Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 427 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Coupon werkt bij mij heel erg perfekt!
    Je moet kortingscode Kopieëren en plakken en klaar is kees.
    Het moet toch zo simpel zijn?

    nogal dom dat 't systeem het niet automatisch berekend.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Coupon werkt bij mij heel erg perfekt!
    Je moet kortingscode Kopieëren en plakken en klaar is kees.
    Het moet toch zo simpel zijn?
    ja heel simpel... ik heb gekopieerd daarna geplakt dan klaar...

  3. #28

    Standaard

    Graag weer aanbiedingen hier!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #29

    Standaard

    De titels die niet €24.99 zijn (Die Hard 4.0 en Hills Have Eyes 2 geloof ik) vallen niet onder de actie;

    had 6 titels besteld waaronder Die Hard 4.0, bij afrekenen werd netjes €50 korting gegeven maar kreeg vanochtend factuur mail en daar stond dus dat ik €130 kon betalen....

    gebeld, eerst oke, hun fout, krijg mail, toch mijn fout (titel zou niet in de lijst staan ) dus slechts 1x korting

    stuur mooi alles terug, kunnen de pot op
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #30

    Standaard

    Die Hard 4.0 staat in de aanbiedingslijst en die Hills Have eyes2 ook, net nog gecheckt.. Dus jij mag er juridisch van uitgaan dat die actie ook voor deze titels geldt. Hun fout mag jou niet worden toegerekend. Ik zou dit gewoon per e-mail bevestigen (via klantenservice) en vast houden aan de per e-mail jou kenbaar gemaakte prijs. Leg uitdrukkelijk vast in jouw mail dat je die afgesproken prijs bereidt bent en zult betalen.Doe het niet mondeling af, want dan wordt je afgescheept. Leg alle communicatie schriftelijk vast. En doen ze nog moeilijk noem dan terloops ' klacht indienen bij consumentenbond'.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 07-10-2008 om 16:27
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    Ik zou het er niet bij laten zitten. Die Hard 4.0 en The Hills Have Eyes 2 staan in de lijst en horen daarom bij de actie. Anders moeten ze er maar voor zorgen dat de lijst klopt.

  7. #32

    Standaard

    link werkt inmiddels niet meer waarschijnlijk zijn ze bezig de lijst aan te passen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    link werkt inmiddels niet meer waarschijnlijk zijn ze bezig de lijst aan te passen
    Bij mij werkt het nog
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  9. #34

    Standaard

    Bij mij werkt de link ook niet meer. Hopelijk zijn ze inderdaad de lijst aan het aanpassen, want die klopte niet helemaal.

  10. #35

    Standaard

    Iemand enig idee hoe die take 3 get 4 actie werkt?
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  11. #36

    Standaard

    Dat staat aangegeven (beknopt weliswaar) op de website:

    Spaar nu voor een gratis film op Blu-ray. Op elke Blu-ray uit de selectie “Take 3, Get 4” zit een sticker, waarop wordt uitgelegd hoe je kan sparen voor een gratis Blu-ray

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat staat aangegeven (beknopt weliswaar) op de website:
    Daar staat dus ook niks duidelijks in want ik moet het dus van het hoesje aflezen :P vandaar mijn vraag misschien heeft iemand al dvds van die actie gekocht.
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  13. #38

    Standaard

    Het is een WB actie, bij die titels zitten codes die je vervolgens registreert op de website na aanmelding, heb je 3 codes geregistreert mag je een 4e gratis uitzoeken op de website (keuze uit ruim assortiment) die wordt dan gratis naar jou verzonden.

    KLIK!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    link werkt inmiddels niet meer waarschijnlijk zijn ze bezig de lijst aan te passen
    link werkt weer en die Hard 4.0 staat er nog steeds, en er zijn meer titels (Simpsons) die afwijken van de gangbare prijs

    zijn er mensen die ook problemen hebben met de korting als ze een titel uitkiezen met een andere prijs dan €24.99 ?

    ben bezig, via mail en bellen, met bol.com maar zijn wat traag....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #40

    Standaard

    Kijk wel uit met de betaling bij verzending met accept-giro. Dat gaat daar niet helemaal goed. In mijn geval had ik nog een extra, goede kortingsbond verwerkt die wel in de electronische nota verwerkt is, maar niet in de papieren nota. Dat wroet dus (voor de 2e maal) een mail naar de klantenservice van Bol.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #41

    Standaard

    eergisteren heb ik 3= 2 blu ray besteld... gisteren heb ik ontvangen.. en heb 50 euro betaald..

    geen probleem...!

    Bol is uitstekend.. bezorgen = heel snel..!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr_style Bekijk bericht
    eergisteren heb ik 3= 2 blu ray besteld... gisteren heb ik ontvangen.. en heb 50 euro betaald..

    geen probleem...!

    Bol is uitstekend.. bezorgen = heel snel..!
    zit er een titel bij die niet €24.99 is ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #43
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Wat is de link voor de titels die in die actie zitten? De link eerder in dit topic geeft geen resultaten en op de site zelf zie ik niks staan over een actie.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zit er een titel bij die niet €24.99 is ?
    als je 3 blu ray wil kopen (actie 3 blu ray voor 50 euro)..

    je kunt gewoon kopieren BLURAY3VOOR50

    Activecode plakken dan klaar


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    link werkt weer en die Hard 4.0 staat er nog steeds, en er zijn meer titels (Simpsons) die afwijken van de gangbare prijs

    zijn er mensen die ook problemen hebben met de korting als ze een titel uitkiezen met een andere prijs dan €24.99 ?

    ben bezig, via mail en bellen, met bol.com maar zijn wat traag....
    dat klopt, ik wou proberen om 3 x blu ray Die hard 4.. dat werkt niet..

    je kunt 3 x andere film kiezen (alleen prijs 24.99 euro)

  21. #46

    Standaard

    Heren, graag weer ontopic, dus alleen aanbiedingen! Het is nu wel duidelijk hoe de actie werkt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #47

    Standaard

    Eerdere link werkte niet meer, deze wel: http://www.bol.com/nl/l/dvd/bluray-b...696/index.html
    De kortingscode is inmiddels wel bekend.

    Titels als: Die Hard 1,2&4, Black Hawk Dawn, Sunshine, Ice Age2, AvP1&2, Big Fish, Devil wears Prada, Fantastic4 etc.

  23. #48

    Standaard

    Bol.com heeft de lijst aangepast. Die Hard 4.0 kost nu € 24,99. The Hills Have Eyes 2 staat nog in het lijstje voor € 29,99, maar dat is nog de enige titel die een afwijkende prijs heeft. Walk the Line heeft nu ook een prijs van € 24,99.

  24. #49

    Standaard Bol.com

    Gebruik de kortingscode "ANDERZORGDVD" en ontvang 25% korting op de volgende DVDs:
    • Band of Brothers Box (5DVD)
    • The Office Box (1/2/x-mas)
    • Coupling Collection
    • Ocean's Complete Collection
    • Friends 1-10 Superbox (30DVD)
    • Closer, The; Serie 1 (4DVD)
    • Nip/Tuck Serie 1 (5DVD)
    • Rome Season 1 (6DVD)
    • Pittige Tijden Complete Collection
    (excuus, zie net dat dit enkel voor HD titels was, heb hem ook bij meerdere dvd titels aanbiedingen gezet...)

  25. #50

    Standaard

    Voor Blu-ray loop er een actie(?): 3 Blu-ray voor 50,-
    Couponcode: BLURAY3VOOR50
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •