Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 346 worden weergegeven.

Discussie: Panasonic DMP-BD50

  1. #1

    Standaard Panasonic DMP-BD50

    De Panasonic DMP-BD50 lijkt nu vanaf begin juli in de Nederlandse winkels te komen. Met zijn interne decodering voor alle HD audioformaten en BD Live (2.0) en een prijskaartje van 599 (adviesprijs) lijkt dit een zeer aantrekkelijke speler.

    Ook What HiFi is zeer te spreken over deze speler:
    http://whathifi.com/Review/Panasonic-DMP-BD50/

    Volgens deze test heeft de BD50 toch een andere videochip dan de goedkopere BD30 en scoort dus beter met upscaling van gewone DVD's. Ben erg benieuwd.
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 20-06-2008 om 13:35

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    De Panasonic DMP-BD50 lijkt nu vanaf begin juli in de Nederlandse winkels te komen. Met zijn interne decodering voor alle HD audioformaten en BD Live (2.0) en een prijskaartje van 599 (adviesprijs) lijkt dit een zeer aantrekkelijke speler.

    Ook What HiFi is zeer te spreken over deze speler:
    http://whathifi.com/Review/Panasonic-DMP-BD50/

    Volgens deze test heeft de BD50 toch een andere videochip dan de goedkopere BD30 en scoort dus beter met upscaling van gewone DVD's. Ben erg benieuwd.
    deze review is duidelijk wat betreft vergelijking met de ps3: wacht nog een paar andere reviews af voor de zekerheid maar lijkt me duidelijk; we have a winner !!
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #3

    Standaard

    Toch nog redelijk aan de prijs.. wacht nog even tot deze ietwat zakt! en dan zal ie in mijn huis komen te staan!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga nu ook sterk twijfelen.
    Vind hem er alleen een beetje goedkoop uitzien.
    (Tenminste als hij precies hetzelfde uitelijk heeft als de DMP 30)
    Maar goed dat is niet altijd even belangrijk!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-06-2008 om 20:31
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Wachten word beloond komt zeker in de huiskamer.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  6. #6

    Standaard

    We have a winner vind ik wat vroeg.

    Sony komt ook nog met de 550.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Volgens deze test heeft de BD50 toch een andere videochip dan de goedkopere BD30 en scoort dus beter met upscaling van gewone DVD's. Ben erg benieuwd.
    Het zou me toch verbazen dat er een verschil is tussen de BD30 en de BD50. Ik heb de technische specificaties gezien van de 2 models en die zijn helemaal dezelfden. Alléén heeft de BD30 geen interne geluidsdecoders en geen BD-Live.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    We have a winner vind ik wat vroeg.

    Sony komt ook nog met de 550.
    bedoelde in vergelijking met de ps3; al bekend wanneer de 550 te krijgen is ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    bedoelde in vergelijking met de ps3; al bekend wanneer de 550 te krijgen is ?
    In bovenstaande review staat anders toch een vrij duidelijke conclusie over het vergelijk met de PS3....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    In bovenstaande review staat anders toch een vrij duidelijke conclusie over het vergelijk met de PS3....
    is dat niet een amerikaanse site ? die neem ik niet echt serieus; doelde op what hifi review; zitten nu op n = 2; even meer reviews afwachten, ben zeer benieuwd naar review van areadvd
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    In bovenstaande review staat anders toch een vrij duidelijke conclusie over het vergelijk met de PS3....
    The bottom line: Excellent soundtrack support and Profile 2.0-compliancy make the Panasonic DMP-BD50 the most recommendable standalone Blu-ray player to date, but the PS3 is still better and cheaper.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kan die PS3 niet een keer in zijn eigen draadje blijven hangen.

    Ik heb er ook een, dus daar licht het niet aan, maar ik wordt wel een beetje moe van het eeuwige vergelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    Ik denk dat het voor potentiële kopers wel leuk is om te weten wat de relatieve kwaliteiten van de Panasonic is in vergelijking met andere blu-ray spelers. areadvd.de kijkt daar genunanceerd tegen aan op basis van het BD-30 model. Daarom ben ik heel benieuwd naar hun test straks van de BD-50.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Kan die PS3 niet een keer in zijn eigen draadje blijven hangen.

    Ik heb er ook een, dus daar licht het niet aan, maar ik wordt wel een beetje moe van het eeuwige vergelijk.
    Het is gewoon een vergelijk dus ik snap je probleem eerlijk gezegd niet zo.

    De PS3 is al een tijdje de maatstaf voor de Blu-ray spelers dus is het ook logisch dat je daarmee vergelijkt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Het is gewoon een vergelijk dus ik snap je probleem eerlijk gezegd niet zo.

    De PS3 is al een tijdje de maatstaf voor de Blu-ray spelers dus is het ook logisch dat je daarmee vergelijkt.
    Nou een probleem wil ik het zeker niet noemen, eerder een opmerking

    Deze draad is in noodzaak en vraag natuurlijk, onstaan omdat een soortgelijk phenomeen in de Denon Blu-ray draad onstond.
    De genoemde Denon werd ondergesneeuwd door panasonic nieuws.

    Uiteindelijk heeft een moderater deze DMP BD50 draad geopend om de Denon draad overzichtelijk te houden voor mensen die info zoeken over die Denon.
    En hetzelfde geld dan voor deze draad.

    Er zijn draadjes genoeg over onderling vergelijk
    En daar zouden deze vergelijken zeer op z'n plaats en zelfs informatief zijn.
    Dan vind je hier gewoon alle nuttige Pana info.

    Het is ook zeker in geen geval persoonlijk bedoeld!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Laten we geen discussie beginnen over het wel/niet vergelijken met de PS3. Wanneer deze vergelijking in een aangehaalde recensie gebeurd is het geen probleem om hierover ook een opmerking te maken. Zolang het zwaartepunt van deze thread maar over de BD50 gaat.

  18. #18

    Standaard

    Gaat hij nu begin juli uitkomen? Iemand al internetwinkels ofzo gezien waar je deze kan voorbestellen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  19. #19

    Standaard

    Is hier al niet gewezen op raf, waar je hem kunt voorbestellen voor 11 juli a.s.? Zie http://www.raf.nl/webshop/product_in...ducts_id=10518 voor de prijs van €599,--. Maar hij zal elders straks ongetwijfeld goedkoper te koop zijn. Dus ik zou gewoon niet direct dat ding aankopen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb hem net bij Raf besteld, ze verwachten hem zelfs de 7 Juli al.
    Maar goed, dat is afwachten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Is in Duitsland bij Audiovision te bestellen voor 499 euro. Dit is vlak over de grens bij Venlo of ze versturen ook naar NL.

  22. #22

    Standaard

    Panasonic NL heeft vandaag een persbericht uitgestuurd over deze speler, waarin zij een prijsniveau van 499 euro aangeven.

    Inhoud persbericht:

    Panasonic introduceert ’s-werelds eerste Blu-ray speler met BD-Live

    Panasonic brengt in juli een nieuwe Blu-ray speler op de markt, de DMP-BD50.
    De DMP-BD50 is de eerste speler ter wereld die een BD-Live functie heeft. De Ethernet-terminal is de toegangspoort naar het worldwide web en maakt de weg vrij voor een compleet nieuwe vorm van film- en Internet- entertainment. In de toekomst kunnen BD-Live gebruikers deelnemen aan bijvoorbeeld een quiz of elkaar uitdagen in interactieve games die gekoppeld zijn aan bonustracks op een Blu-ray disc. BD-Live ondersteunt ook andere interactieve functies zoals Beeld-in-Beeld en Audio Mixing.

    De DMP-BD50 biedt een hoogwaardige beeldkwaliteit die optimaal is dankzij twee door Panasonic ontwikkelde technologieën: PHL Chroma processor en de Pixel Precision Progressive Processing P4HD. Bij de weergave van Blu-ray discs kan men genieten van 1080/24p weergave en Deep Colour, x.v. Colour ondersteuning. Ook de geluidsweergave is van een zeer hoog niveau, op basis van formats als Dolby TrueHD en DTS-HD. De BD50 kan worden aangesloten op een 7.1 kanaals versterker en speakers voor een volledig surround geluid.

    Met het SD Card slot is de BD50 perfect voorbereid op digitaal netwerken. Via het
    SD kaartje breng je eenvoudig beelden over van een HD camcorder of een digitale fotocamera.
    De DMP-BD50 belooft de manier waarop mensen een film kijken in een traditionele huiskamer te veranderen in een nieuwe vorm van interactieve filmbeleving.

    Met deze introductie breidt Panasonic het Blu-ray assortiment verder uit naar twee spelers en een Full HD Blu-ray Disc Home Cinema systeem. De DMP-BD50 is vanaf juli 2008 verkrijgbaar en zal naar verwachting € 499,= gaan kosten.

    Belangrijkste functies DMP-BD50

    HOOGWAARDIGE BEELDKWALITEIT

    Uniphier®
    De combinatie van een PHL Reference Chroma processor met geavanceerde P4HD beeldtechnologie (Uniphier®) zorgt voor scherpe, natuurlijke kleuren die nagenoeg identiek zijn aan de originele filmkwaliteit. Uniphier® vormt het hart van de DMP-BD50 waardoor deze qua beeld en geluid een niveau kan produceren dat voldoet aan de strengen eisen van de filmindustrie. Hierdoor beleef je een film zoals de makers het bedoeld hebben.

    * PHL Reference Chroma processor
    De PHL Reference Chroma processor zorgt voor een opwaardering van de kleureninformatie in de gedecodeerde videosignalen (van 4:2:0 naar 4:2:2). Met toepassing van de door Panasonic zelf ontwikkelde technologie geeft dit innovatieve
    systeem de fijnste details en nuances weer van Blu-ray video streams die zijn vastgelegd met een hoogwaardig beeldcompressie-systeem. Het genereert beelden met alle helderheid en diepte die BD-Video speelfilms te bieden hebben.

    * P4HD (Pixel Precision Progressive Processing voor HD)
    Om de beste kwaliteit HD-beelden van een BD-Video disc te krijgen, dient een speler te worden toegepast die hoogwaardige progressieve beelden weergeeft, bewegingen soepel laat verlopen, en scherpe diagonale lijnen trekt. De P4HD van de BD50 verwerkt meer dan 15 miljard pixels per seconde en past de maximale verwerkingsprocessen toe op elke pixel in de videogegevens op de disc. Het resultaat: beelden van een uitzonderlijk hoge resolutie.

    HDMI V.1.3 met Deep Colour
    Het HDMI uitgangssignaal van de DMP-BD50 is compatibel met 'Deep Colour'. Hierdoor kan de DMP-BD50 natuurgetrouwe kleuren weergeven met soepele gradatie en minimale kleurenbanding.

    x.v. Colour
    De DMP-BD50 ondersteunt x.v. Colour, die zorgt voor een kleurenaanbod dat zo’n 1.2 keer zo groot is dan het standaard RGB-kleurenaanbod. Wordt de BD50 aangesloten op een TV die x.v. Colour ondersteunt, dan worden kleuren natuurlijker en met nog meer diepte weergegeven.

    1080/24p weergave
    De DMP-BD50 biedt een uitgangssignaal van 1080/24p. Het geeft filmbeelden weer van een Blu-ray disc in hun originele 24p vorm, zonder dat conversie nodig is. Speelfilms worden zo weergegeven in hetzelfde beeldformaat als in de bioscoop wordt gebruikt.

    HOOGWAARDIGE GELUIDSKWALITEIT

    HD Audio Format decoder en uitgang
    De DMP-BD50 is voorzien van decoders voor een hoge kwaliteit Dolby TrueHD en DTS-HD audioformaat.

    Geluidsverbeterende technologie
    Naast een zeer accurate 192kHz 24-bit DAC, produceert de DMP-BD50 zowel een coaxiaal digitaal uitgangssignaal als een hoge-snelheid 50Mbps optisch uitgangssignaal.

    Audio re-master voor alle media
    De Audio re-master functie van de DMP-BD50 compenseert de gegevens die verloren zijn gegaan bij het comprimeringsproces dat wordt toegepast bij het vastleggen van gegevens op Blu-ray discs, DVD’s en CD.

    HD NETWERKEN MET HDMI en SD GEHEUGENKAART

    Koppelen met een HD videocamera
    Beelden die zijn vastgelegd op de SD geheugenkaart van de camcorder worden rechtstreeks vanaf de HDMI-uitgang van de DMP-BD50 afgespeeld in hun originele, hoogwaardige 1920 x 1080 resolutie.

    Koppelen met digitale camera
    De DMP-BD50 kan deze foto’s weergeven in een resolutie van 1902 x 1080 – ideaal voor een Full-HD TV – en deze via de HDMI uitgang reproduceren.

    HDMI VIERA Link
    De Blu-ray disc speler kan worden bediend via de afstandsbediening van de TV. Druk gewoon op de VIERA Link knop op de afstandsbediening en kies ‘BD Player’ op het VIERA Link menuscherm. Het menu van de BD speler verschijnt op het scherm, waarna de weergave van een Blu-ray disc kan beginnen, of een selectie kan worden gemaakt van het menu van de Blu-ray disc.

    Technische specificaties DMP-BD50
    Blu-ray Disc speler met BD-Live functionaliteit
    1. Compatible with BD-Live
    2. High Quality Picture Technology and 1080/24p Playback for Movie Theater Experience
    3. HD Audio Decoding and Bitstream Output for High Quality Sound

    Video Features 
    • PHL Reference Chroma Processor
    • P4HD (Pixel Precision Progressive Processing for HD)
    • Precise Pixel Generation
    • 16-Level Motion Detection with Pixel-Based Motion Adaptive
    • Diagonal Processing
    • Detection of 3:2/2:2 Pull-Down Progressive Processing
    • i/p Conversion for 1080p* Playback
    • Up-Conversion to 1080p* Playback
    * HDMI connection required.
    • 1080/24p Playback (Blu-ray disc)
    • HDMI V. 1.3 with Deep Colour and x.v.Colour
    • 148.5MHz/12bit Video D/A Converter
    • Digital Noise Reduction (3D-NR/ Integrated NR)
    • Picture Mode (Normal, Soft, Fine, Cinema, User)
    • Picture Adjustment (Contrast, Brightness, Sharpness, Colour, Gamma Correction)

    Audio Features
    • Built-in Dolby TrueHD, Dolby Digital Plus and DTS-HD*1 Decoder
    • High Quality 192kHz/24bit Audio D/A Converter
    • Pure Audio Components
    • High-Speed 50Mbps Optical Output
    • Audio Re-Master for All Formats (BD, DVD, CD, MP3 and DviX®*2)
    • Advanced Surround (V.S.S.) Creates a Surround Effect for BD and DVD from Only Two Speakers (2 Modes)
    • Dialogue Enhancer
    • Dynamic Range Compression

    Output
    • HDMI AV Output
    • Component Video Output
    • S-Video Output
    • Video Output
    • 5.1ch Audio Output
    • 2ch Audio Output
    • Digital Audio Output (1 Optical, 1 Coaxial)

    Convenience Features
    • VIERA Link for Panasonic BD Product Line-up
    • Movie (AVCHD) & JPEG View with SD Memory Card Slot
    • JPEG Slide Show with Music
    • Multi-Format Playback [BD-Video(BD-Live*3), DVD-Video, DVD-RAM, AVCHD (SD Memory Card/DVD), DVD-RW*4, DVD-R*4, DVD-R (Dual Layer)*4, +R*4, +R (Double Layer)*4, +RW*4, CD, CD-R/RW*5, MP3*6, JPEG, DivX*3]
    • Super Hi-Speed Scan: 5 Speeds up to x200
    • Easy Setting Guide
    • Graphical User Interface
    • Audio/JPEG Navigation Menu
    • Remote Control
    *1 DTS-HD High Resolution Audio, DTS-HD Master Audio
    *2 Official DivX® Certified product. Plays all versions of DivX® video (including DivX®6) with standard playback of DivX® media files. Certified to the DivX Home Theater Profile. GMC(Global Motion Compensation) is not supported. DivX®, DivX® Certified, and associated logos are trademarks of DivX®, Inc. and are used under license.

    Achtergrondinformatie: BD-Live

    BD-Live
    De Panasonic Blu-ray speler DMP-BD50 is de eerste speler ter wereld die een BD-Live functie heeft. De Ethernet-terminal is de toegangspoort naar het worldwide web en maakt de weg vrij voor een compleet nieuwe vorm van film-en-Internet entertainment.

    Final Standard Profile (Beeld-in-Beeld)
    Met de functie Beeld-in-Beeld wordt een klein venster weergegeven over een gedeelte van het hoofdscherm. Er zijn vier Beeld-in-beeld modi, elk met hun eigen functies. Dat zijn Uitgebreid commentaar, Backstage pas, Achter de schermen, en Audio mixen.

    - Uitgebreid commentaar
    Het medium Blu-ray disc gaat een flinke stap verder dan het soort gesproken commentaar dat gewoonlijk bij DVD-films wordt meegeleverd, zoals opmerkingen van de regisseur. Uitgebreid commentaar maakt het bijvoorbeeld mogelijk dat de regisseur of de acteurs in een klein venster worden weergegeven (alsof ze vóór het projectiescherm staan) en, wijzend op acteurs of apparatuur, daar commentaar bij leveren.

    - Backstage pas functie
    Hiermee kan aanvullende informatie worden gekregen over mensen, plaatsen of dingen in een Blu-ray disc speelfilm. Gebruik gewoon de afstandsbediening om een item te selecteren dat op het scherm wordt getoond, waarna in het hoofdscherm een klein venster wordt geopend. Daar staan dan bijvoorbeeld opmerkingen in over de kleding van de acteurs of accessoires die worden gebruikt, of informatie over het restaurant waar de scène zich afspeelt.

    - Achter de schermen functie
    Bij het afspelen van een film waarbij de stemmen zijn ingesproken, zoals een tekenfilm, kan met deze functie in een klein venster de acteur worden getoond terwijl hij de stem insprak. Dit geeft een leuk inkijkje in de keuken bij het tot stand komen van een tekenfilm.

    - Audio mixen
    Met de Audio mix functie kan de gebruiker kiezen welke soundtrack hij wil beluisteren: de track bij het programma dat wordt weergegeven in het hoofdscherm, of de soundtrack van het kleine venster. Of beide tegelijk. De soundtrack van het kleine venster kan ook als 5.1 kanaals surround geluid worden weergegeven.

    Andere BD-Live mogelijkheden
    Men verwacht dat er in de toekomst een golf aan nieuwe, fantasierijke mogelijkheden zullen komen. Zo zal de DMP-BD50 ooit nog eens direct met het Internet verbonden kunnen worden zodat je content van websites als Hollywood Studio’s kunt downloaden op een SD geheugenkaart voor nog meer kijk- en speelgenot.
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 24-06-2008 om 19:44

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heb hem net bij Raf besteld, ze verwachten hem zelfs de 7 Juli al.
    Maar goed, dat is afwachten.
    Dan kunnen we snel ervaringen verwachten!

    (En je hebt pm)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #24

    Standaard

    Wat ik dan persoonlijk wel grappig vind:

    De eerste blu-ray spelers kunnen allemaal niet overweg met alle nieuwe geluidsformaten, dat begint nu pas te komen terwijl veel mensen juist dat heel belangrijk vinden. Wel kunnen al veel spelers, receivers en schermen overweg met dat deep color en dat wordt altijd met trots vermeld en daar heb je nog helemaal niks aan.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #25
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Wat ik dan persoonlijk wel grappig vind:

    De eerste blu-ray spelers kunnen allemaal niet overweg met alle nieuwe geluidsformaten, dat begint nu pas te komen terwijl veel mensen juist dat heel belangrijk vinden. Wel kunnen al veel spelers, receivers en schermen overweg met dat deep color en dat wordt altijd met trots vermeld en daar heb je nog helemaal niks aan.

    Gelukkig kon ik met mijn eerste pana al genieten van die formaten.
    Nu eindelijk Master Audio wordt ondersteund, zijn we eindelijk van de DTS core af.
    Immers DTS HD High resolution titels zijn er haast niet, alleen M.A.

    Zal het nog wel eens over de prijs hebben waar ik hem heb besteld.
    Ik zal wel laten weten of hij bevalt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •