Pagina 203 van 204 EersteEerste ... 103153193199200201202203204 LaatsteLaatste
De resultaten 5.051 tot 5.075 van 5082 worden weergegeven.
  1. #5051

    Standaard

    Gaat hard daar. Hij zou best eens Huntelaar kunnen vervangen in PC omdat hij minder kaarten pakt als Suarez.

  2. #5052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Gaat hard daar. Hij zou best eens Huntelaar kunnen vervangen in PC omdat hij minder kaarten pakt als Suarez.
    En dan heb je ook nog Sulejmani die de laatste tijd veel scoort en assists geeft. Lastige keuze...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #5053

    Standaard

    Toch jammer dat het na de 2-0 weer meteen een stuk matter en slordiger is. Met iets meer concentratie staat het al 4-0. Dit zijn wedstrijden waar best iets aan het doelsaldo gewerkt kan worden.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  4. #5054

    Standaard

    Cvitanich!!!

    De 3e van Dario en de 3e assist van Suárez. Begint een aardig koppel te worden.
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 28-12-2008 om 12:50
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  5. #5055

    Standaard

    Uitstekende aanval en goal.

  6. #5056

    Standaard

    "En Klaas-Jan zag dat het goed was ... "
    Wel vreemd dat Braamhaar niet optreedt tegen ADO ... zijn toch al een aantal flinke schoppen uitgedeeld.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  7. #5057

    Standaard

    Cvitanich begint lekker te draaien, mooi!

  8. #5058

    Standaard

    Ik kom er net pas achter dat ze al bijna 2 uur bezig zijn, lekker dan.

    Cvitanich 3 goals, Suarez 3 assists, dat klinkt goed. Waarom werd Oleguer eigenlijk gewisseld? Blessure of bakte hij er weer niks van?


  9. #5059

    Standaard

    Jammer dat Ajax (Suárez) het vaak te mooi wilde doen anders hadden we wel wat ruimer gewonnen. Maar verder een probleemloze zege, ADO heeft volgens mij maar één kansje gehad. Hele wedstrijd lang geconcentreerd verdedigd, enige dissonant was (wederom) Oleguer. Hopelijk kopen we in de winterstop een goede verdediger. Aanval liep met al die positiewisselingen ook wel lekker.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  10. #5060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Ik kom er net pas achter dat ze al bijna 2 uur bezig zijn, lekker dan.

    Cvitanich 3 goals, Suarez 3 assists, dat klinkt goed. Waarom werd Oleguer eigenlijk gewisseld? Blessure of bakte hij er weer niks van?
    Jullie zijn lekker scherp Er werd gezegd dat het om tactische redenen was maar hij bakte er weinig van inderdaad.

  11. #5061

    Standaard

    Nette overwinning. Eerste helft was goed, de rest minder. Cvitanich krijgt lekker veel vertrouwen zo en de chemie neemt ook zienderogen toe voorin. Onder leiding van Suárez natuurlijk. Wat een heerlijke voetballer is het toch. Urby was ook uitstekend vandaag, vooral de eerste helft.

  12. #5062

    Standaard

    Zie nu dat er in Engeland ook gewoon een volle speelronde is. Newcastle - Liverpool 1-5. Volledig gemist

  13. #5063

    Standaard

    Balen, dat is een flink pak slag voor Newcastle.

  14. #5064

    Standaard

    Je bent Newcastle fan?

    Edit: Fulham - Chelsea 1-0
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 28-12-2008 om 14:27

  15. #5065

  16. #5066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ok, Ajax - Den Haag begint blijkbaar dus niet om 14.30 uur. Heeft nu ook geen zin meer om te gaan. Dan maar niet Huntelaar uitzwaaien. Ik had kunnen weten dat het om 12.30 was...
    Nu al de derde zondagwedstrijd achter elkaar met een vrijdagwedstrijd ertussen.
    Net terug, was een redelijke wedstrijd waar in vlagen goed gespeeld werd. Maar toch ook grote fases erg pover. Snapte ook niet waarom uitblinker Dario gewisseld werd, misschien licht geblesseerd, want na zijn derde goal kreeg hij flink wat schoppen. Maar waarom MvB dan Anita inbrengt is mij een raadsel met ook al Blind die weer ongelukkig inviel. Oleguer begon weer dramatisch, terecht gewisseld. En laat Wiel maar centraal staan en Silva op rechts. Kwam toch een paar keer goed op.
    Jammer, want dit slappe ADO was met grotere cijfers in te pakken.
    Afscheid van Huntelaar was mooi, niet zo indrukwekkend als Rijkaard, Blind, Litmanen, maar toch wel mooi. Ook leuk dat Johnny Heitinga even in het vak kwam zitten.


    AZ 1-0 gewonnen zie ik net, toch wel de verdiende winterkampioen.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 28-12-2008 om 15:43
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #5067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Je bent Newcastle fan?

    Edit: Fulham - Chelsea 1-0
    Nee, balen voor jou omdat je ploeg Newcastle een pak slaag heeft gegeven en je dat niet gezien hebt.

  18. #5068

    Standaard

    Vanavond nog wel een MotD
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #5069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Nee, balen voor jou omdat je ploeg Newcastle een pak slaag heeft gegeven en je dat niet gezien hebt.
    Oh zo

    Nah, kijk toch altijd liever Ajax of Inter dan Liverpool.

    Fulham-Chelsea nog 2-2 in de laatste minuut dus L'pool loopt weer twee puntjes weg

  20. #5070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Van Dijk is meer de degelijke keeper. Maakt vrijwel nooit domme blunders, maar heeft misschien ook minder super reddingen.
    Maar is het misschien niet belangrijker dat Feyenoord een jongere keeper gaat zoeken die jaren meekan? Waar is die El Krami gebleven?
    We hebben 2 jonge keepers. Mulder en Darley. Ik denk dat beide het eerste zullen halen, maar van de 2 is Mulder nu verder. Maar goed, ze zijn allebei jong en de concurrentie strijd tussen die twee zie ik wel zitten. Ze zullen elkaar naar een hoger niveau kunnen tillen.

    Timmer had vorig seizoen nog een goed seizoen, maar zijn niveau holt met de week achteruit
    Dan is er nog interesse in Tim Krul en ik hoop dat ze die kunnen halen. Maar er is geen geld, dus ik ga er niet van uit....Ik zet mijn geld op Mulder en Van Dijk.

    Ekramy is inderdaad verhuurd aan Ankaragücü voor seizoen 2008/2009.

    Ik weet niet hoe hij het daar doet, maar Doesburg was toch behoorlijk onder de indruk van hem. ik hoop dat hij zich goed ontwikkeld en weer een echte kans krijgt in Feyenoord 1
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  21. #5071

    Standaard

    Pfiew, Groningen toch nog gelijk in de 90e minuut. Straks samenvattingen maar weer eens kijken, heb nog niks gezien van de wedstrijden van dit weekend.

  22. #5072

    Standaard

    Nee hoor, Heerenveen heeft gewonnen

  23. #5073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Pfiew, Groningen toch nog gelijk in de 90e minuut. Straks samenvattingen maar weer eens kijken, heb nog niks gezien van de wedstrijden van dit weekend.
    Heerenveen toch nog gewonnen 2-3 (90+5 minuten )

  24. #5074

    Standaard

    Verdorie, zie het net.........

  25. #5075

    Standaard

    Jezus, wat een gekkenhuis daar. In blessuretijd gelijk maken en al dik, dik over de 3 minuten heen de 2-3

Pagina 203 van 204 EersteEerste ... 103153193199200201202203204 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •