Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 346 worden weergegeven.

Discussie: Panasonic DMP-BD50

  1. #26

    Standaard

    Op de site van Panasonic NL is nu ook de handleiding van de DMP-BD50 te downloaden. Helaas geeft deze handleiding, net als de al eerder verschenen Amerikaanse versie, geen enkele duidelijkheid over de interne decodering van de HD audioformaten. Ook ontbreken op de handleiding alle HD audio logo's. Deze logo's staan wel bij de specificatie van deze speler op de Panasonic.net website.

  2. #27
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Panasonic NL heeft vandaag een persbericht uitgestuurd over deze speler, waarin zij een prijsniveau van 499 euro aangeven.
    Is het officiele persbericht ergens terug te vinden zodat ik daar bij mijn dealer melding van kan maken.
    Zij houden vooralsnog een adviesprijs van 599,- aan.

    Ik bedoel voor dat ik daar met lege handen naar toe ga.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Is het officiele persbericht ergens terug te vinden zodat ik daar bij mijn dealer melding van kan maken.
    Zij houden vooralsnog een adviesprijs van 599,- aan.

    Ik bedoel voor dat ik daar met lege handen naar toe ga.
    Het complete persbericht staat in mijn eerdere posting hieronder als quote.

  4. #29

    Standaard

    Een persbericht kan altijd een schrijffout bevatten. Arnold, kun je navraag doen bij Panasonic?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Een persbericht kan altijd een schrijffout bevatten. Arnold, kun je navraag doen bij Panasonic?
    Doe ik.

  6. #31

    Standaard

    Van Panasonic NL bevestigd gekregen dat 499 euro de correcte prijs voor de Nederlandse markt is.

  7. #32
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Van Panasonic NL bevestigd gekregen dat 499 euro de correcte prijs voor de Nederlandse markt is.
    Dat is zeer goed nieuws!!

    Ben net bij Raf geweest!
    Deze hadden uiteraard nog geen persbericht gezien( Uitverkoop drukte??),
    maar verzekerde mij dat zij in ieder geval de adviesprijs dan gewoon hanteren.

    Dus in dit geval 499,-
    Heb ik in 2 dagen min of meer 100,- verdient, of ben ik er gewoon 499 kwijt!!!

    Arnold, overigens nog bedankt voor de moeite!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 26-06-2008 om 12:16
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Van Panasonic NL bevestigd gekregen dat 499 euro de correcte prijs voor de Nederlandse markt is.
    Het spijt me bijzonder, maar ik kreeg net een correctiemail van Panasonic dat zij een fout hebben gemaakt. De prijs blijkt toch wel 599 euro te zijn.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Het spijt me bijzonder, maar ik kreeg net een correctiemail van Panasonic dat zij een fout hebben gemaakt. De prijs blijkt toch wel 599 euro te zijn.
    Daar moet een prijsvershil zijn tussen de BD30 en de BD50 en aangezien dat de adviesprijs van de BD30 al 499€ dan kan de adviesprijs van de BD50 moelijk 499€ zijn. Dus 599€ lijk de correcte adviesprijs te zijn.:wink:

  10. #35
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kon het persbericht of adviesprijs op internet ook nergens terugvinden, vandaar mijn eerdere vraag naar het officiele bericht
    Jammer maar helaas!

    Maar geen probleem
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 26-06-2008 om 15:59
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #36

    Standaard

    Voor wie het Engels goed beheerst, een uitgebreide review van de BD50:
    http://www.ultimateavmag.com/hddiscp...blu-ray_player

    Kort:
    - met BD topkwaliteit plaatje en geluid;
    - interne HD audio decodering zeer goed. Al is volgens de reviewer HDMI connectie met een hoog kwaliteit pre-/pro net iets beter (scheelt weinig)
    - DVD weergave matig (helaas).

  12. #37

    Standaard

    mmhh als ik dit lees
    599 euro en dat moet er nog een geheugenkaart in voor bd live profile 2
    dan wacht ik op de nieuwe sony s550 of
    de ps3 word toch steeds aantrekkelijker voor 400 ahum
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  13. #38

    Standaard

    Dat met die geheugenkaart vind ik juist een goede aanpak. 1 Gb is minimaal vereist voor geheugen. De geheugenkaartoplossing maakt het mogelijk dat je meer geheugen toevoegd.En zo duur zijn die kaartjes nu ook niet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat dacht ik ook plus dat je je camcorder beelden ook direct kan afspelen.
    Maar dat neemt niet weg dat hij uit de box dus officieel niet 2.0 compliant is.
    Want daarvoor is minimaal 1gig vereist.

    Wel jammer dat je niet kan streamen.
    Je moet dus eerst downloaden wil je wat zien, en dat schijnt vervolgens nog erg langzaam te gaan ook.
    Met andere woorden kan je pc dat sneller en beter, en dan is het nog maar de vraag of je die spelletjes en of trailers wel wilt zien.
    Maar ik kan me voorstellen dat daar voor de toekomst toch leuke dingen voor zijn te bedenken.

    Toch vindt ik het zonde om nu een zeer dure Denon BD 1.1 speler aan te schaffen, die hoe je het draait of keert oudere specs heeft, terwijl hij nog moet uitkomen.
    Uiteindelijk wil ik wel die kant op maar denk niet dat het verstandig is nu z'n bedrag neer te leggen voor een 1e revisie speler met oudere specs, of ze nu final heten of niet.
    Dat heb ik wel geleerd van mijn zeer dure receiver die zogenaamd "futureproof" was, maar wat hdmi betreft helemaal niet ( hele mooie verwisselbare slots voor alle opties, alleen zijn die er never nooit gekomen, niet eens een upgrade naar HDMI 1.0 naar minimaal HDMI 1.1)

    Dan denk ik dat deze Panasonic voorlopig een mooie tussen oplossing is.

    Overigens heb ik voordeel en nadeel aan de voor mij mijn verplichte analoge aansluitingen.

    Voordeel is dat alle secundaire audio en menu kliks het gewoon blijven doen.
    Dit is niet het geval als men hoge bitstream gebruikt via HDMI.

    Nadeel is de t.o.z. van het eerste model er nu maar 5.1 analoge uitgangen aanwezig zijn.
    Echter had ik mijn eerste model de DMP BD10 alleen maar 5.1 aangesloten, aangezien er maar zelden geluid uit de rear surrounds werd geproduceert.
    Zeker omdat mijn side speakers echt als side speakers zijn gepositioneerd, en er dus geen goed geluidsveld werd gecreeerd naar de achter speakers
    De nieuwe DMP's hebben volgens mij wel een soort route functie, maar dan laat ik liever de achterkanalen door mijn onkyo via DPLIIx naar 7.1 matrixen

    Dat de DVD kwaliteit stukken minderis, was al bekend, maar daar heb ik mijn Onkyo DVD Audio en SACD speler voor of anders de Toshiba, die ook een realta chip heeft.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 30-06-2008 om 15:12
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #40

    Standaard

    areadvd.de heeft al een preview en komt binnenkort met een test.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #41

    Standaard

    Ik heb gisteren even bij JVBdigital (http://www.jvbdigital.nl) geïnformeerd. Daar zijn ze nogal terughoudend over de beschikbaarheid van de speler vanwege "wereldwijde speler schaarste". Wel hebben ze al ervaring met het chippen van de DMP-BD30 dus hopelijk kan dat redelijk makkelijk opgepikt worden voor de DMP-BD50. Ze vermoeden levering mogelijk met 1-2 maanden met nog wat uitloop vanwege vakanties. Hij staat nog niet op de site maar dat vermoeden ze binnenkort wel te doen (pre-orders enzo).
    Chippen zal een kleine 200,- euro kosten is momenteel de verwachting. (zowel regio als zone vrij, zie ook beschrijving van het chippen van de BD30: (http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?cur...itle&title=964)
    Laatst aangepast door Jurriaan Wittenberg : 03-07-2008 om 11:26

  17. #42

    Standaard

    http://www.kieskeurig.nl/product/sea...=0&gq=dmp-bd50

    De kieskeurigpagina van deze speler.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #43
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Releasedatum uitgesteld naar 27-07-2008
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #44

    Standaard

    Mijn leverancier (P2P) heeft hem op voorraad blijkens e-mail van dit weekend.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #45

    Standaard

    Voor de Belgen: bij vandenborre te bestellen voor de (te hoge) prijs van 569,-
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  21. #46

    Standaard

    das de goedkoopste prijs die ik tot nu toe gezien heb lol
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  22. #47

    Standaard

    Het kan goedkoper. Zie kieskeurig.nl. Overigens de Nederlandse handleiding is inmiddels ook online.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #48

    Standaard

    Als ik zo de prijzen zie lijkt de adviesprijs toch 599 en niet 499 (maar ik kan me vergissen)
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  24. #49
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Als ik zo de prijzen zie lijkt de adviesprijs toch 599 en niet 499 (maar ik kan me vergissen)
    Tja, die spijtige constatering hebben we helaas al eerder gemaakt.

    Echter volgens mijn dealer was de uiteindelijke prijs nog niet helemaal duidelijk.
    Maar ik verwacht weinig!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #50

    Standaard

    Weet iemand ondertussen nog een goede plek om 'm te halen waarbij de regiocodering en/of zone codering er uit is. Ik meldde laatst al JVB-Digital maar dat gaat dus nog even duren.

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •