De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD 'Best Of The Best'

    Weet iemand of deze film uit is gekomen hier in Nederland of ergens met Nederlandse ondertiteling?
    Deze film ken ik namelijk van vroeger en is me op een of andere manier altijd bijgebleven! (Waarschijnlijk m'n eerste actie-film ooit! )

    Tnx!

  2. #2

    Standaard

    Voor zover ik weet nog niet in Nederland uitgekomen wel R2 in engeland:

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/10266...1/Product.html

    Ik heb hem zelf thuis liggen. Moet er overigens wel bij vermelden dat dit verreweg de DVD is met de slechtste kwaliteit, beeld is gewoon niet goed en onder de geluidstrack zit nog een geluidstrack van een andere film...

    Zodra hiervan een goede versie is doe ik mijn oude weg, want eerlijk is eerlijk, het blijft een hele gave film...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Rietveld Bekijk bericht
    Waarschijnlijk m'n eerste actie-film ooit!
    Voor mij ook, schitterende onzinfilm met aardig wat bekende acteurs.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Moet er overigens wel bij vermelden dat dit verreweg de DVD is met de slechtste kwaliteit, beeld is gewoon niet goed en onder de geluidstrack zit nog een geluidstrack van een andere film...
    Een geluidstrack van een andere film (?) wat moet ik me daar van voorstellen? Klinkt deze track door tijdens de normale track, of staat er gewoon een extra track op?

    Een 2-disc extended versie zou iets te veel van het goede zijn, maar een fatsoenlijke R2 versie met NL-subs zeg ik geen nee tegen. Ach ja wellicht over een paar jaar op BD

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Een geluidstrack van een andere film (?) wat moet ik me daar van voorstellen? Klinkt deze track door tijdens de normale track, of staat er gewoon een extra track op?
    Als je een normaal volume opzet hoor je gewoon de normale geluidstrack, maar dan niet van geweldige qualiteit, maar als je het volume omhoog draait hoor je door het geluid van de film nog een andere geluidstrack (gewoon dialoog, geen directors commentary ofzo, maar dialoog van een ander film...?? ) had het ook nog nooit meegemaakt...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  5. #5

    Standaard

    Tnx!
    En we houden het in de gaten!

  6. #6

    Standaard

    http://www.playusa.com/DVD/Region_1/...-/Product.html

    Ik heb zelf bovenstaande versie, weliswaar regio1 maar de kwaliteit is ook wel een stuk beter, tevens geen last van 2e track

    Zag toevallig dat Wrong Bet ook eindelijk op dvd is uitgebracht, ook zo'n typische knokfilm
    Tired of being what you want me to be

  7. #7

    Standaard

    Ik heb deze laatst bij Axelmusic besteld voor € 6,71
    Mooi prijsje voor wat nostalgie...

  8. #8

    Standaard

    zag em vorige week nog liggen bij van leest in eindhoven.. maar de hoes leek wel op het plaatje van de 2e post.. maar zag em gister niet meer liggen (maar ze hadden alles veranderd, dus het kan ook daar aan liggen)..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •