Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 136 worden weergegeven.
  1. #1
    Dane
    Guest

    Standaard Wie kijkt er nog wel eens VHS??

    Wie van jullie heeft nog films op VHS in zijn/haar bezit, en kijk je die films nog wel eens?

    Ik heb zelf 70 videobanden, en heel af en toe kijk ik er nog wel eens eentje, als ik m (nog) niet op dvd heb tenminste.

    Elwood.

  2. #2

    Standaard

    VHS ???? wat is dat ????

  3. #3

    Standaard Re: Wie kijkt er nog wel eens VHS??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Wie van jullie heeft nog films op VHS in zijn/haar bezit, en kijk je die films nog wel eens?

    Ik heb zelf 70 videobanden, en heel af en toe kijk ik er nog wel eens eentje, als ik m (nog) niet op dvd heb tenminste.

    Elwood.
    De meeste heb ik al vervangen, maar een aantal zijn (nog) niet op DVD, zoals Starwars trilogie, ET, Indiana Jones, Back to the Future. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik deze heb bekeken. Ik zit nu helemaal in de DVD's
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Als ik naar de videotheek ga neem ik vaak VHS mee omdat de kwaliteit van de DVD in een videotheek vaak slecht is en dan bedoel ik beschadigingen enzovoort. Mijn eigen VHS-banden kijk ik nauwelijks meer. Het is nu DVD wat de klok slaat
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Als ik naar de viedeotheek ga neem ik vaak VHS mee omdat de kwaliteit van de DVD in een viedeotheek vaak slecht is en dan bedoel ik beschadigingen enzovoort. Mijn eigen VHS-banden kijk ik nauwelijks meer. Het is nu DVD wat de klok slaat
    Ben ik met je eens. Ik huur ook dvd's en ik heb zo vaak meegemaakt dat de schijfjes beschadigd zijn en dat ze dan vastlopen of storen. mijn video recorder is kapot, maar ben wel van plan om een nieuwe aan te schaffen, ook omdat ik een aantal films wil zien en die zijn alleen op video te huur.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Hmm ik gebruik de vhs alleen nog maar vooor het opnemen van ST: Voyager omdat ik dat nog wel eens mis loop.
    Voor de rest staat deze stof te vangen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Ben ik met je eens. Ik huur ook dvd's en ik heb zo vaak meegemaakt dat de schijfjes beschadigd zijn en dat ze dan vastlopen of storen. mijn video recorder is kapot, maar ben wel van plan om een nieuwe aan te schaffen, ook omdat ik een aantal films wil zien en die zijn alleen op video te huur.
    ik kijk alleen nog VHS banden als ik die opgenomen heb van de tv... dan bedoel ik geen films maar bijvoorbeeld Eddy Murphy Stand Up Comedian of de NBA All-star game 2000 wil ik nog wel eens op VHS kijken...

    O jah, bij mij zit de videoland op 10 meter afstand, en als een DVD beschadigt is, dan breng ik m terug en dan mag ik een nieuwe uitzoeken... geen probleem

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MikeR


    Knip

    O jah, bij mij zit de videoland op 10 meter afstand, en als een DVD beschadigt is, dan breng ik m terug en dan mag ik een nieuwe uitzoeken... geen probleem
    Doen ze bij mij ook, maar soms hebben maar 1 exemplaar van een film of ze allemaal beschadigt. Ik heb dat met Elizabeth gehad, ik heb de film nooit helemaal kunnen kijken, wat ik zeer jammer vond, omdat het een goede film is.:
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #9

    Standaard

    Als ik een film/serie graag wil hebben, maar er staat alleen een film op zoals bijvoorbeeld Baantjer serie 1 of National Geographic docu's dan koop ik ze liever op VHS. Scheelt een hele, grote berg met geld....
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  10. #10

    Standaard

    Ik gebruik VHS bijna alleen nog maar om TV-items die ik op school maak ook thuis te kunnen kijken, maar verder doe ik er niet veel meer mee.
    Ik heb wel een aantal films op VHS, maar niet veel. Ik ben eigenlijk pas ECHT enthousiast filmverzamelaar geworden toen ik mijn DVD-speler kocht. En een groot deel van mijn (kleine) VHS-collectie is inmiddels allang vervangen door de DVD-versie.

  11. #11

    Standaard

    Ik kijk heel af en toe nog vhs als ik wat opgenomen hebt van tv of als ik een film wil zien die ik nog niet op dvd hebt, maar verders staat dat ding gewoon stof te vangen. Maar wegdoen dat niet.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  12. #12

    Standaard

    ik heb ook aardig wat banden (films) op VHS liggen, maar echt kijken doe ik die niet meer...Verder neem ik regelmatig op van de tv dus gebruiken doe ik m ck er

  13. #13

    Standaard

    Ik kijk nog heel vaak vhs, komt omdat ik ook zo'n 1500 koopvideos heb.. Ik vind dat een beetje qualiteit dvd nog veeel te duur is, 15 euro vind ik nog veel te veel, zeker als je bedenkt dat ik vroeger voor 15 gulden dezelfde film kocht, en ik kan je zeggen dat ik heeeeeeeel veel topfilms heb, en mijn hele collectie bestaat alleen maar uit banden die 15 gulden of minder hebben gekocht (Ik moet wel zeggen dat ik nu al lang geen vhs banden meer heb gekocht, maar kan ook meteen zeggen dat mijn film collectie ook niet meer echt is uitgebreid sinds ik dvd heb (Omdat dvd's dus veel te duur zijn))..

    voordeel van vhs is dat je weet wat je krijgt, bij dvd is het altijd maar afwachten hoe de qualiteit is, en ik kom toch nogal wat dvd's tegen die wel vaker lijken dat ze een laagwisseling hebben..
    en dat is iets wat je met video ook niet hebt....

    Nog een puntje is dat bij mij vhs banden het geluid veel voller en vetter is dan als ik dvd's afspeel (Heb ook nog alleen maar dolby prolic surround, en geen digital)..

    Hoop dat ze snel dvd's goedkoper gaan verkopen, en de qualiteit gaan verbeteren...

  14. #14

    Standaard

    ik kijk dus nooit vhs, ik heb ook geen films op vhs, nooit gespaard, ik ben direct op dvd begonnen. Gelukkig maar, anders had ik nu een rij vhsen gehad die stof happen tot een sport hebben gemaakt.

  15. #15

    Standaard

    Ik kijk af en toe nog een film op Vhs of een programma dat ik heb opgenomen.
    Ik heb niet zo veel films op videobanden,naast de jamesbond collectie tm Tomorow never dies(die ik overgens ook allemaal op dvd heb)
    Ik heb 23 films op video (inclusief bond)die ik ook op dvd heb gekocht.
    Ik vind dvd ook nog te duur om al mijn films die ik op vhs heb ook nog eens te kopen op dvd.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    voordeel van vhs is dat je weet wat je krijgt
    Ja, bagger...
    Maar zonder gekheid. VHS-jes zitten ook behoorlijke kwaliteitsverschillen tussen hoor. Ik had een keer een VHS van Jumanji die zo zacht opgenomen was, dat je meer ruis dan soundtrack hoorde.

    Wat dat betreft heb je dus nooit de garantie dat het goed zit. Bij DVD weet je tenminste dat de kwaliteit nooit verder achteruit zal gaan.

  17. #17

    Standaard

    VHS heeft voor mij het voordeel dat ik het niet (meer) ga zitten beoordelen op kwaliteit. Ik huur ze dan ook uitsluitend als dit de enige manier is om een bepaalde film of documentaire te zien.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    VHS heeft voor mij het voordeel dat ik het niet (meer) ga zitten beoordelen op kwaliteit. Ik huur ze dan ook uitsluitend als dit de enige manier is om een bepaalde film of documentaire te zien.
    Ja, inderdaad; VHS huren doe ik soms ook nog wel eens ==> sommige films zijn (nog) niet op DVD te huur......dan kijk ik gewoon ff tussen de VHS-video's en als ie daartussen ligt, dan huur ik gewoon die VHS, hoor.....daar durf ik best voor uit te komen !
    "Time for power draw near."

  19. #19

    Standaard

    Hmm.... gebruik mijn VCR alleen nog als tuner..

    Grtz
    Peter
    Upgrading is a neverending story...

  20. #20

    Standaard

    Ik heb nog een aantal films op VHS staan. Het zullen er een stuk of 35 zijn. Ik koop zelfs nog wel eens een VHSje als de prijs ernaar is. Een film op VHS mag voor mij niet meer dan 5 Euro kosten.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Ik kijk nog heel vaak vhs, komt omdat ik ook zo'n 1500 koopvideos heb..
    1500 !!??

    Ben jij eigenaar van een videotheek ofzo? Waar laat je die anders allemaal? Dan moet je wel een heel groot huis hebben.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Ik draai ook nog genoeg VHS maar ik heb nooit films op VHS gekocht. Ik nam en neem nog steeds leuke films op van de televiesie. Met name films die nooit op VHS zijn verschenen althans niet in Nederland. Wat ik ook jammer vind is dat ik genoeg leuke films zie op buitenlandse zenders maar die nooit verschijnen op VHS en DVD.

    Jenny Rim

  23. #23

    Standaard

    ik bekijk nog programma's opgenomen van tv, de films die ik kocht en opnam van tv (toch wel een paar honderd) eigenlijk nt meer

  24. #24

    Standaard Past niet

    Nou heb ik er ook niet echt veel meer... maar ze passen niet in de dvd speler, ook niet op de dvd-rom....wat een ellende

  25. #25

    Standaard Tja.......

    Elwood weet t al,

    Ik heb zo'n 200 vhs'jes die ik nog regelmatig kijk. Even uitleg => ik koop eigenlijk alleen dvd's onder de 15/10 euro en als ik dan al al m'n vhs'jes in één keer moet vervagen kost me dat +- 2000 euro da's meer de 5000 gulden dus doe ik langzaam aan mijn dvd collectie uitbreiden (en de vhs'jes langzaam vervangen)!

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •