Pagina 7 van 18 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 427 worden weergegeven.
  1. #151

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door littleduck Bekijk bericht
    antwoord van Bol:
    ''
    Hartelijk dank voor uw e-mail van 10 juni 2010.
    Wij kunnen u meedelen dat de DVD 'Life of Brian', met EAN 8712609056358, de Blu-Ray versie is. De DVD heeft alleen Griekse ondertiteling.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Mandy Jardez

    bol.com Klantenservice''
    En vandaag verwijst die aanbiedinglink dus naar de dvd....

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door littleduck Bekijk bericht
    Rambo trilogy 39,99 Braziliaanse subs
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/rambo-tr...179/index.html
    en ik maar denken dat ze Portugees spraken in Brazilië !

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    en ik maar denken dat ze Portugees spraken in Brazilië !
    Dat doen ze ook, maar het Portugees in Brazilië is iets anders dan het Portugees in Portugal. Het verschil is heel klein, net zoals Brits-Engels en Amerikaans-Engels, maar om het verschil aan te geven, zeggen ze vaak Portugees (Brazilië) of gewoon Braziliaans.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  5. #155

    Standaard

    Van 18 tot en met 22 juni gratis verzenden.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  6. #156

    Standaard

    Ik zie net dat The Boondock Saints bij bol.com 9,99 is.
    Volgens mij een stuk goedkoper dan bij andere winkels.

    Linkje:
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/boondock...334/index.html

  7. #157
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Helaas kan ik op bol.com niks (meer) terug vinden omtrent deze actie.

  9. #159

    Standaard

    Bij Free Record Shop loopt er nu ook een actie van 3 voor €30,--. Misschien kun je daar wat mee. Misschien zijn het nog wel dezelfde titels ook.

  10. #160
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Klopt zijn grotendeels dezelfde titels.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #161

    Standaard

    bepaal je eigen Blu-ray korting Breid je Blu-ray collectie nu extra voordelig uit! Bol.com biedt je stapelkorting op honderden Blu-ray’s: hoe meer je koopt, hoe meer extra korting je krijgt! Koop er twee en je krijgt 5% korting op de voordelige bol.com prijs, maar als je er drie of meer koopt, krijg je zelfs 10% korting.


    http://www.bol.com/nl/l/dvd/blu-ray-...20101042181261

    Of het interessant is weet ik niet, maar ik denk ik deel het even mee hier.

  12. #162

    Standaard

    Nee is niet interessant, ze laten het alleen lijken alsof het wel zo is.

  13. #163
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Helpt meestal ook niet echt mee als ze net voor een actie de prijzen ff met €5 verhogen...

  14. #164

    Standaard

    Ja inderdaad. Is hetzelfde als met die actie van frs; 2e serie halve prijs.
    Kijk ik b.v. naar Two and a Half Men, is normaal gesproken in NL €20,- (was ook zo bij de FRS). Is hij nu €30,-. Je betaalt dan dus €45,- voor 2 seizoenen en denkt dat je korting hebt, terwijl je zonder die ''korting'' juist goedkoper uit zou komen. Het mooie is dat je ze bij b.v. amazon al krijgt voor een tientje per stuk :P

  15. #165

    Standaard

    2=20 actie bij bol.com meteen besteld!!

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KoalebeerLOL Bekijk bericht
    2=20 actie bij bol.com meteen besteld!!
    Heb je een link? En wat bedoel je precies

  17. #167

  18. #168

    Standaard

    Bol.com heeft ook een actie 2+1 gratis. In deze actie zitten 460 CDs, 1120 DVD's en 120 blu-ray's. Als ik echter drie blu-ray's van ieder € 12,99 per stuk in het winkelwagentje doe krijg ik maar € 5,98 korting, terwijl dat 12,99 zou moeten zijn.

    Zie hier (DVD's en blu-ray's) en hier (CD's) voor een overzicht van de titels.

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bol.com heeft ook een actie 2+1 gratis. In deze actie zitten 460 CDs, 1120 DVD's en 120 blu-ray's. Als ik echter drie blu-ray's van ieder € 12,99 per stuk in het winkelwagentje doe krijg ik maar € 5,98 korting, terwijl dat 12,99 zou moeten zijn.

    Zie hier (DVD's en blu-ray's) en hier (CD's) voor een overzicht van de titels.
    Bij mij precies hetzelfde. Zie ook de tekst 2 voor 20 euro verschijnen. Website werkt dus niet goed, want kennelijk lopen hier twee acties door elkaar heen.

  20. #170

    Standaard

    De korting werkt met sommige titels niet. Wil the deep en reign of fire graag hebben, maar krijgt alleen de korting eraf met Surrogates en bv niet met Greenberg.

    Heb bol.com al een mailtje gestuurd hierover.

  21. #171

    Standaard

    Heb je al een reactie gehad Wieba? Het probleem is nog steeds niet opgelost. Bellen naar Bol.com vind ik geen optie want dat kost me € 0,15 per minuut.

  22. #172

    Standaard

    Ben inmiddels al drie mails verder. Ik kreeg dit als reactie op mijn laatste mail van twee dagen geleden. Het probleem is idd nog steeds niet opgelost. Kennelijk heeft het oplossen van dit probleem geen prioriteit voor hun.

    Hartelijk dank voor uw e-mail van 23 februari 2011.
    U geeft aan dat de actiekorting van de actie 2 plus 1 gratis niet automatisch in mindering is gebracht op het factuurbedrag tijdens het bestelproces. Wij begrijpen dat dit vervelend is.
    Hartelijk dank voor uw melding. Wij brengen de betreffende afdeling op de hoogte. Deze zorgt ervoor dat de actiekorting voortaan automatisch wordt verwerkt. Indien u het artikel inclusief de actiekorting alsnog wilt ontvangen, verzoeken wij u de bestelling op een later moment af te ronden.

  23. #173

    Standaard

    Afwachten dan maar. Ik heb zelf ook een mailtje gestuurd, misschien dat het helpt.

  24. #174

    Standaard

    Ik heb een reachtie van Bol.com gekregen op mijn e-mail.

    U geeft aan dat u gebruik wilt maken van de actie '2+1 gratis'. Wanneer u de blu-rays van uw keuze in uw winkelwagentje heeft, krijgt u geen euro 12,99 korting, maar euro 5,98. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

    Volgens onze gegevens is er op dit moment geen '2+1 gratis' actie op blu-rays. Op dit moment geldt alleen de actie '2 voor euro 20,-'. Wegens een technische storing stond de actie '2+1 gratis' nog op de website. Deze is inmiddels van onze site verwijderd. U kunt gebruik maken van de actie '2 voor euro 20,-'.

    Onze excuses voor de verwarring.
    Ze beweren dus dat er geen '2+1 gratis' actie is op blu-ray's en dat ze deze inmiddels verwijderd hebben. Dat klopt niet, want als ik op de website naar de DVD Homepage ga dan zie ik bovenaan de pagina de actie ‘2+1 gratis’ staan. Als ik daar vervolgens op klik dan krijg ik een lijst met 1299 titels te zien die aan deze actie meedoen. In deze lijst staan ook 112 blu-ray’s. Dat kan ik zien door links in het menu de lijst te verfijnen op drager.

    Ik heb ze maar weer een e-mail gestuurd. Wordt vervolgd.

  25. #175

Pagina 7 van 18 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •