Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 427 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    weird, ik heb ook ing en vanochtend heb ik gewoon zon code kunnen bestellen

  2. #277

  3. #278

    Standaard

    Gaat het niet hier in deze Topic over Blu Ray aanbiedingen en het vermelden ervan?.

    Lijkt me tenminste de bedoeling ervan.

    Dan lijkt het me nu wel erg off topic gaan.

    Waar het nu omgaat kan beter geplaatst worden in het algemene Bol.com Topic (http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...71#post1848371) lijkt me .
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-01-2012 om 23:10

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dan maar gewoon 1 kale link om verdere discussie te voorkomen: http://www.livingsocial.com/cities/3...en-elektronica
    Geen doorklik-links plaatsen, we gaan enkel de kale link hierboven gebruiken om verdere discussie/irritatie te voorkomen

  5. #280

    Standaard

    Had hetzelfde probleem gehad toen ik met ideal via ing wilde betalen.
    Ideal via rabobank lukte wel

  6. #281

    Standaard

    Wel een goede aanbieding verder

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Geen doorklik-links plaatsen, we gaan enkel de kale link hierboven gebruiken om verdere discussie/irritatie te voorkomen
    Beetje jammer, want zo help je elkaar wel aan een gratis bon.
    Irriteert iemand zich eraan, dan kijk je toch niet in dit topic?
    Het is en blijft gewoon een aanbieding voor bol.com
    SafeTrader

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnie Bekijk bericht
    Beetje jammer, want zo help je elkaar wel aan een gratis bon.
    Irriteert iemand zich eraan, dan kijk je toch niet in dit topic?
    Het is en blijft gewoon een aanbieding voor bol.com
    Daar gaat het niet om. Je meldt er niks over en mensen weten achteraf (of zelfs nooit) de ware aard van je link, dus irritatie zal er niet direct zijn. Mensen gaan te goeder trouw te werk en zijn niet bewust dat ze nog een ander doel dienen; namelijk jou helpen om een gratis bon te krijgen. En als je dit zonder te melden probeert te bewerkstelligen lieg je de mensen gewoon voor.
    Als je het verschil weet tussen een kale link en een persoonlijke link vind ik dat je dit moet melden aan de overige (onwetende) mensen; niet door slinks alleen je eigen link te plaatsen en voorwendt dat dat de enige link is van de aanbieding.
    Ongeschreven forumregels (ook van andere fora), meningen van mede members en gewoon normaal fatsoen wijzen uit dat het gewoon niet netjes is. Dus zullen we deze discussie stoppen en voortaan gewoon alleen de zuivere link plaatsen? Lijkt me een goed plan...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 24-01-2012 om 09:17

  9. #284

    Standaard

    Wat een onzin zeg alleen een zuivere link, als de plaatser van de link het er gewoon bij zet dan is er toch niets aan de hand.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat een onzin zeg alleen een zuivere link, als de plaatser van de link het er gewoon bij zet dan is er toch niets aan de hand.
    En dat werd niet gedaan, vandaar de discussie.

  11. #286

    Standaard

    Ok moraalridder.
    SafeTrader

  12. #287

    Standaard

    bij mij werkte de link van een ander gewoon we willen toch allemaal wel 20 euro gratis verdienen
    en anders is het 10 euro betalen en is het als nog niet duur als je er voor 20 euro voor kan kopen
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 24-01-2012 om 19:05

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stargazer Bekijk bericht
    bij mij werkte de link van een ander gewoon we willen toch allemaal wel 20 euro gratis verdienen

    en anders is het 10 euro betalen en is het als nog niet duur als je er voor 20 euro voor kan kopen
    De hele discussie hebben we de laatste keer al gehad; nu mag alleen de kale link geplaatst worden, dat is toch duidelijk?
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 24-01-2012 om 19:20

  14. #289

    Standaard

    Mee eens, we gaan alleen van de kale link gebruik maken (en ja dat is wellicht flauw, maar wel het meest eerlijke).

  15. #290

    Standaard

    Dan lijkt mij dit topic ook overbodig.
    Als een ander jou kan helpen aan een gratis voucher, dan is dat toch ideaal. De meesten willen toch wel een tientje korting op hun nieuwe aanwinst bij bol.com. Anders ben je dief van je eigen portemonnee.
    Ik snap het probleem niet waarom het niet aangeboden mag worden. Als het alleen in dit topic blijft (want hoe je het ook went of keert) het is en blijft een aanbieding voor bol.com.
    Is het nou een neutrale link of een link van iemand anders, de aanbieding blijft hetzelfde erom.

    Als je hier een duidelijke lijn in wilt trekken, zou je het hele forum onderdeel waar over korting wordt gesproken moeten verwijderen.
    SafeTrader

  16. #291

    Standaard

    De bon zelf is toch al korting? Dus dat is relevant voor het kortingsgedeelte van het forum. Deze is dan ook bedoeld om algemene en voor iedereen toegankelijke aanbiedingen en/of kortingsvouchers te delen.

    Verder is het heel gewoon dat op fora het plaatsen van referlinks verboden is en staat dikwijls ook in de forum regelementen. Voor zover ik weet is het op bijna elk forum in NL verboden en staat het ook in de forum reglementen dus ik denk dat het gewoon duidelijk is en er niet verder over gezeurd moet worden.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  17. #292

    Standaard

    Door die storing bij ing is het weer eens fout gegaan :S bon is besteld en betaald maar in mijn overzicht is geen bon terug te vinden :S maar contact opgenomen met de klanten service!

  18. #293

    Standaard

    Wat een complete onzin weer Davishadow13, want hier staat dus niet in de forumregels dat je geen referallink mag plaatsen, dus afdoen als gezeur is te makkelijk. Moet wel zeggen dat de conclusie die Arnie in zijn laatste zin heeft gezet niet de mijne is.

    Overigens is Jordy wel bevoegd inhoud te verwijderen volgens de forumregels:
    De eigenaars, administrators en moderators van DVD.nl Forum behouden zich het recht voor discussies zonder opgaaf van reden te verwijderen, wijzigen, verplaatsen of te sluiten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #294

    Standaard

    Ik vind het prima om iemand te helpen, maar wees dan gewoon een kerel en zet bij je link dat die van jezelf is en dat je graag wilt dat mensen je helpen zodat je die bon gratis krijgt. En dan niet met die geniepige teksten erbij zoals "deze link werkt ook nog". Bullshit.... Dan heb je het IMO ook voor anderen verpest en dan gewoon 1 lijn trekken: alleen directe links.

  20. #295

    Standaard

    Wat betreft die geniepige teksten dat ben ik helemaal met je eens, maar je kunt het toch nog een kans gunnen. Al heeft Jordy wel wat posts aangepast, dus misschien is die kans niet met beide handen aangegrepen, dat kan ik niet beoordelen. Het kan namelijk ook zijn dat hij dat heeft gedaan na zijn post met een 'schone' link.

    Ik stop met discussiëren in deze thread, want er staat in de regels dat dit subforum daar niet voor bedoeld is
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #296

    Standaard

    Ondertussen loopt de 2 voor 20 euro actie alweer een tijdje.
    413 artikelen in Blu-rays 2 voor 20 euro
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  22. #297

    Standaard

    Kreeg deze mail met een code welke geloof ik geen algemene code is....wel heel toevallig dat ik juist vannacht nog twee blurays heb gekocht bij ze met zo'n livingsocial bon met gewoon nog verzendkosten...

    "Vanavond 26 januari vanaf 18.00 uur krijg jij als gewaardeerde klant extra voordeel bij bol.com! Bestel je tijdens onze koopavond iets uit ons dvd- en/of Blu-ray-assortiment, dan wordt je hele bestelling gratis thuisbezorgd!

  23. #298

    Standaard

    Zo'n code heb ik ook gekregen. Zit bij de nieuwsbrief als je die ontvangt. Ga die maar eens gebruiken voor de Millennium Trilogie (Extended Edition). 2 tientjes, daar kan ik ze zelf niet voor breien
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  24. #299

    Standaard

    Bij Bol.com nu 3 Blu ray's voor 30 euro : http://www.bol.com/nl/l/dvd/blu-ray-..._41/index.html

    Maar let op, bij iedere Blu ray staat eronder :

    __________________________________________________ __________________________________
    Blu-Rays 3 voor 30 Euro

    Veel voordeel op Blu-rays bij Bol.com. koop nu 3 Blu-rays van 11,99 Euro en betaal slechts 15
    euro. Je kunt heerlijk combineren met honderden topfilms. Korting wordt automatisch doorberekend in
    het winkelwagentje. Pak nu je voordeel, deze actie loopt t/m 30 April 2012.
    __________________________________________________ ___________________________________

    Beetje raar allemaal, gezien de regel die ik dikgedrukt gemaakt heb.

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bij Bol.com nu 3 Blu ray's voor 30 euro : http://www.bol.com/nl/l/dvd/blu-ray-..._41/index.html

    Maar let op, bij iedere Blu ray staat eronder :

    __________________________________________________ __________________________________
    Blu-Rays 3 voor 30 Euro

    Veel voordeel op Blu-rays bij Bol.com. koop nu 3 Blu-rays van 11,99 Euro en betaal slechts 15
    euro. Je kunt heerlijk combineren met honderden topfilms. Korting wordt automatisch doorberekend in
    het winkelwagentje. Pak nu je voordeel, deze actie loopt t/m 30 April 2012.
    __________________________________________________ ___________________________________

    Beetje raar allemaal, gezien de regel die ik dikgedrukt gemaakt heb.
    Totaal is dan gewoon €30,00
    Heb het net even getest .

Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •