Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 427 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bol.com aanbiedingen Blu-Ray

    omdat ik niet in kan loggen bij aanbiedingen voor HD films doe ik het dat informatie hier zetten

    bij Bol.com hebben ze aanbieding 2+1 , 4+2 en 6+3
    dus 3 halen en 2 betalen.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 05-10-2008 om 00:06 Reden: HD-DVD uit titel gehaald
    Blu-ray = Future

  2. #2

    Standaard

    jammer dat het niet zo mooi is als jij brengt, het zijn maar een bepaalde selectie 20th Century Fox blu ray's. En zó goedkoop zijn die bij bol niet.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    jammer dat het niet zo mooi is als jij brengt, het zijn maar een bepaalde selectie 20th Century Fox blu ray's. En zó goedkoop zijn die bij bol niet.
    Maar toch wel sympathiek dat hij de moeite neemt om het te posten, of niet .....

  4. #4

    Standaard

    Dit is de beste actie van fox die ik gezien heb in nederland, mediadis is nooit goedkoper geweest. Waar wel?

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Topic moet even verplaatst worden, naar het juiste gedeelte.

    http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=63

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar toch wel sympathiek dat hij de moeite neemt om het te posten, of niet .....
    post dan het complete verhaal, of is dat té veel moeite ??

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    post dan het complete verhaal, of is dat té veel moeite ??
    Ik had ook niet kunnen doen.
    en krijg je stankt voor dank.
    En als je echt intresse heb kan je ook zelf op hun site kijken.

    en als ik bij andere kijken die over aanbieding hebben.
    - Nieuwe sony aktie bij de FRS. Stond niet bij of het een internetonly is.
    - Heel veel grote titels bij Wehkamp.nl afgeprijsd naar € 17,99!!
    - (HMV HD-dvd)
    Heel veel HD-dvd's in de aanbieding vanaf 4,99 GBP (incl. porto ongeveer € 9,95)

    Ook de Warner Bros. titels!
    Blu-ray = Future

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    post dan het complete verhaal, of is dat té veel moeite ??
    Als je de informatie incompleet vindt, dan vul je die toch aan? Studio('s), titels. De essentie staat er en daar gaat het om. Je zou ook anders kunnen melden dat je het gewenst vindt dat Egon die informatie er voortaan bij zet. Iets in de trend van;

    Egon, bedankt voor het plaatsen. Het gaat om 20th century fox titels/MGM titels, waaronder ID4, Day after Tomorrow, Species, Master and Commander. Zou je deze informatie er voortaan bij willen plaatsen? Eventueel aangevuld met een linkje. Dat maakt het net iets duidelijker voor de Forumbezoeker.

    Komt heel anders over en je zegt hetzelfde. Je komt veel minder aanvallerig over.
    ------------------------------------

    Bedankt voor het plaatsen Egon. Helaas zit er niets voor mij bij.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 11-06-2008 om 10:15
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #9

    Standaard

    maar rest doet dat toch ook niet., maar de link zou ik volgende keer wel bij willen zetten. en ik zou ook filmmaatschappij bij kunnen zetten, maar geen titels van films
    Blu-ray = Future

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    maar rest doet dat toch ook niet., maar de link zou ik volgende keer wel bij willen zetten. en ik zou ook filmmaatschappij bij kunnen zetten, maar geen titels van films
    Er stond ook bijvoorbeeld.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #11

    Standaard

    er is nu een actie bij Bol.com

    3 Blu-ray discs voor € 50,-

  12. #12

    Standaard

    Leuk, maar ze hebben wel ineens de prijzen verhoogd.

  13. #13

    Standaard

    de prijzen spelen geen rol tis niet 2+1 gratis tis 3 voor 50 euro of 16 euro het stuk nette aktie denk ik toch met lkkr titels

  14. #14

    Standaard

    Je hebt gelijk, de prijzen spelen hier geen rol. Wel jammer voor de mensen die een van de titels uit deze actie los wil kopen, die zijn meer geld kwijt dan voor de actie.
    Laatst aangepast door Frank : 04-10-2008 om 13:34

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Je hebt gelijk, de prijzen spelen hier geen rol. Wel jammer voor de mensen die een van de titels uit deze actie los wil kopen, die zijn meer geld kwijt dan voor de actie.
    is 3=2 actie, goedkoopste gratis en niet 3 titels voor 50 (zitten nl titels bij die > €25 en als je die erbij neemt kom je niet uit op €50 (of een veelvoud hiervan)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #16

    Standaard

    je hebt gelijk dit is echt wel mensen zand in de ogen strooien
    er staat gewoon letterlijk :

    Voor 3 Blu-ray discs voor € 50,- gebruik je de couponcode BLURAY3VOOR50;

    in Amerika zou bol al bij de rechter staan voor misleidende reclame ja het is maar een paar euro verschil ,maar juist is juist

    helaas geen 50 euro van mij dan

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    3 Blu-ray discs voor 50 euro! Tijdens het Blu-ray festival kun je drie Blu-ray discs bestellen voor slechts 50 euro! Kies drie Blu-ray discs uit de onderstaande selectie, en volg onderstaande stappen om te profiteren van dit voordeel.
    Zo profiteer je van dit voordeel:
    • Plaats 3 Blu-ray discs in je winkelwagentje;
    • Vul in je winkelwagentje de juiste couponcode in. Voor 3 Blu-ray discs voor € 50,- gebruik je de couponcode BLURAY3VOOR5
    • Klik op de knop 'Activeren' en het voordeel wordt direct doorberekend in je winkelwagentje;
    • Rond je bestelling af en;
    • De artikelen worden zo snel mogelijk bij je thuisbezorgd.

  19. #19

    Standaard

    Geldt alleen op een selectie blurays:

    http://www.bol.com/nl/l/dvd/blu-ray-...118/index.html
    devices. Samsung PS50C7700 plasma met ZiggoCI+ ¦ Denon AVR-3808 receiver ¦ Sony BDP-S550 bluray ¦ Humax iHDR-5050C HD-recorder
    speakers. fronts Monitor Audio Radius 225 ¦ center Monitor Audio Radius 225 ¦ rears Monitor Audio Radius 90 ¦ subwoofer REL Quake II
    cabling. Supra hdmi ¦ Ixos hdmi ¦ Ixos scart ¦ Ixos speaker ¦ Ixos interlinks

  20. #20

    Standaard

    Ik zie dat Bol.com de HD-DVD sectie inmiddels ook verwijderd heeft, dus de titel van dit topic kan ook aangepast worden..

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf25 Bekijk bericht
    Die coupon wrekt niet

    Hij werkte bij mij ook niet, foutje in hun systeem. Hij werkt wel als je de code opnieuw invoert bij de afrekening, dus als je betaalgegevens invoert. Daar kun je de code opnieuw invoeren als 'kortingscode'.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Komen hier nog verzendkosten bij ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Hij werkte bij mij ook niet, foutje in hun systeem. Hij werkt wel als je de code opnieuw invoert bij de afrekening, dus als je betaalgegevens invoert. Daar kun je de code opnieuw invoeren als 'kortingscode'.
    Coupon werkt bij mij heel erg perfekt!
    Je moet kortingscode Kopieëren en plakken en klaar is kees.
    Het moet toch zo simpel zijn?
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KevinSmith Bekijk bericht
    Ik zie dat Bol.com de HD-DVD sectie inmiddels ook verwijderd heeft, dus de titel van dit topic kan ook aangepast worden..

    Dude, de sectie is er nog wel, alleen een beetje verborgen

    http://www.bol.com/nl/l/dvd/alle-dvd...dvd/index.html

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •