Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Het DVD-boxje met The Rain Must Fall en The War Lover, twee vroege McQueen films, is voor slechts €6,27 (incl. verzenden) te koop bij Axelmusic

  2. #27

    Standaard

    Steve McQueen Biopic in the Works

    Source: Variety


    Producers Michael Cerenzie and Christine Peters are bringing a Steve McQueen biopic to the big screen. They have acquired the rights to Marshall Terrill's biography "Steve McQueen: Portrait of an American Rebel."

    The project will primarily chronicle McQueen's Hollywood career, which began in 1956 when the Indiana native got his break in the film Somebody Up There Likes Me.

    Cerenzie and Peters are producing alongside Brian Oliver and Chuck Rock of Arthaus Productions.

    The book, which was published in paperback in October, also delves into McQueen's offscreen penchant for motorcycles, fast cars and drugs. Project will examine his three marriages, including his stormy relationship with Ali McGraw, as well as his battle against lung cancer.
    Rest mij nu de vraag: Welke acteur moet McQueen gaan vertolken?
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  3. #28

    Standaard

    Daniel Craig misschien ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #29

    Standaard

    Das een pittige klus voor de casting director, maar wel iets om naar uit te zien.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Daniel Craig misschien ?
    Hij lijkt me ook wel de meest logische keuze
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  6. #31

    Standaard

    Z'n zoon Chad is ook acteur en autoracer, maar lijkt niet als twee druppels water op Steve. Craig is misschien wel de beste keuze inderdaad. Ik gun hem die rol ook wel.

  7. #32

    Standaard

    Goed boek van Marshall Terrill. Van zijn levensverhaal is zeker een boeiende film te maken. Wellicht dat een verrassende keuze voor de hoofdpersoon wel werkt: zoals Kevin Costner. Ik vond Will Smith als Ali eerst ook een vrremde keuze, maar na het zien van de film was ik wel overtuigd ervan.
    De laatste film van McQueen wordt bijna altijd de grond in geboord (The Hunter) maar ik vond 'm zeer onderhoudend, andere aanraders zijn The Magnificent Seven, maar ook in de tv-serie Wanted Dead or Alive was hij al sterk.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Super acteur die gewoon zijn rollen was... en niet speelde...

    Great Escape staat bij mij voorop, maar de man heeft heel veel goede films gemaakt.

    Ik heb ook een bio liggen, het boek "McQueen"door Christopher Sandford. Aanrader om te lezen. Dan merk je ook dat de man veel foute dingen gedaan heeft in zijn leven. Eigenlijk alles wat verboden is en hij heeft veel mensen om zich heen gekwetst. Maar iedereen vergaf hem altijd en ik denk dat veel fans dat zelfde hebben... De man had zo'n ongelooflijke charisma...

    In de Media Markt heb ik vaker met delen van "Wanted Dead or Alive"in handen gestaan, maar de prijzen die ze vragen voor 1/3 deel van een seizoen.....

    Teller staat op 14 films met McQueen, waarvan ik er 5 nog niet gezien heb...
    Ondertussen heb ik voor een slordige 15 - 16 euro de box besteld met alle delen van de Wanted Dead Or Alive - westernserie, 94 afl. van 25 min. op 11 discs. Wel r1usa, maar hier betaal je 15 euro voor 1/3 seizoen.

    Voor de liefhebber, er zijn nog een aantal verkrijgbaar via amazon.co.uk :

    http://www.amazon.co.uk/Wanted-Dead-...9559584&sr=1-1
    Send a maniac to catch a maniac...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •