Pagina 204 van 204 EersteEerste ... 104154194200201202203204
De resultaten 5.076 tot 5.082 van 5082 worden weergegeven.
  1. #5076

    Standaard

    Heerlijk zo'n slotfase.

    AZ helaas weer gewonnen, en ik heb eens naar het programma gekeken, die gaan voorlopig geen punten verspelen(Volendam, de Graafschap en Sparta). Ajax krijgt het juist zwaar met NEC, Heerenveen en Groningen.


  2. #5077

    Standaard

    Lekkere schwalbe van Beerens.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #5078

    Standaard

    Yep, meteen NEC uit en Groningen uit. Daarom is het wel goed dat ze met een positief gevoel de winterstop in gaan. Zowaar een goede serie en twee goede wedstrijden na elkaar. Er begint wat chemie te komen lijkt het.

    Haha, die kop van Jans 'Ja, ik ben best een emotioneel mannetje, eeehh...'

  4. #5079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Maar waarom MvB dan Anita inbrengt is mij een raadsel met ook al Blind die weer ongelukkig inviel. Oleguer begon weer dramatisch, terecht gewisseld. En laat Wiel maar centraal staan en Silva op rechts. Kwam toch een paar keer goed op.
    Jammer, want dit slappe ADO was met grotere cijfers in te pakken.
    Afscheid van Huntelaar was mooi, niet zo indrukwekkend als Rijkaard, Blind, Litmanen, maar toch wel mooi. Ook leuk dat Johnny Heitinga even in het vak kwam zitten.
    Van mij mogen zowel Blind als Anita nog even bij jong Ajax blijven. Vind ze nog niet echt overtuigen. Vooral Blind doet vaak zijn naam eer aan met foute passes, ook al tegen Slavia.

    Wel jammer dat ik Heitinga niet heb gezien. Hij was ook in ons vak maar ik stond aan de andere kant.

    Zal morgen nog even een filmpje van t afscheid van KJH online knallen.

  5. #5080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Yep, meteen NEC uit en Groningen uit. Daarom is het wel goed dat ze met een positief gevoel de winterstop in gaan. Zowaar een goede serie en twee goede wedstrijden na elkaar. Er begint wat chemie te komen lijkt het.

    Haha, die kop van Jans 'Ja, ik ben best een emotioneel mannetje, eeehh...'
    lol, dat ff dat vingertje. Kan het me goed voorstellen, 3 minuten blessuretijd staat er boven dat klokje wat zelf al bijna op 95 minuten staat.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #5081

    Standaard

    Schandalig inderdaad in de 95e minuut

    Hehe, ff winterstop...
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  7. #5082

    Standaard

    Inderdaad, de winterstop en na dik 200 bladzijdes tijd voor een nieuw draadje..
    Ik heb hier een nieuw draadje aangemaakt waar naar alle hartelust verder gediscusieerd kan worden.

Pagina 204 van 204 EersteEerste ... 104154194200201202203204

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •