De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Aansluiting

  1. #1

    Standaard Aansluiting

    Ola,

    Ik heb een digitaal abo bij Ziggo. Ik gebruik een Samsung HD Decoder. De afstand van de muur naar de decoder is 6 meter. Ik heb nu al een paar dagen digitale storing op RTL 7,8 Net 5, Veronica, een, een aantal tmf kanalen. De Dicovery Channels 3 van de 5 geven een E37 codering. De string ziet er uit als blokken en strepen en geen geluid.

    Ik heb nu 2x met Ziggo gebeld en zij blijven vol houden dat het aan mijn kabel ligt en de WLAN (deze hangt op 2 meter afstand van de decoder). Hun beredenering was dat de kabelafstand te lang is. Volgens mij heb je pas na 10 meter een licht veries, en zouden alle tv kanalen storing geven. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Of de decoder dichter bij de muuraansluiting zetten met 6 meter HDMI kabel , of een duurdere (lees betere) antennekabel kopen.

    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Wat kan ik het beste doen?
    Quote

    "Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence? There's one marked 'Brightness,' but it doesn't work"

    Gallagher

  2. #2

    Standaard

    Ik had hetzelfde soort probleem. Een betere antennekabel helpt echt! Bij voorkeur één van Hirschmann. En echt heel duur zijn ze niet, een euro per meter ongeveer.

    Zie ook in deze thread:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ght=hirschmann
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Maak het dan toch niet uit dat de kabel 6 meter is? Want Ziggo zegt dat zij signaalgarantie geven tot 2 meter. Lijkt mij raar. Bijna niemand heeft dat toch?
    Quote

    "Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence? There's one marked 'Brightness,' but it doesn't work"

    Gallagher

  4. #4

    Standaard

    Je hebt nog steeds niet aangegeven wat voor kabel je hebt. Ik kan mij indenken dat een matig afgeschermde gammakabel meer storingsgevoelig is dan een goed afgeschermde Hirshman kabel.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  5. #5

    Standaard

    Hoe is het signaal als je de coaxkabel direct op de tv aansluit? Als dat belabberd is weet je zeker dat je de kabel eens moet vervangen, of alle aansluitingen nog eens goed moet nalopen.

  6. #6

    Standaard

    Ziggo is bij tijd en wijlen echt bagger, het zijn hele irritante blokken die komen en gaan, kan dagen goed gaan en altijd bij de wedstrijden is het bagger.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •