrijk - Italie 0-0

  24. #974

    Standaard

    Nederland - Roemenië 2-0
    Frankrijk - Italië 2-1

  25. #975

    Standaard

    Denk dat Oranje er vol op gaat na al dat gemaauw over een b-eftal, winnen of verliezen en eindeloze theorieën. Klits klats klets, van de ene op de andere wang: 4-1

    Frankrijk en Italië zoeken het maar uit: 1-1?
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Pagina 39 van 73 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •