Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Romyyyy

  1. #26

    Standaard

    haha, heb het in ieder geval nog niet op de planning staan hoor Lex.
    Actions speak louder than words

  2. #27

    Standaard

    Klopt wat is Titanic een K8tfilm... ik lach bijna in een deuk in de bios toen ik hem keek.... iedereen om mij heen te snikken... begon ik te lachen... vond men niet zo leuk .

    Verder leuk interview (super dat je vrijwilligerswerk doet) en veel succes met je huisje!

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Moraal van het verhaal: Romy, geef maar door aan je vriend dat hij er wat leuks van moet maken, dan heb je de aandacht vanzelf te pakken
    Gelukkig is al een behoorlijke tijd op de lerarenopleiding ook de trend dat er meer gedaan moet worden dan simpelweg feitenkennis opdoen. Helaas slaan enkele collegea daar zo in door dat het blijft bij films kijken en historische kwartetjes of ganzenbord maken.
    Sowieso als je als docent goed laat zien dat je het zelf echt prachtig vindt dan heb je vaak nog wat meer geïnteresseerden.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Gelukkig is al een behoorlijke tijd op de lerarenopleiding ook de trend dat er meer gedaan moet worden dan simpelweg feitenkennis opdoen. Helaas slaan enkele collegea daar zo in door dat het blijft bij films kijken en historische kwartetjes of ganzenbord maken.
    Sowieso als je als docent goed laat zien dat je het zelf echt prachtig vindt dan heb je vaak nog wat meer geïnteresseerden.
    Films en spellen zijn mijns inziens ook niet echt nodig. Het gaat er meer om dat de stof wat 'verhalender' wordt gebracht, daar is het vakgebied bij uitstek geschikt voor.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #31

    Standaard

    - Ben je van plan over te stappen naar Blu-Ray DVD binnen afzienbare tijd?
    Nee van de overgang van video naar dvd heb ik al nachten wakker gelegen. Wat moet ik dan met al die dvd's? en alle dvd's die ik geweldig vind zijn vast nog niet op BLU-RAY :razz:
    Niet wakker liggen, Blu-ray spelers kunnen ook gewoon DVD schijfjes spelen, dus dat is geen probleem.

    Ik ben zelf wel van plan de overstap te gaan maken, als de boel een tikje goedkoper wordt.

    Maar een goed HD beeld is gewoon smullen.

    Je geeft ook aan van een groot scherm te houden, dus dan wordt HD helemaal interessant.
    Laatst aangepast door -Jaap- : 11-06-2008 om 20:42

  7. #32

    Standaard

    Leuk interview!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Niet wakker liggen, Blu-ray spelers kunnen ook gewoon DVD schijfjes spelen, dus dat is geen probleem.

    Ik ben zelf wel van plan de overstap te gaan maken, als de boel een tikje goedkoper wordt.

    Maar een goed HD beeld is gewoon smullen.

    Je geeft ook aan van een groot scherm te houden, dus dan wordt HD helemaal interessant.
    Dat scheelt heel wat nachtjes wakker liggen ja. Maar de dvd's bevallen me tot nu toe nog prima. zal ooit ook wel overstappen, maar nu nog niet
    Actions speak louder than words

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Addicted to iceream en dan zo'n buikje hebben.......

    Ik moest trouwens erg lachen dat je op de klapstoel ging zitten in de bios. Zag het al helemaal voor me. Maar was er niemand bij je die er wat van zei?

  11. #36

    Standaard

    jawel mijn broer, maar die vond het niet nodig om mij er wat van te zeggen
    Actions speak louder than words

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door romyyyy Bekijk bericht
    jawel mijn broer, maar die vond het niet nodig om mij er wat van te zeggen


    Hahahaha, tsja die vervelende broertjes ook altijd.

    Of was jij meestal diegene die pestte? Zie ik je goed voor aan.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Hahahaha, tsja die vervelende broertjes ook altijd.

    Of was jij meestal diegene die pestte? Zie ik je goed voor aan.
    nee hoor, mijn broer en ik zijn twee handen op 1 buik, altijd al geweest. Schelen ook maar een jaartje, dus altijd gezellig samen stappen etc
    Actions speak louder than words

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door romyyyy Bekijk bericht
    nee hoor, mijn broer en ik zijn twee handen op 1 buik, altijd al geweest. Schelen ook maar een jaartje, dus altijd gezellig samen stappen etc

    Oh, dat is zeker cool. Heb je trouwens nog meer broers en zussen?

  15. #40

    Standaard

    nope alleen een broer, die komt hier niet verder dan TKA en TRA. Saai hoor! maar af en toe ook maar goed, zou hem niet in het OHT willen hebben
    Actions speak louder than words

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door romyyyy Bekijk bericht
    nope alleen een broer, die komt hier niet verder dan TKA en TRA. Saai hoor! maar af en toe ook maar goed, zou hem niet in het OHT willen hebben
    Hoezo, bang dat we andere details van je te weten komen?

  17. #42

    Standaard

    haha nee hoor, ik zou nie willen dat hij ziet wat ik allemaal in het OHT zeg
    Actions speak louder than words

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •