Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 60 van 60 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik ben zelf net 2 weken in het bezit van de 46PZ80 en deze bevalt mij prima bij een kijkafstand van 3,5 Meter.

    Het is net wat Arnold zegt, je koopt eerder te klein dan te groot.
    Zelf vond ik het best wel aan de grote kant toen hij net aan de muur hing, nu 2 weken later zijn wij er aan gewend en had ik eigenlijk nog wel en maatje groter willen hebben

  2. #52

    Standaard

    Ik ken het Roy, ik heb de 42 inch nu bijna een jaar maar zit er wel wat dichter op. Toch wil ik volgend jaar naar de 60 inch oid


  3. #53

    Standaard

    OK jongens bedankt voor de duidelijkheid... als onze portemonnee het toelaat, dan zal het waarschijnlijk de 46 inch worden...

    TOCH nog een vraagje (Arnold?): natuurlijk zit er ook over na te denken om dan een calibratie te laten uitvoeren (Arnold)... wat zijn je ervaringen met het calibreren van de Panasonic 46pz80?

    Alvast bedanktttt
    Groet Darth Sith Jessie

  4. #54

    Standaard

    Panasonic schermen laten zonder kalibratie al een mooi plaatje zien, als je tenminste je instellingen even aanpast. Maar in de kleurtemperatuur en de kleurbalans zitten afwijkingen, die we met een kalibratie zoveel mogelijk corrigeren. Ook contrast en helderheid stellen we dan optimaal in. Daarna heb je een mooi filmisch plaatje. Eigenaren van ISF gekalibreerde Panasonic schermen kunnen dit natuurlijk beter zeggen. Wel je scherm eerst zo'n 200 uur in gebruik nemen, alvorens de kalibratie te laten uitvoeren.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Panasonic schermen laten zonder kalibratie al een mooi plaatje zien, als je tenminste je instellingen even aanpast. Maar in de kleurtemperatuur en de kleurbalans zitten afwijkingen, die we met een kalibratie zoveel mogelijk corrigeren. Ook contrast en helderheid stellen we dan optimaal in. Daarna heb je een mooi filmisch plaatje. Eigenaren van ISF gekalibreerde Panasonic schermen kunnen dit natuurlijk beter zeggen. Wel je scherm eerst zo'n 200 uur in gebruik nemen, alvorens de kalibratie te laten uitvoeren.
    Bedankt Arnold... het wordt een 42PZ80 OF een 46PZ80... en na 200 uur inspelen, zal ik contact met je opnemen! (kan nog wel even duren, want ik moet eerst de plasma nog kopen)

  6. #56

    Standaard

    dit is een oud topic

    gebeuren dit soort calibraties nog?
    also known as Remco1

  7. #57

    Standaard

    Ik heb sinds kort een Panasonic TX-L42G20E.
    Voorheen had ik een LCD van Philips.

    Het beeld valt tegen, vooral bij PS3 is dit een kleine ramp.
    Wazig beeld en lang niet zo scherp als bij de Philips.

    Iemand nog ervaringen hiermee?
    Eventueel oplossingen?
    Bedankt.

  8. #58

    Standaard

    Is er een reden waarom je een lcd tv van Panasonic gekocht hebt?
    Voor plasma is Pana echt wel de top maar als ik een lcd zou kopen zou ik toch eerst gekeken hebben bij Philips, Samsung of Sony. Maar ja, je hebt het toestel nu dus moet je er het beste van zien te maken. Ik neem aan dat je niet meer kunt wisselen? Misschien dat er iemand op het forum hetzelfde apparaat heeft en dat die dan zo vriendelijk wil zijn om je wat instellingstips te geven.

  9. #59

    Standaard

    Eerlijk gezegd heb ik een fout gemaakt tijdens de aankoop.
    Ik was ervan overtuigd dat ik een plasma op de kop had getikt, echter blijkt het een LCD te zijn...
    Ik kan normaal gezien nog retourneren, dus dat ga ik zeker doen.

    Wat betreft mijn nieuwe aankoop, wat is te adviseren, plasma of lcd?
    De tv moet vooral dienen voor PS3 en HD films op te bekijken, grootte 42 inch.
    Alvast dank.

  10. #60

    Standaard

    Ik heb zelf een lcd maar je kan net zo goed een plasma nemen. Stel jezelf deze vraag: Vond ik het beeld van mijn vorige Philips lcd goed? Als je het beeld goed vond neem dan terug een lcd. Als je houdt van een rustiger doch filmische beeldweergave met een beetje minder hevige contrasten en felle kleuren dan kan je beter voor een plasma gaan. Beide technieken hebben voor- en nadelen en ik vind niet dat het aan mij is om je het één of het ander aan te raden. Ga eens een kijkje nemen in een speciaalzaak en kijk en vergelijk. Je ogen bedriegen je meestal niet. Kies de tv waarvan JIJ vindt dat hij een mooi beeld weergeeft. Dit is een subjectieve mening en dus voor iedereen anders. Succes!!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •