Pagina 3 van 204 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 5082 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Lijkt me niet echt een realistisch doelwit, vooral als je leest welke andere clubs hem nog meer willen...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  2. #52

    Standaard

    Na het EK wil half Europa die gast wel hebben denk ik, dus zal wel weer niets worden.

  3. #53

    Standaard

    Nu ben je gewoon te laat voor die speler, maar goed, je kan het altijd proberen.

    Zuiverloon trouwens naar West Bromwich Albion. Ben achteraf wel blij dat Ajax hem niet heeft gehaald, is mij toch flink tegengevallen dit seizoen.

    Tomasson naar Feyenoord snap ik ook niet helemaal, volgens mij is dat toch juist een spits die ze niet nodig hebben.


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Tomasson naar Feyenoord snap ik ook niet helemaal, volgens mij is dat toch juist een spits die ze niet nodig hebben.

    Als 1 van de mensen achter Makaay zou het een goede bliksemafleider kunnen zijn. Hij komt in ieder geval transfervrij over. Heb er wel graag nog een spits en een verdediger bij.

  5. #55

    Standaard

    Isaksson naar PSV. Eindelijk eens een keeper in Eindhoven die geen punten pakt voor zn team!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Lijkt me niet echt een realistisch doelwit, vooral als je leest welke andere clubs hem nog meer willen...
    De enige reden voor die Rus om naar Ajax te komen is misschien het samenwerken met van Basten en Bergkamp. Verder kan ik me niet voorstellen waarom hij in de eredivisie wil gaan spelen.


    En dan deze:
    http://www.youtube.com/watch?v=9t45lrAHoKI
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Hij trapt hem er wel lekker in...

    Over Pavlioetsjenko zeg ik hetzelfde als over Aimar een tijdje terug: Ik geloof niet dat ze hem binnen kunnen halen, maar mocht dit wel het geval zijn: Chapeau!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Straks gaat hij naar AZ om met Kluivert te kunnen trainen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Die van Lex had ik al wel eens gezien, maar deze is vrijwel identiek
    Het lijkt wel of ze in Hongarije patent hebben op zulk soort eigen goals.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  11. #61

    Standaard

    Ik zou eerder eens gaan onderzoeken of er buitensporig gegokt is op die wedstrijden. Vooral die laatste...

    Messi: Come get me, Inter! Wednesday 2 July, 2008

    Inter, Milan and Roma are on red alert after Leo Messi's father confessed “My son dreams of Serie A.”

    The Barcelona starlet had always been considered untouchable, but could be allowed to move on this summer as part of the club's revolution.

    “For the moment we are thinking of Barcelona, which is a second home for Leo, and he wants to make up for all his injury problems,” Jorge Messi told Sportal.

    “Having said that, clearly playing in Italy is the dream of every player, including my son.

    “Seeing as nobody knows what will happen in the future, let us just say it is possible that sooner or later that dream can come true.”

    The 21-year-old Argentine has long been a target for Inter chief Massimo Moratti, but up until now he was considered beyond all reach.

    “Let's just say there has been no official contact with Inter,” continued Messi Sr.

    “Nothing official. I prefer not to add anything else to that statement. As I said before, things could change in the future.”

    As the Nerazzurri run into problems to sign Jose Mourinho's targets Ricardo Quaresma and Frank Lampard, they could make a definite change of direction for Messi.

    President Moratti has always said Messi is his dream signing and at long last that could become reality.

  12. #62

    Standaard

    Dream on inter. Die speler laat Barcelona nooit gaan want dan heb je iedere supporter op je dak zitten.

  13. #63

    Standaard

    Zeg nooit nooit. Als er maar genoeg geboden wordt kan iedereen weg.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Isaksson naar PSV. Eindelijk eens een keeper in Eindhoven die geen punten pakt voor zn team!
    Hij is natuurlijk niet zo goed als Gomez, maar verder heeft hij op mij altijd een degelijke indruk gemaakt. Ik vind het echt zo'n PSV-aankoop: als Casillas en Buffon toch onhaalbaar zijn, waarom dan niet gaan voor betaalbaar en degelijk alternatief?

    Ik snap echter niet dat ze Aisatti laten gaan
    En ook niet dat Ajax niet meer werk van hem heeft gemaakt
    Waarom allerlei onhaalbare namen najagen indien een betaalbaar en haalbaar alternatief voorhanden is? Bij je grootste concurrent nog wel?

    Het wordt sowieso een moeilijk seizoen in Eindhoven
    Hoe degelijk Isaksson ook is, hij kan nooit wedijveren met de herinnering aan Gomez: één grote fout en de man is de ***

    En Jantje Reker krijgt het helemààl lastig:
    Gomez en Aisatti weg, twee publiekslievelingen, als het even tegenzit, en in een seizoen zit het doorgaans weleens tegen, is Jantje de ***
    En ik weet niet of dat zelfingenomen, van verwaandheid glimmende baasje daar tegen kan

    Messi bij Inter zie ik overigens wel zitten

    En ik ben vreselijk benieuwd naar het Feyenoord van Verbeek

    Ja, ik heb wel zin in het nieuwe seizoen!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik zou eerder eens gaan onderzoeken of er buitensporig gegokt is op die wedstrijden. Vooral die laatste...
    Nou, die eerste kan je haast niet zo met opzet knullig spelen volgens mij
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik snap echter niet dat ze Aisatti laten gaan
    En ook niet dat Ajax niet meer werk van hem heeft gemaakt
    Is dat dan helemaal zeker dat Aisatti vertrekt? Ik zou het persoonlijk oerstom vinden van PSV. En ik zou eerder voor Velthuizen gekozen hebben dan Isaakson, maar goed misschien was dat geen optie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Nou, die eerste kan je haast niet zo met opzet knullig spelen volgens mij
    Hehe nee, die eerste ziet er inderdaad stuntelig genoeg uit om te geloven

    @ Marco1983: Ook het contract van Messi loopt een keer af :wink:

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Het wordt sowieso een moeilijk seizoen in Eindhoven
    Hmm... Dat zeg je nu wel, maar voor Farfán is Amrabat gehaald (overduidelijk een groot talent), voor de doorgaans zwak bezette linksbackpositie halen ze waarschijnlijk Pieters (ben ik erg van gecharmeerd, hele goede speler) en de rest blijft eigenlijk intact.

    Behalve Gomes. Dat zal even slikken zijn inderdaad. Zullen ze misschien toch een keer wat meer de nadruk op de aanval moeten gaan leggen om meer goals te maken dan ze er achterin tegenkrijgen

    Maar ze hebben nog steeds een solide basis staan imo. En niet te vergeten een trainer die véél meer uit een elftal kan halen, denk ik.

    Dubbelpost, excusé moi.

  19. #69

    Standaard

    Vandaag het nieuwe shirt van Feyenoord binnen!
    Ook nieuw Spanje (Torres) Liverpool (Kuyt).
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  20. #70

    Standaard



    Dan ook maar even een mooi shirt plaatsen...

    Wel een hele knullige presentatie.... ze houden nog net geen bordje met een nummer voor hun borst.

  21. #71

    Standaard

    Het thuis shirt heb ik dus..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #72

    Standaard

    Vind het wel gaaf dat ze het gouden oude logo hebben terug gehaald voor het 100-jarig bestaan.

  23. #73

    Standaard

    Jullie willen wel erg graag op Inter lijken hè? Eerst je club in hetzelfde jaar oprichten, dan hetzelfde verjaardagslogo idee gebruiken:



    :wink:

    Wel een mooi shirt. Het thuisshirt dan. Alleen jammer van dat zwarte stukje in de kraag. Dat groene shirt is natuurlijk historisch verantwoord (Rotterdam = groen toch?), maar vind ik niet zo mooi.

    In ieder geval stukken beter dan dat gedrocht van Ajax en die van PSV imo.

  24. #74

    Standaard

    Met het terugsturen van Perez hebben ze meteen even contractueel een overgang van Aisatti geblokkeerd
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Jullie willen wel erg graag op Inter lijken hè? Eerst je club in hetzelfde jaar oprichten, dan hetzelfde verjaardagslogo idee gebruiken:



    :wink:

    Wel een mooi shirt. Het thuisshirt dan. Alleen jammer van dat zwarte stukje in de kraag. Dat groene shirt is natuurlijk historisch verantwoord (Rotterdam = groen toch?), maar vind ik niet zo mooi.

    In ieder geval stukken beter dan dat gedrocht van Ajax en die van PSV imo.
    Groen-wit-Groen is de Rotterdamse vlag inderdaad. De belettering achterop bij de presentatie van Tomasson en El Ahmadi was ook goudkleurig net als het logo.

    Vind ze dit jaar beide mooi. Die van Inter is stukken minder als de photoshop, die vond ik heel mooi, maar dat vind jij ook

    Twente is Engelaar vandaag officieel kwijt geraakt en jouw favoriete bondscoach Domenech blijft aan Wat een lachertje.
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 03-07-2008 om 18:49

Pagina 3 van 204 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •