Pagina 1 van 204 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 5082 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal Seizoen 2008-2009

    Zo, nadat ze in Eindhoven de platte kar weer op stal hebben gezet begint iedereen weer aan een nieuwe, frisse start. Nu we uit het EK liggen begint het clubgevoel weer op te borrelen en is het dus ook tijd voor een maagdelijk schone voetbalthread!

    Veel discussieplezier en laat het een spetterend seizoen worden, nationaal en internationaal.

  2. #2

    Standaard

    Sneijder ontkent transfer naar Engeland

    MADRID - Wesley Sneijder heeft dinsdag geruchten weerlegd dat hij door Real Madrid betrokken zou worden in een spelersruil met Manchester United. Volgens Spaanse media zou de international naar Engeland verkassen om een transfer van Cristiano Ronaldo mogelijk te maken. „Koninklijke onzin!”, schrijft Sneijder op zijn persoonlijke website, met een verwijzing naar de bijnaam van zijn werkgever.


    „Toen ik Ajax verliet, wilde ik maar één ding en dat was naar Real Madrid gaan”, aldus Sneijder. „Het is de beste club van de wereld. Nu ik hier ben, wil ik veel titels winnen en dit shirt zo lang mogelijk dragen. Kortom, ik ben gevleid door de belangstelling van Manchester United, maar dat gaat niet door. Punt.”
    Als het aan de oud-Ajacied ligt, gaat de transfer van Ronaldo wel door. „Ik hoop dat hij zich bij ons voegt”, schrijft de middenvelder.



    Mooi, die onzin ook weer uit de lucht.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #3

    Standaard

    Onzin uit de lucht?

    Je gaat zo'n speler toch zeker niet geloven????
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Sneijder als 25 van de 100 ?
    In zo'n geval geloof ik de speler wel ja
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #5

    Standaard

    Ajax gaat dit jaar kampioen worden... Ik voel het aan alles... ...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  6. #6

    Standaard

    'Ajax doet officieel bod op Braziliaan van Palmeiras'

    24/06/2008 21:19
    Ajax heeft zich als eerste officieel gemeld voor Henrique Adriano Buss. De Amsterdammers hebben een concreet bod gedaan op de 21-jarige verdediger van Palmeiras, vertelde André Curry namens Traffic, het bureau dat tachtig procent van de transferrechten van de speler bezit.

    'Ajax is bij ons gekomen en heeft acht miljoen euro geboden', aldus Curry in de Braziliaanse krant Gazeta Esportiva. 'Dat is de enige concrete stap om Henrique in te lijven tot nog toe die we hebben ontvangen. We gaan nu met Palmeiras aan tafel.'

    Palmeiras heeft recht op twintig procent van de transfersom. De club nam de beloftevolle verdediger in januari voor een miljoen euro over Coritiba. In korte tijd speelde Henrique zich in de kijker. Zozeer zelfs dat ook Barcelona naar hem hengelt. De Catalanen zouden tien miljoen euro willen betalen.

    'Zij lieten zien erg geïnteresseerd te zijn', vertelde Marcos Malaquias, de zaakwaarnemer van Henrique, na een etentje met Barcelona's technisch directeur Txiki Begiristain. 'Het is nog in de verkennende fase en we moeten wachten op het officiële bod dat ze hebben beloofd te doen.'

    Henrique speelde 58 wedstrijden voor Coritiba in de Serie B, het tweede niveau in Brazilië en heeft er vijf duels op zitten voor Palmeiras op het hoogste niveau. Hij miste nog geen minuut in al die 63 duels, op één rode kaart in de negentigste minuut na.

    International is Henrique nog niet. Hij zat onlangs wel in de selectie voor het duel met Venezuela, maar bondscoach Dunga zette hem niet in.
    Eindelijk weer wat Amsterdams transfernieuws, en nog wel een verdediger ook!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #7

    Standaard

    Voelt wel raar om al weer aan de competitie te denken nu ik nog zo in het EK zit, maar voor je het weet spelen ze weer.

  8. #8

    Standaard

    EK? Wat is dat?



    Inter close on triple blitz
    Wednesday 25 June, 2008
    Portguese reports insist Inter are days away from landing Ricardo Quaresma, while deals for Frank Lampard and Amantino Mancini take shape.

    The Italian champions are looking to bring in three new recruits to give new boss Jose Mourinho the squad he needs to fight for European domination.

    According to A Bola, Inter have practically completed a deal with Porto to bring Portuguese international forward Quaresma to San Siro.

    Nerazzurri President Massimo Moratti is a known admirer of Quaresma and the talented 24-year-old is said to be keen to work with compatriot Mourinho.

    Juventus have reportedly tried to derail the move, but Inter are allegedly on the brink of announcing a £25m swoop.

    Meanwhile, the Special One has turned up the pressure as he hopes to lure Chelsea midfielder Lampard.

    Mourinho travelled to London to talk to the England international, whose future looks increasingly likely to lie away from Stamford Bridge given the imminent arrival of Deco, and may have convinced Lamps to force the transfer through.

    It seems like just a matter of days before Roma’s unsettled Brazilian star Mancini relocates to Milan and pulls on the Beneamata shirt.

    According to Italian Press sources, the difference between the Giallorossi’s valuation and Inter’s bid is now just £3m and could be resolved in a meeting scheduled for the end of the week.



  9. #9

    Standaard

    Ik zit al helemaal niet meer in de EK-flow. Ook omdat er al een aantal dagen geen wedstrijden meer zijn.

    Van mij mag het seizoen weer beginnen.

  10. #10

    Standaard

    Heeft zelf al aangegeven dat het zijn droomclub is, dus dat zal wel gaan rondkomen:

    Barca heeft oog op Arsjavin
    Barcelona heeft zich officieel gemeld bij FC Zenit voor Andrej Arsjavin, zo is door beide clubs bevestigd.

    Arsjavin is een van de smaakmakers van het EK, hoewel hij wegens een schorsing pas twee duels voor Rusland speelde. De 27-jarige aanvaller heeft er zelf nooit een geheim van gemaakt dat hij na dit EK op zoek wil naar een nieuwe club en dat Barcelona zijn 'droomclub' is.

    Volgens FC Zenit hebben meerdere clubs belangstelling."We wachten tot Andrej terug is van het EK, dan zullen we met hem de aanbiedingen bekijken", zei een woordvoerder.

  11. #11

    Standaard

    Zoiets was wel te verwachten. Heeft eigenlijk nog lang geduurd.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Standaard

    Gomes voor vier jaar naar White Hart Lane

    26/06/2008 18:30
    EXCLUSIEF - PSV en Heurelho Gomes zijn definitief uit elkaar. De komende vier jaar staat de Braziliaanse keeper onder de lat op White Hart Lane

    Tottenham Hotspur betaalt voor Gomes negen miljoen euro, waarmee PSV met minder genoegen neemt dan contractueel was vastgelegd. In de verbintenis van de Braziliaan was een gelimiteerde afkoopsom van veertien miljoen euro opgenomen.

    Gomes maakte na het kampioenschap in Voetbal International bekend dat hij wil vertrekken zolang algemeen directeur Jan Reker aan het bewind is. Sindsdien hebben de directie en het management van Gomes weliswaar gesprekken met elkaar gevoerd, maar de keeper geeft nog altijd prioriteit aan een overstap naar een andere club.

    Naar alle waarschijnlijkheid wordt Andreas Isaksson de opvolger van Gomes in Eindhoven. De Zweedse international staat op het tweede plan bij Manchester City, maar was op het EK wél de eerste keus voor bondscoach Lars Lagerbäck.

    VI.nl

  13. #13

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Koopje.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #16

    Standaard

    9 miljoen voor een keeper is veel geld. Ken weinig vergelijkbare gevallen met zoveel geld...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    3 miljoen voor Lemic, 6 voor PSV...koopje.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ken weinig vergelijkbare gevallen met zoveel geld...

    Met een dikke stip op 1 staat Buffon, 52 miljoen eurotjes had hij opgeleverd in 2001.

    Gomes is wel een koopje als ik dit zo lees .
    What ?

  19. #19

    Standaard

    Aissati en Pieters ruilen van club

    door onze Telesportredactie
    UTRECHT - PSV en FC Utrecht hebben een akkoord bereikt over een spelersruil tussen middenvelder Ismail Aissati en linksback Erik Pieters. Beide clubs hebben een deal met gesloten beurzen gemaakt.

    Aissati, die enkele maanden geleden een mondelinge overeenstemming met PSV bereikte over een verlenging van zijn contract, ziet voor zichzelf geen toekomst bij de Eindhovense club. De 19-jarige geboren Utrechter kreeg afgelopen seizoen nauwelijks speeltijd en wil graag in 'zijn' stad onder Willem van Hanegem voetballen.

    Voor Pieters, die net als Aissati deel uitmaakt van de voorlopige olympische selectie van bondscoach Foppe de Haan, is de overgang naar de landskampioen een flinke stap omhoog. De verdediger (19) wil eerst met trainer Huub Stevens van gedachten wisselen en moet ook zelf nog met PSV onderhandelen. Pieters stond al langer op het verlanglijstje van de Eindhovenaren en kwam nadrukkelijk in beeld, nadat een terugkeer van Young-pyo Lee financieel onhaalbaar bleek voor PSV.

    Bron : http://www.telesport.nl/voetbal/4330...b__.html?p=6,1

  20. #20

    Standaard

    Zo zonde dat Ajax Aissati niet binnen heeft gehaald...
    De verkoopt van Gomes zal PSV toch zijn tegen gevallen, die hielden rekening dat ze hem wel kwijt raakten voor 10+ miljoen Euro. Koopje voor de Spurs, 9 miljoen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #21

    Standaard

    Zomaar 2 goede spelers weg bij PSV. En 9 miljoen lijkt veel, maar voor Gomes is dat een koopje natuurlijk.

  22. #22

    Standaard

    Toch wel opvallend dat Aissati zomaar naar Utrecht gaat, had hem graag bij Ajax gezien... Maar Ajax heeft blijkbaar andere plannen:

    'Ajax wil Benayoun losweken bij Liverpool'

    Ajax overweegt Yossi Benayoun aan te trekken. Volgens De Telegraaf hebben de Amsterdammers zes miljoen euro over de middenvelder van Liverpool.

    Benayoun arriveerde vorige zomer bij The Reds, die meer dan tien miljoen euro betaalden voor de Israëlische international. In de Premier League kwam hij dertigmaal in actie voor Liverpool, waarvan vijftien keer als basiskracht. Hij maakte vier doelpunten.

    Benayoun is een 28-jarige aanvallende middenvelder, die in 2002 Israël verliet en zich via Racing Santander en West Ham United omhoogwerkte naar Liverpool. De 63-voudig international liep in het verleden al eens stage bij Ajax.
    Volgens mij is dit toch echt een mission impossible. Die jongen kan naar andere clubs in Engeland en zal dan echt niet voor Ajax kiezen.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  23. #23

    Standaard

    Nouja, je weet maar nooit...
    Ik wacht wel af...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #24

    Standaard

    Benayoun zou zeker welkom zijn...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  25. #25

    Standaard

    Hij is zo goed dat ze 4 miljoen verlies willen lijden om van hem af te komen ? Of krijgen zo nog meer van Ajax naast die 6 miljoen ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 1 van 204 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •