De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard lege star wars achtige dvd case

    Ik heb gisteren via ebay, star wars: the phatom menace ontvangen. Op zich is alles perfect gegaan, dvd was nog gesealed en dus in een goed staat enz.

    Nu is er alleen tijdens het transport een soort van ophaal ontstaan in het plastik op de achterzijde van de hoes. Het is geen echte ramp maar ik stoor me er toch ontzettend aan aangezien de rest van mijn collectie in een perfecte staat verkeerd.

    Nu heb ik al op het I-net gekeken of ik ergens nieuwe lege cases kan vinden, maar het probleem is dus dat star wars in een transperante dvd case met ook nog zo'n soort extra disc houder in het midden zit. En deze kan ik dus nergens vinden.

    Nu is dus mijn vraag: Weet iemand waar ik deze wel kan krijgen, of heeft misschien iemand er eentje over die ik dan (tegen betaling) kan overnemen? (dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk maar toch)

    Ben namenlijk serieus aan het overwegen deze weg te doen en een nieuwe aan te schaffen

  2. #2

    Standaard

    Als je hem weg doet wil ik hem wel voor 15 euro kopen

  3. #3

    Standaard

    Als ik jou was zou ik even bij Videoland of evt. een andere videotheek gaan kijken want als die dubbel dvd's te huur hebben doen ze ze meestal in een enkele case en kan je vaak die lege cases die ze dan over hebben kopen.
    Wellicht zitten er dan ook dat soort exemplaren bij.

  4. #4

    Standaard Lege Transparant doosjes

    Je Kan ze bij dividence kopen gaat alleen wel per 10 stuks.
    kost 10 eurootjes of zo. website is www.dividence.nl kijk bij dvd en dan bij accesoires. Daar vind je de GOEDE doosjes niet die nep dingen het zijn die echte amaray doosjes. Als je het niet kunt vinden hoor ik het wel
    Groetjes Raymond
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  5. #5

    Standaard

    zijn dat toevallig cases waarin twee dvd's in kunnen ?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ferry8
    zijn dat toevallig cases waarin twee dvd's in kunnen ?
    heb jij die nodig dan. Weet ik niet eigenlijk of dat dubbelaars zijn.
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  7. #7

    Standaard

    Kijk eens bij www.bseendvd.nl

    Daar verkopen ze ook transperante dvd cases, los wel te verstaan.

  8. #8

    Standaard

    Kijk eens bij www.bseendvd.nl

    Daar verkopen ze ook transperante dvd cases, los wel te verstaan.
    Thanks!, daar verkopen ze inderdaad precies de gene die ik bedoel, snel bestellen!!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret


    Thanks!, daar verkopen ze inderdaad precies de gene die ik bedoel, snel bestellen!!
    You're welcome

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •