Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 427 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Bij sommige combinaties van blu-ray's lukt het wel. Ik heb zonet ook een mailtje naar hen gestuurd. Dit is bedrog want op de pagina's van elk gekoze produkten melden ze wel de "2+1 gratis" aktie. Nergens spreken ze van de "2 voor 20€" aktie.

  2. #177

    Standaard

    Precies. Dat heb ik ook geschreven in mijn reactie. Op de Blu-ray Homepage op de website staat overigens een link naar de 2 voor € 20,- actie.

    EDIT: Kreeg zojuist weer een nietszeggende reactie:

    Het spijt ons dat wij uw eerder gestuurde e-mail niet juist beantwoord hebben. U geeft aan dat de actiekorting van de actie '2 + 1 gratis' niet automatisch in mindering is gebracht op het factuurbedrag tijdens het bestelproces.

    Hartelijk dank voor uw melding. Wij brengen de betreffende afdeling op de hoogte. Deze zorgt ervoor dat de actiekorting voortaan automatisch wordt verwerkt. Indien u de genoemde artikelen inclusief de actiekorting alsnog wilt ontvangen, verzoeken wij u de bestelling op een later moment af te ronden.

    Onze excuses voor het ongemak.

  3. #178

    Standaard

    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw e-mail van 26 februari 2011.
    U geeft aan dat u gebruik wilt maken van de actie '2 + 1 gratis'. Deze actie is geldig voor cd's en dvd's.
    Voor blu-rays loopt de actie '2 voor 20'. Het is bij blu-rays niet mogelijk om gebruik te maken van de actie '2 + 1 gratis'.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Het is wel mogelijk om bij blu-ray's gebruik te maken van de actie "2+1 gratis". Ik heb het geprobeerd en dat lukt wel bij sommige blu-ray's.
    Ik ga weer eern mailtje sturen en voorstellen dat ze eerst op hun site moeten gaan voor dat ze zever vertellen want op de 112 blu-ray's wordt de "2+1 gratis" wel vermeld.

  4. #179

    Standaard

    De '2+1 gratis' actie werkt inderdaad op bepaalde titels wel en op bepaalde titels niet. Dat ze bij Bol.com maar blijven volhouden dat er geen '2+1 gratis' actie is voor blu-ray's is natuurlijk je reinste onzin. Het lijkt erop dat de medewerkers bij Bol.com niet weten waarover ze praten en maar wat zeggen. De site checken kunnen ze blijkbaar ook niet. Wat een prutsers.

  5. #180

    Standaard

    Voor de 2+1 gratis-actie moet je ervoor zorgen dat je maximaal 1 titel hebt die € 12,99 kost (of meer). Het werkt namelijk wél als je er bijv. twee van € 14,99 neemt en 1 van € 12,99. Dan krijg je die laatste gratis. In de 2 voor € 20-actie (waarnaar trouwens op de Blu-ray pagina wordt verwezen) staan namelijk allemaal Blu-rays voor € 12,99. Dit veroorzaakt dus het probleem. Hier lopen twee acties door elkaar heen. Door een programmeerfout zijn er kennelijk ook Blu-rays in de 2+1 gratis-actie terecht gekomen, zo maak ik uit de reactie van bol.com op. En bij het afrekenen gaat dan kennelijk de 2 voor 20 euro-actie voor. Jammer alleen dat er maar weinig Blu-rays voor 14,99 in de selectie van 112 zitten. Kortom, erg slordig. En de klantenservice had ook wel wat beter kunnen reageren.

  6. #181

    Standaard

    Dat is inderdaad de kern van het probleem. Alleen moeten ze dit bij Bol.com nog ontdekken, ook al hebben diverse mensen Bol.com hier al op gewezen. Hopelijk zijn ze dit weekend goed uitgeslapen en wordt het probleem morgen opgelost.

  7. #182

    Standaard

    Edit
    Laatst aangepast door BASIL : 28-02-2011 om 09:56

  8. #183

    Standaard

    Toch wel. Als je bijvoorbeeld Eight Below (14,99), Book of Eli (14,99) en Ghost Rider (12,99) in het winkelwagentje doet dan krijg je de 2+1 korting wel. Haal je bijvoorbeeld Book of Eli eruit en stop je Memoirs of a Geisha (12,99) erin dan krijg je de 2+1 korting niet, maar wel de 2 voor 20 korting.

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Toch wel. Als je bijvoorbeeld Eight Below (14,99), Book of Eli (14,99) en Ghost Rider (12,99) in het winkelwagentje doet dan krijg je de 2+1 korting wel. Haal je bijvoorbeeld Book of Eli eruit en stop je Memoirs of a Geisha (12,99) erin dan krijg je de 2+1 korting niet, maar wel de 2 voor 20 korting.
    Sorry maar ik wou mij vorig berichtje verwijderen en het is niet gebeurt. Je hebt inderdaad gelijk.

  10. #185

    Standaard

    Ik geef het op. Vandaag weer een standaardreactie van Bol.com gekregen. Ze gaan helemaal niet in op de dingen die in mijn e-mail staan, ondanks dat ik hier duidelijk om gevraagd had.

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik geef het op. Vandaag weer een standaardreactie van Bol.com gekregen. Ze gaan helemaal niet in op de dingen die in mijn e-mail staan, ondanks dat ik hier duidelijk om gevraagd had.
    Ik ook, krijg ook alleen maar standaard reacties. Bol.com maakt hier een slechte beurt mee. ik vraag me ook of ze ook zo te werk gaan als je een klacht hebt.

  12. #187

    Standaard

    ik snap niet dat jullie bij BOL.COM aankopen doen, want het kan toch goedkoper....???

  13. #188

    Standaard

    Vast wel, maar daar gaat het niet om.

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    ik snap niet dat jullie bij BOL.COM aankopen doen, want het kan toch goedkoper....???
    Moa, ik vind bol.com de beste nederlandse webshop. Voor de meeste blu-rays wil ik graag nederlandse ondertiteling en als die er niet is wijk ik natuurlijk uit naar engeland. Bij winkels zoals frs krijg je vaak de helft beschadigd en bij bol.com niet.

  15. #190

    Standaard

    U geeft aan dat de actie '2+1 gratis' wel vermeld staat bij de door u genoemde blu-rays. Wij begrijpen dat dit verwarrend is.

    Onze klantenservice beschikt helaas niet over de door u gevraagde informatie. Om u toch van dienst te kunnen zijn, hebben we uw vraag naar de betreffende afdeling doorgestuurd. Zodra we een antwoord ontvangen, wordt u op de hoogte gebracht. Normaal gesproken kunnen we, uiteraard afhankelijk van de vraag, binnen een week antwoorden.


    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Gevraagde informatie? Ik heb alléén gevraagd om op de pagina's van o.a. "The Bone Collector (blu-ray)" en "Armageddon (blu-ray)" te gaan om hen te tonen dat er wel een aktie "2+1 gratis" is in tegenstelling wat ze willen beweren.
    Ze doen echt de moeite niet om dit probleem op te lossen.

  16. #191

    Standaard

    Bol.com is wel erg traag. Met hun binnen 1 dag geleverd. Heb een week geleden besteld en ze zeggen dat ze het op 3 maart binnen krijgen, zo ken ik er nog een paar...

  17. #192

    Standaard

    Even een voorbeeld van BOL.COM

    Ik zoek al geruime tijd naar de blu-ray boxset van de Thunderbirds Complete Series...

    Bij BOL.COM bijna € 160,00 maar bij PLAY.COM bijna € 60,00

    Waarom zo groot verschil in prijs...???

  18. #193

    Standaard

    De complete serie van Thunderbirds is in Nederland niet uitgebracht op blu-ray. Bol.com verkoopt alleen een importversie en dat zorgt voor de hogere prijs. Ik raad je aan om deze uitgave in Engeland te bestellen, bij voorkeur bij Amazon.co.uk, want bij Play.com loop je het risico op douaneheffingen voor bestellingen boven de € 22,-.
    Laatst aangepast door Frank : 01-03-2011 om 21:53

  19. #194

    Standaard

    Hoi Frank

    bedankt voor je reactie, maar ik heb deze laten bestellen voor ca. € 60,00

    Maar toch vind ik € 100,00 verschil, wel erg bizar.....!!!

    BTW: Ook hier in Nederland zijn de blu-ray prijsverschillen erg groot.

    Soms met € 10,00 per titel of soms wel meer...dus kijk eerst eens goed

    voordat men een bestelling doet.

  20. #195

    Standaard

    Graag weer on topic over de aanbiedingen van Bol.com
    Over Bol als winkel kun je in dit topic terecht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #196

    Standaard

    De 2 + 1 actie werkt nu ook met blu-rays, blijft vreemd dat het zo lang moest duren.

  22. #197

    Standaard

    Inderdaad. De verzendkosten zijn t/m maandag overigens gratis.

  23. #198

    Standaard

    Welke 2+1?? Vind t niet terug op de site....

  24. #199

  25. #200

    Standaard

    Bol.com doet nu ook mee met disney dvd's, blu-ray's en games 1+1 gratis.

Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •