De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De Kuifje Luxe Boxset en de klantenservice van Universal...

    Omdat positieve ervaringen misschien ook soms nuttig kunnen zijn om te lezen:

    ik kocht enkele weken geleden de Kuifje Luxe boxset in de Media Markt (Oostakker, België), maar daar zat geen boekje in, terwijl de dvd-set duidelijk een gleuf heeft voor een boekje.
    Ook in reviews las ik dat er een boekje was. Ik belde naar de Media Markt, en daar openden ze een andere box, ook zonder boekje. Dus zeiden ze maar dat ik het met Universal moest regelen.

    Ik zocht het emailadres van Universal, via hun Nederlandse officiële site, met de complete verwachting dat mijn mailtje compleet genegeerd zou worden.
    Ik kom net thuis en wat ligt er op de deurmat? Een envolop van Universal met het boekje van Kuifje die bij de dvd box hoort...

    Nu ben ik gelukkig

  2. #2

    Standaard

    Netjes gehandeld van Universal dan.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Da's echt netjes afgehandeld.

    Kun je misschien het e-mail adres hier plaatsen? Want ik kom hem nergens tegen. Alleen van de webmaster, maar daar heb ik niks aan.

  4. #4

    Standaard

    En de warme douche van deze week gaat naar....


    (alleen voor de radar-kijkers)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Da's echt netjes afgehandeld.

    Kun je misschien het e-mail adres hier plaatsen? Want ik kom hem nergens tegen. Alleen van de webmaster, maar daar heb ik niks aan.
    Dat is vaak het ambetante aan die officiële websites, ze zijn duidelijk enkel gemaakt voor reclame. Als je een beetje zoekt, kan je het contactformulier vinden, dit is de link:

    http://www.universalpictures-dvd.nl/contacts.php?act=1

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dankje. Ik dacht dat ik bij www.universalpictures.nl wel een contact formulier kon vinden.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dankje. Ik dacht dat ik bij www.universalpictures.nl wel een contact formulier kon vinden.
    Ja, via die link moet je dan naar de dvd-sectie gaan, en dan ergens naar Contact.
    En als je dat erg vind, moet je eens proberen om op de website van Warner Bros een contactformulier te vinden! Al helemaal hopeloos!

    Groetjes :razz:

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere Bekijk bericht
    Ja, via die link moet je dan naar de dvd-sectie gaan, en dan ergens naar Contact.
    En als je dat erg vind, moet je eens proberen om op de website van Warner Bros een contactformulier te vinden! Al helemaal hopeloos!

    Groetjes :razz:
    Ja, ik weet hem nu wel te vinden.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere Bekijk bericht
    En als je dat erg vind, moet je eens proberen om op de website van Warner Bros een contactformulier te vinden! Al helemaal hopeloos!
    Eneige mailadres op de site is: privacy@wb.com
    Maar die zullen wel in het engels terugkletsen

  10. #10

    Standaard

    Nou die kletsen in zn geheel niet terug,
    daar heb ik al tig mailtjes naar verstuurd, maar die zijn heel goed in het negeren van mail daar bij warner brothers

  11. #11

    Standaard

    Net mijn box ook uit de plastic gehaald bij het lezen van deze topic, bij mij ook geen boekje te bespeuren.
    Is het de moeite om op te vragen, wat staat er in?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK Bekijk bericht
    Net mijn box ook uit de plastic gehaald bij het lezen van deze topic, bij mij ook geen boekje te bespeuren.
    Is het de moeite om op te vragen, wat staat er in?
    Het is een boekje van slechts 2 pagina's, met vooral per aflevering een erg korte beschrijving en een foto. Is het de moeite? Dat bepaal je zelf.
    Ik ken de Kuifje strips niet zo goed, en het is/was erg lang geleden dat ik de serie nog had gezien. Dus ik vind het leuk dat ik nu via de korte omschrijving in het boekje kan kiezen in welke aflevering ik zin heb.
    Ik vind het ook een principiele zaak, je betaalt voor een box, en dan moet je die maar in orde krijgen, en zoals hij bedoeld is.
    Vooral omdat er in de box zo'n gleuf zit, dat maakt het dan zo dom als je die opvallende gleuf ziet, maar geen boekje. Vind ik persoonlijk storend.

    Kan me wel goed inbeelden dat andere mensen er niet veel om geven...

  13. #13

    Standaard

    Iemand toevallig deze cassette bij het Kruidvat gekocht?
    Ik ben benieuwd naar de kwaliteit (papierdikte, kleur).


    http://www.kruidvatentertainmentshop.../9782203015760
    Update: Niks voor mij, zijn erg kleine boeken.
    Laatst aangepast door Lampje : 16-06-2008 om 15:33
    1.Serve the public trust, 2.Protect the innocent
    3.Uphold the law, 4.(Classified)

    Scheveningen....SCHEVENINGEN!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •