Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 85 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Idd, het Amerikaans zijn is geen argument. Een goed acteur weet daar wel raad mee, en ik denk dat RDJ er zo een is.

    Basil Rathbone heb ik zelf helemaal niets mee, ik heb de Holmes boeken gelezen, en als ik Brett zie, dan is dat echt precies de man zoals hij in de boeken is. Fenomenaal zijn acteer prestatie als Holmes, ik heb ze thuis liggen, en vind hem echt geniaal.

    Ze maken ook wel eens missers in de UK, althans, dat is altijd een kwestie van smaak natuurlijk. De "nieuwe" Miss Marple bijvoorbeeld, spreekt mij helemaal niet aan, een beetje een Dumbledore-gevoel krijg ik daarbij.

    Overigens, ik heb ook een verfilmng van Holmes gezien met Roger Moore. Op zich allesbehalve een Holmes die hij daar neerzette, maar hij was wel erg boeiend om te zijn. Hetzelfde had ik met Peter Ustinov als Poirot.

    In ieder geval, ik heb goed vertrouwen in RDJ, de film van te voren als afschrijven is niet eerlijk, eerst zien, dan commentaar ! :P
    I find your lack of faith disturbing

  2. #27

    Standaard

    Ik denk trouwens dat een Amerikaan, als hij een beetje moeite doet, best een Engels accent onder de knie kan krijgen...en een goede acteur zou daar toch geen probleem mee mogen hebben. Kijk naar Viggo Mortensen in Eastern Promises, die praatte daar toch ook perfect met een Russisch accent? Niemand die er tijdens die film een punt van maakte dat het een Amerikaan was en geen Rus.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  3. #28

    Standaard

    Wel het ziet er naar uit dat Guy Ritchie de komende tijd in ieder geval wat meer tijd zal kunnen wijden aan zijn filmprojecten nu hij van Madonna gaat scheiden

  4. #29

    Standaard

    Hij was wel even gestopt met film. Alles stopgezet en naar Engeland gevlogen om spullen in te laten pakken

  5. #30

    Standaard

    Warner heeft een officiële datum geprikt voor de release van Sherlock Holmes: 20 november 2009.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    20 november? christmas day?

    DOES NOT COMPUTE

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    20 november? christmas day?

    DOES NOT COMPUTE
    De release datum is niet wereldwijd.

  9. #34

    Standaard

    De trailer staat online op de site. http://sherlock-holmes-movie.warnerbros.com/

    Erg goede trailer! Een goede mix van humor en actie, het lijkt erop dat Guy Richie weer een topfilm gaat afleveren.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  10. #35

    Standaard

    Ziet er inderdaad erg goed uit! Zeker iets waar ik naar uit kijk!

  11. #36

    Standaard

    Ziet er goed uit ja. Had eigenlijk niet zo´n vertrouwen in de film maar na die trailer heb ik er in ieder geval zin in.

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Oh yeah , dat ziet er erg goed uit, en blijkbaar ook niet het al oude afgezaagde sherlock holmes gedoe.

    De beelden van Londen, wat is het ergens eind 19e eeuw, zien er ook erg mooi uit.
    Lijkt mij wel een biosscoop bezoek waard, nog maar 7 maanden geduld :sad:.

  14. #39

    Standaard

    Goede cast! En muziek van Zimmer
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #40

    Standaard

    Ik heb er toch mijn twijfels bij. Sommige scenes vind ik erg geslaagd, andere ook weer niet. Die naakt-in-het-bed is totaal out of character, net zoals dat met die hamer tegen de borst. Ik dacht dat dit een serieuze actiefilm zou worden en dat Will Ferrell een komische versie zou maken?

    Mja, eerst zien en dan geloven.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #41

    Standaard

    Geweldige trailer...laat maar komen deze
    Robert Downey Jr. is perfect als Sherlock.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik heb er toch mijn twijfels bij. Sommige scenes vind ik erg geslaagd, andere ook weer niet. Die naakt-in-het-bed is totaal out of character, net zoals dat met die hamer tegen de borst. Ik dacht dat dit een serieuze actiefilm zou worden en dat Will Ferrell een komische versie zou maken?

    Mja, eerst zien en dan geloven.
    Het is wel Guy Ritchie hè. Heb je ooit een Guy Ritchie film gezien die echt helemaal serieus was? ik niet hoor. Ik heb gisteren nog maar een keer Snatch gekeken en de making of daarvan. Daar word ook gevraagd of hij ooit een serieuze film zal maken. HIj zegt daar dat het nooit serieus kan worden omdat niemand hem echt serieus neemt.

  18. #43

    Standaard

    2 nieuwe posters van Yahoo.




  19. #44

    Standaard

    Wat een slechte photoshop. Hadden de makers van die posters nou echt niet door dat de hoofden van de beste acteurs te groot voor de lichamen waar ze die hebben opgeplakt?

  20. #45

    Standaard

    Hoe kom je er nou bij dat die hoofden erop geplakt zijn...


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Hoe kom je er nou bij dat die hoofden erop geplakt zijn...
    Dat snap ik dus ook niet helemaal. De verhouding klopt precies.........

  22. #47

    Standaard

    En waarom zou je in godsnaam moeilijk doen om andere lichamen te gebruiken en daar hoofden op te plakken?Geloof er echt geen snars van, het zijn gewoon promotie foto's van de acteurs.

    Ik vind ze niet mooi btw


  23. #48

    Standaard

    Ik geloof niet meer zo in deze film sinds ik de trailer heb gezien. Finaal verkeerde aanpak als je het mij vraagt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #49

    Standaard

    Als ik aan Guy Ritchie denk,denk ik aan Snatch,vind het ook totaal niet passen maar hij maakte ook een film met madonna die ook een hele andere richting op ging en die behoorlijk tegen viel. Nou trek ik wel een conclusie want Robert Downey Jr is toch wel 1 van de betere acteurs zowel Jude Law dus afwachten..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    En waarom zou je in godsnaam moeilijk doen om andere lichamen te gebruiken en daar hoofden op te plakken?Geloof er echt geen snars van, het zijn gewoon promotie foto's van de acteurs.
    Dat gebeurt om verschillende redenen.

    Het komt heel vaak voor dat er een soort Frankenstein versie van een persoon wordt gemaakt voor een uiteindelijk beeld.

    Misschien heb ik het in dit geval fout, maar in mijn ogen ziet het er gewoon uit alsof het hoofd en lichaam van twee bronnen af komen. Daarnaast hebben ze met Watsons arm achter zijn rug volgens mij ook zitten knippen en plakken. Want dat ziet er ook niet helemaal naturel uit.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •