Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 427 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    The Hills Have Eyes 2 heeft nu ook een prijs van 24,99. Alle titels hebben nu dezelfde prijs.

  2. #52

    Standaard

    Gister avond 3 blu-ray films besteld uit de take 3 get 4 sectie. Zitten er wel al stickers op die dvd's die ze versturen?

    Een ding wat ik wel slecht vind van bol.com;

    Alle 3 de films waren op voorraad en stonden op status voor 21.00 bestellen morgen in huis.

    20:55 besteld en betaald, 20:58 mail terug met bevestiging. Maar het is niet meer verzonden gister, als het niet mogelijk is voor 21.00 uur zeg het dan ook niet.

    Die ene dag maakt mij niks uit maar gaat om het idee. Weet iemand waar ik kan mailen naar bol.com?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qrx Bekijk bericht
    Gister avond 3 blu-ray films besteld uit de take 3 get 4 sectie. Zitten er wel al stickers op die dvd's die ze versturen?
    Ik hoop het wel voor je, anders kun je de vierde blu-ray niet bestellen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qrx Bekijk bericht
    Gister avond 3 blu-ray films besteld uit de take 3 get 4 sectie. Zitten er wel al stickers op die dvd's die ze versturen?

    Een ding wat ik wel slecht vind van bol.com;

    Alle 3 de films waren op voorraad en stonden op status voor 21.00 bestellen morgen in huis.

    20:55 besteld en betaald, 20:58 mail terug met bevestiging. Maar het is niet meer verzonden gister, als het niet mogelijk is voor 21.00 uur zeg het dan ook niet.

    Die ene dag maakt mij niks uit maar gaat om het idee. Weet iemand waar ik kan mailen naar bol.com?
    Als je inlogt en even de moeite neemt om te zoeken, vind je het contact zo.

    Overigens was de bestelling wel erg krap voor 'sluitingstijd'. Ik zou daarover niet zo'n ophef maken.
    Misschien staat jou computer qua tijd anders afgesteld als die van Bol.


    .

  5. #55

    Standaard

    Welke take 3 get 4 selectie gaat het hierover?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Ik kreeg vandaag een mail met 'bol.com blu-ray-festival':
    - Warner take 3 get 4
    - Blu-ray van de week: Blood Diamond voor 19,99
    - 3 blu-rays voor 50,-
    - Batman stripboek cadeau bij: The Dark Night blu-ray (voor 29,99)

    http://www.bol.com/nl/m/dvd/mini-dvd...20081043210635

  8. #58

    Standaard

    Tellen de acties dubbelop? Kan iemand dat bevestigen?

    Dus 3 voor 50 euro en vervolgens nog een 4e gratis = 50 / 4 = 12,50 per stuk?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #59

    Standaard

    Lijkt me niet. Er zitten geen Warner-titels in de 3 voor € 50,- actie (alleen Fox- en Sony-titels) en er zitten alleen Warner-titels in de 3 voor 4-actie.

  10. #60

    Standaard

    Is er ook een manier om 6 voor 100 te bestellen? Bepaalde Code.
    als ik 3 voor 50 doe krijg je maar 1 blu-ray korting. Iemand die manier weet? Anders moet ik 2x 2euro verzendkosten betalen ipv 1x.

  11. #61

    Standaard

    Via deze code betaal je geen verzendkosten: KRTNENQUETE

    Op die manier kun je dus gewoon 2 aparte bestellingen plaatsen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincents Bekijk bericht
    Is er ook een manier om 6 voor 100 te bestellen? Bepaalde Code.
    als ik 3 voor 50 doe krijg je maar 1 blu-ray korting. Iemand die manier weet? Anders moet ik 2x 2euro verzendkosten betalen ipv 1x.
    Ja, gewoon zes BD's selecteren uit deze actie, en dan rekent hij vanzelf dubbele korting. Heb ik namelijk ook gedaan. Mocht je betalen per acceptgiro kijk dan uit, als je pakketje in meerdere malen verzonden wordt wordt de korting soms niet doorberekent op de acceptgiro. Schrijf dan zelf een acceptgiro uit met het juiste bestelbedrag.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    Ja, gewoon zes BD's selecteren uit deze actie, en dan rekent hij vanzelf dubbele korting. Heb ik namelijk ook gedaan. Mocht je betalen per acceptgiro kijk dan uit, als je pakketje in meerdere malen verzonden wordt wordt de korting soms niet doorberekent op de acceptgiro. Schrijf dan zelf een acceptgiro uit met het juiste bestelbedrag.
    Had ik ook geprobeerd met 6 bonds maar dat lukt dus niet krijg maar korting van 25e

  14. #64

    Standaard

    Overigens kun je per email maar 1x maal de code gebruiken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Overigens kun je per email maar 1x maal de code gebruiken.
    Dat geldt niet voor deze code volgensmij?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #66

    Standaard

    3 voor 50 code werkt maar 1 x per account, en jou code werkt weer niet in combinatie met de 3 voor 50 code...

  17. #67

    Standaard

    inmiddels erachtergekomen dat de code 3voor50 vaker werkt...

    dit in tegenstelling tot wat de dame van bol.com mij telefonisch vertelde.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    inmiddels erachtergekomen dat de code 3voor50 vaker werkt...

    dit in tegenstelling tot wat de dame van bol.com mij telefonisch vertelde.
    in 1 bestelling of bij meerdere bestellingen?
    ik krijg bij 6 discs toch echt maar 1x korting
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincents Bekijk bericht
    Had ik ook geprobeerd met 6 bonds maar dat lukt dus niet krijg maar korting van 25e
    Heb je toen eerst 3 BD's geselcteerd en toen de code ingevoerd en daarna nog 3 BD's geselecteerd? Bij mij werkte het namelijk wel toen ik in een keer 6 BD's selecteerde en daarna de code invoerde

    zie hieronder.

    Nieuw:TitelAantalPrijs TotaalLevertijdPaprika -

    1€24,99€24,993-4 werkdagen Sunshine -
    Michelle Yeoh
    1€24,99€24,993-4 werkdagen Romancing The Stone -
    Danny DeVito
    1€24,99€24,993-4 werkdagen Jewel Of The Nile -
    Avner Eisenberg
    1€24,99€24,993-4 werkdagen Memoirs Of A Geisha -
    Kaori Momoi
    1€24,99€24,993-4 werkdagen Tekkonkinkreet -

    1€24,99€24,993-4 werkdagen Bestelbedrag€149,94 Verzendkosten €1,95 Subtotaal151,89 Coupon-€49,94 Totaalbedrag101,95
    Betaalmethode: Acceptgiro

  20. #70

    Standaard

    met de james bond lukt het helaas niet
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen Bekijk bericht
    met de james bond lukt het helaas niet
    Je hebt gelijk! ik heb er ook even naar gekeken en bij mij doet hij het inderdaad ook niet. klantenservice, zou ik zo zeggen.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    Heb je toen eerst 3 BD's geselcteerd en toen de code ingevoerd en daarna nog 3 BD's geselecteerd? Bij mij werkte het namelijk wel toen ik in een keer 6 BD's selecteerde en daarna de code invoerde

    zie hieronder.

    Nieuw:TitelAantalPrijs TotaalLevertijdPaprika -

    1€24,99€24,993-4 werkdagen Sunshine -
    Michelle Yeoh
    1€24,99€24,993-4 werkdagen Romancing The Stone -
    Danny DeVito
    1€24,99€24,993-4 werkdagen Jewel Of The Nile -
    Avner Eisenberg
    1€24,99€24,993-4 werkdagen Memoirs Of A Geisha -
    Kaori Momoi
    1€24,99€24,993-4 werkdagen Tekkonkinkreet -

    1€24,99€24,993-4 werkdagen Bestelbedrag€149,94 Verzendkosten €1,95 Subtotaal151,89 Coupon-€49,94 Totaalbedrag101,95
    Betaalmethode: Acceptgiro

    Hetzelfde heb ik een maand geleden gedaan voor 6 Bond BD's. precies hetzelfde soort overzicht gkregen. Nu ik er echter 5 heb gekregen van bol, berekenen ze maar 1 keer de korting. Als antwoord op een email zeggen ze dat de korting ook maar 1 keer geldt!
    Bij bestellingsbevestiging ben ik daar niet mee akkoord gegaan maar nu factureren ze toch iets anders!

    Dus let op:
    Bij bestellen van 6 BD's heb je kans dat BOL je toch maar 1 keer de korting verleent terwijl dit tijdens de bestelling en de bevestigingsemail niet zichtbaar is!!!

    LET OP dus want dit is een vorm van oplichting!
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  23. #73

    Standaard

    Je moet gewoon het bedrag van de bevestigingsmail betalen en dit per e-mail aan bol kenbaar maken. Op basis van de mail is er wilsovereenstemming. Dat er mogelijk een sofwarefout is komt voor rekening en risico van bol.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Je moet gewoon het bedrag van de bevestigingsmail betalen en dit per e-mail aan bol kenbaar maken. Op basis van de mail is er wilsovereenstemming. Dat er mogelijk een sofwarefout is komt voor rekening en risico van bol.
    Precies. Alleen heb ik betaald met credit card en die wordt bij levering pas gefactureerd.

    Ik heb de bevestigingsmail ook naar BOL gemaild maar die zeggen toch dat de korting maar 1 keer geldt. Ze mogen dit natuurlijk nooit doen want een dergelijke fout in een bestelling komt door hen. Als de fout niet was gemaakt was ik natuurlijk niet akkoord gegaan met de bestelling. Ik sta dus in mijn recht maar als bol toch anderes doet kun je weinig beginnen. Voor 24,99 ga je ook niet naar de rechter, dat kost uiteindelijk nog meer geld.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Precies. Alleen heb ik betaald met credit card en die wordt bij levering pas gefactureerd.

    Ik heb de bevestigingsmail ook naar BOL gemaild maar die zeggen toch dat de korting maar 1 keer geldt. Ze mogen dit natuurlijk nooit doen want een dergelijke fout in een bestelling komt door hen. Als de fout niet was gemaakt was ik natuurlijk niet akkoord gegaan met de bestelling. Ik sta dus in mijn recht maar als bol toch anderes doet kun je weinig beginnen. Voor 24,99 ga je ook niet naar de rechter, dat kost uiteindelijk nog meer geld.
    Nee, maar je kan wel "dreigen" met stappen naar bijv. consumentenbond, Radar, etc. Misschien dat je dan toch iets voor elkaar krijgt.

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •