De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Red Sonja (2010)

  1. #1

    Standaard Red Sonja (2010)

    Nee, geen remake...maar Robert Rodriguez (Planet Terror) gaat samen met zijn vrouw Rose McGowan (Grindhouse) een nieuw avontuur maken over Red Sonja. De regie word verzorgt door Douglas Aarniokoski (Highlander: Endgame). De release staat gepland voor 2010.

    Rodriguez and McGowan Team for Red Sonja

    Source: James Bande
    June 26, 2008



    According to USA Today, real-life couple director Robert Rodriguez and Rose McGowan are teaming up to bring Red Sonja back to theaters.

    Rodriguez will produce a new big-screen adventure featuring the flame-haired comic-book vixen, to be played by McGowan, for a release in 2010.

    "When they first came to me with it, I thought it was funny," McGowan told the newspaper. "I do have a body made for sitting on a veranda with mint juleps and a parasol. I don't know why I always have to save the planet."

    Rodriguez considers her a perfect fit as the mighty, and mighty voluptuous, avenger. "Rose is a pistol. She's whip-smart, has attitude to burn, is sexy, extremely strong, yet has a vulnerable side that would surprise her closest friends. That description also fits Red Sonja."

    Filming will start in October. Longtime Rodriguez associate Douglas Aarniokoski will direct.


    Link imdb: http://www.imdb.com/title/tt0800175/

  2. #2

    Standaard

    Dat is dan veronderstel ik een beetje ter vervanging van een remake van Barbarella die Rodriguez eerst wou maken met McGowan in de hoofdrol.

    Benieuwd wie de rol van Schwarzenegger in de eerste Red Sonja gaat overnemen

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dat is dan veronderstel ik een beetje ter vervanging van een remake van Barbarella die Rodriguez eerst wou maken met McGowan in de hoofdrol.
    Beter een nieuw verhaal over Red Sonja dan de zoveelste remake he?

    Benieuwd wie de rol van Schwarzenegger in de eerste Red Sonja gaat overnemen
    Het is een nieuw verhaal, dus misschien doet Kalidor helemaal niet mee, en hoeven ze dus geen vervanger voor Arnold te zoeken...

  4. #4

    Standaard

    Leuk,
    maar ik zie liever een geremasterde uitgave van de oude Red Sonja!

  5. #5

    Standaard

    Prachtige posters!



    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  6. #6

  7. #7

    Smile

    die wil ik wel aan de muur hebben hangen

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    De oude red sonja met schwarzenegger was en is een vermakelijke film...

    Een soort van remake met een ander verhaal zou best eens goed uit kunnen pakken. Met planet terror en sin city heeft rodrigues bewezen goede films te kunnen maken.

    Inderdaad, een vervanger voor schwarzenegger vind je niet zo snel, alhoewel ze nu veel met cgi bij kunnen werken, zie 300!
    Laatst aangepast door hstadman : 26-07-2008 om 18:25

  10. #10

    Standaard

    heb wel eens wat strips gelezen toen ik nog een heel klein ventje was ben benieuwd wat hier van gemaakt gaat worden.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Ziet er goed uit

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Met Rodriguez komt het wel goed de komende jaren:

    1. Sin City 3 (2009) (in production)
    2. Machete (2008) (V) (in production)
    3. Sin City 2 (2010) (pre-production)
    4. Shorts (2009) (post-production)
    en nu deze ook nog dan...
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  14. #14

    Standaard

    Nou mogen Sin City 2 toch echt wel in 2009 uitbrengen :P inplaats van Sin City 3

  15. #15

    Standaard

    Hmm, op imdb staat er achter red sonja nu opeens 2010, terwijl de poster duidelijk 2009 suggereert.
    Laatst aangepast door hstadman : 26-07-2008 om 18:43

  16. #16

    Standaard

    Red Sonja met Arnold Schwarzenegger was wat mij betreft tenminste een puinhoop ! Voortbordurende op de Conan films, die ook niet echt je van hét waren maar toch wel veel beter, maakte men hier een puinhoop van. Alleen al het continue gekrijs van een of andere princess "Bombàtta !", wordt zeer storend en vervelend vervelend ! Ook comedianten passen niet, absoluut niet... in zo'n film.
    Maar goed, dit alles is mijn mening...
    Griffioen

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Griffioen Bekijk bericht
    Red Sonja met Arnold Schwarzenegger was wat mij betreft tenminste een puinhoop ! Voortbordurende op de Conan films, die ook niet echt je van hét waren maar toch wel veel beter, maakte men hier een puinhoop van. Alleen al het continue gekrijs van een of andere princess "Bombàtta !", wordt zeer storend en vervelend vervelend ! Ook comedianten passen niet, absoluut niet... in zo'n film.
    Maar goed, dit alles is mijn mening...
    Griffioen
    Bombatta is in conan 2, niet in red sonja.

  18. #18

    Standaard

    Hstadman... je hebt helemaal gelijk ! Mijn verontschuldigingen. 't Is namelijk al best wel een hele tijd geleden dat ik ze gezien heb, sorry.
    Griffioen

  19. #19

    Standaard

    Regisseur Bryan Singer is vervangen door Jill Soloway.

    Bron: variety.com https://variety.com/2019/film/news/j...er-1203250238/

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •