Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Duidelijk verhaal Ludo. Ik hoop dat je ook nog op de andere punten reageert (vooral de laatste) en dat dit niet voor de zoveelste keer wordt dood gezwegen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Duidelijk verhaal Ludo. Ik hoop dat je ook nog op de andere punten reageert (vooral de laatste) en dat dit niet voor de zoveelste keer wordt dood gezwegen.
    Welke andere punten bedoel je, Alexander?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Het OHT heeft ook zeker z'n bestaansrecht.
    Even tussendoor: wat is het OHT? Ouwehoertopic soms?
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  4. #29

    Standaard

    Yep
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #30

    Standaard

    Misschien moeten we die ook maar in de FAQ zetten, net als die bordenstandaards, want die vraag wordt ook erg veel gesteld...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Welke andere punten bedoel je, Alexander?
    Maar als we dan toch gaan praten over zoekresultaten die je niet gelinkt wil zien aan dvd.nl:

    Er is door diverse mensen al regelmatig (de afgelopen jaren!!!) geklaagd over het modereren in het hardware topic. Sommige mensen mogen daar de grootste onzin roepen en als mensen daar op gaan reageren worden die reacties weg gehaald onder het mom van 'we worden persoonlijk' en mag die onzin blijven staan. Voornamelijk door die reden hebben al heel wat mensen met behoorlijk veel kennis van zaken besloten niet meer te reageren in die topics. De mods die er nu voornamelijk actief zijn hebben weinig ervaring met hardware (en dat is geen enkel probleem wil ik even benadrukken!!!!) maar kunnen daardoor vaak de inhoudelijk idiote posts niet beoordelen. Wil je met die zoekresultaten wel op google gevonden worden?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #32

    Standaard

    Wat voor de een waarheid is, kan voor een ander onzin zijn. Dat geldt ook voor het hardware gedeelte. Je hebt gelijk dat niet iedereen evenveel van hardware weet zoals enkele forumleden. Ik reken mezelf ook niet tot de ervaringsdeskundigen en ben blij met de input van de forummers.
    Maar iedereen mag z'n eigen zegje doen en als je het daar niet mee eens bent mag je daar op reageren (graag zelfs!). Maar, en nu komen we bij het punt, wél binnen alle fatsoensnormen! Ik kan me die discussie in grote lijnen nog wel herinneren en de reden dat daar posts verwijderd zijn is omdat men ging schelden. En dan worden die fatsoensnormen overschreven. Als het een inhoudelijke discussie is worden posts nooit verwijderd. Maar wat ik hier een aantal posts geleden al schreef: Het zou fijn zijn als de mensen hier soms wat meer begrip voor elkaar zouden hebben. Waarom moet er direct gescholden gaan worden als iemand er een andere mening op na houdt? En dat staat los of die andere mening op waarheid berust of niet. Je kunt 'm dan op die onwaarheid wijzen op een normale toon.
    En als er een normale discussie ontstaat is het ook geen enkel probleem dat die via Google gevonden kan worden. Dan kan de nieuwe bezoeker in datzelfde topic lezen dat wat de een zegt wel of niet op waarheid berust en kan dan ook zelf zijn/haar conclusies trekken.

    Nogmaals, in een gewone discussie zal er door ons niet gemodereerd worden. Pas als het, zoals jij het omschrijft, "persoonlijk wordt" (lees: gescholden of bedreigingen), zal er ingegrepen worden. Dus dat de onzin blijft staan en de waarheid weggemodereerd is dus, jawel, onzin (sterker nog: ik persoonlijk zou vaak niet eens weten wat de onzin en wat de waarheid is... ).

    Mocht je het anders tegenkomen, laat het me dan weten via PM.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wat voor de een waarheid is, kan voor een ander onzin zijn. Dat geldt ook voor het hardware gedeelte. Je hebt gelijk dat niet iedereen evenveel van hardware weet zoals enkele forumleden. Ik reken mezelf ook niet tot de ervaringsdeskundigen en ben blij met de input van de forummers.
    Maar iedereen mag z'n eigen zegje doen en als je het daar niet mee eens bent mag je daar op reageren (graag zelfs!). Maar, en nu komen we bij het punt, wél binnen alle fatsoensnormen! Ik kan me die discussie in grote lijnen nog wel herinneren en de reden dat daar posts verwijderd zijn is omdat men ging schelden. En dan worden die fatsoensnormen overschreven. Als het een inhoudelijke discussie is worden posts nooit verwijderd. Maar wat ik hier een aantal posts geleden al schreef: Het zou fijn zijn als de mensen hier soms wat meer begrip voor elkaar zouden hebben. Waarom moet er direct gescholden gaan worden als iemand er een andere mening op na houdt? En dat staat los of die andere mening op waarheid berust of niet. Je kunt 'm dan op die onwaarheid wijzen op een normale toon.
    En als er een normale discussie ontstaat is het ook geen enkel probleem dat die via Google gevonden kan worden. Dan kan de nieuwe bezoeker in datzelfde topic lezen dat wat de een zegt wel of niet op waarheid berust en kan dan ook zelf zijn/haar conclusies trekken.

    Nogmaals, in een gewone discussie zal er door ons niet gemodereerd worden. Pas als het, zoals jij het omschrijft, "persoonlijk wordt" (lees: gescholden of bedreigingen), zal er ingegrepen worden. Dus dat de onzin blijft staan en de waarheid weggemodereerd is dus, jawel, onzin (sterker nog: ik persoonlijk zou vaak niet eens weten wat de onzin en wat de waarheid is... ).

    Mocht je het anders tegenkomen, laat het me dan weten via PM.
    Ludo,

    Nogmaal dank voor je reactie maar dat is dus precies wat ik niet bedoel. Er zijn hier forumleden van wie de met regelmaat terugkerende onzin die ze prediken al heel lang toegestaan lijkt te worden tot woede en teleurstelling van veel mensen die echt graag een stukje advies willen geven. Als die mensen daar op in gaan (in 99% van de gevallen heel netjes) worden alle daarop volgende posts verwijderd maar mag de aanleiding, de onzin dus, blijven staan. En dat roept (ik zeg het voorzichtig) irritatie op. Laatste fantastische voorbeeld is het topic van de speakerskabels van Patrick vd Hul.

    Ik heb het dus zeker niet over de "heb je google al geprobeerd topic''.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #34

    Standaard

    En dat roept (ik zeg het voorzichtig) irritatie op. Laatste fantastische voorbeeld is het topic van de speakerskabels van Patrick vd Hul.
    En dat is dus precies wat ik bedoel. Alleen de posts waarin daar direct op de man gespeeld wordt heb ik toen verwijderd. Dat de aanleiding blijft staan komt omdat daar op een normale manier wordt gecommuniceerd. Misschien is het grote onzin wat er gezegd wordt, maar reageer daar dan op een volwassen, normale en respectvolle manier op. Dan blijven de antwoorden ook staan. Als je een normaal antwoord geeft waarin je uitlegt wáárom de bewuste persoon onzin uitkraamt en dat weerlegt met feiten is er helemaal niets aan de hand.
    Ik dacht dat ik dat nu toch wel duidelijk uitgelegd had?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #35

    Standaard

    De laatste tijd gaat het toch ook alweer een stuk beter in hardware?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    De laatste tijd gaat het toch ook alweer een stuk beter in hardware?
    Vind je het gek met alle personen die daar niet meer posten.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    En dat is dus precies wat ik bedoel. Alleen de posts waarin daar direct op de man gespeeld wordt heb ik toen verwijderd. Dat de aanleiding blijft staan komt omdat daar op een normale manier wordt gecommuniceerd. Misschien is het grote onzin wat er gezegd wordt, maar reageer daar dan op een volwassen, normale en respectvolle manier op. Dan blijven de antwoorden ook staan. Als je een normaal antwoord geeft waarin je uitlegt wáárom de bewuste persoon onzin uitkraamt en dat weerlegt met feiten is er helemaal niets aan de hand.
    Ik dacht dat ik dat nu toch wel duidelijk uitgelegd had?
    Of ik snap je uitleg niet of jij snapt niet wat ik daadwerkelijk bedoel.

    In dat topic werd aanvankelijk heel normaal gereageerd maar als iemand onzin gaat roepen, op de persoon gaat spelen en alles gaat verdraaien wat eerder gepost is dan roept dat inderdaad irritatie op. En dan kun je je afvragen of dat nou door die persoon komt of door de crew die voor de verandering weer net op het verkeerde moment ingrijpt. En alleen dat is de reden dat er veel mensen niet meer posten in dat topic!

    In ieder geval heb je weer duidelijk gemaakt dat jullie daar weer anders over denken en dat jullie liever de aanstichters van irritatie beschermen dan naar forumleden luisteren. Zo komt het in ieder geval op mij over. Laten we de discussie maar gewoon beeindigen of per pm voortzetten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    In ieder geval heb je weer duidelijk gemaakt dat jullie daar weer anders over denken en dat jullie liever de aanstichters van irritatie beschermen dan naar forumleden luisteren. Zo komt het in ieder geval op mij over. Laten we de discussie maar gewoon beeindigen of per pm voortzetten.
    Blijkbaar kan ik het niet goed uitleggen, want wat je hier zegt is natuurlijk grote onzin. Ieder forumlid is voor ons gelijk. Er zal best wel eens een fout berichtje doorheen slippen, maar het zeker niet zo dat er bewust op zo'n manier gemodereerd wordt. En dat snap jij ook wel.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Blijkbaar kan ik het niet goed uitleggen, want wat je hier zegt is natuurlijk grote onzin. Ieder forumlid is voor ons gelijk. Er zal best wel eens een fout berichtje doorheen slippen, maar het zeker niet zo dat er bewust op zo'n manier gemodereerd wordt. En dat snap jij ook wel.
    Die onzin is anders al vaak genoegd gemeld.

    Maar jullie standpunt is in ieder geval duidelijk.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #40

    Standaard

    Vanochtend reageer ik tot twee keer toe in het DeepDiscount-topic. Tot twee keer toe wordt er zonder uitleg mn reactie verwijderd. Totaal niet aanstootgevend...het gaat om douanekosten en over aankopen bij DeepDiscount.

    Wie verwijderd mijn berichten steeds? Heeeeeeeel erg irritant!! Vooral omdat ik totaal geen aanleiding zie. En zo ja....meld het dan even...desnoods via pm.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Vanochtend reageer ik tot twee keer toe in het DeepDiscount-topic. Tot twee keer toe wordt er zonder uitleg mn reactie verwijderd. Totaal niet aanstootgevend...het gaat om douanekosten en over aankopen bij DeepDiscount.

    Wie verwijderd mijn berichten steeds? Heeeeeeeel erg irritant!! Vooral omdat ik totaal geen aanleiding zie. En zo ja....meld het dan even...desnoods via pm.
    Je eerste bericht heb ik verwijderd. Het was inderdaad helemaal niet aanstootgevend, maar dat was ook niet de reden dat het is weggehaald. Je post in een PRICEWATCH en jou bericht had daar helemaal niets mee te maken. En ook niet met de douane. Als bewijs:

    Thanks...dan weet ik wat ik riskeer! De dollarkoers is ook zeer ongunstig op dit moment....het bedrag is binnen een dag weer een paar euro gestegen. Ik wacht het nog even af maar ik ga zeker de Film Noir Classics deel 4 en de Val Newton box aanschaffen.
    Zeg nou zelf.
    We krijgen regelmatig verzoeken van leden om off-topic berichten uit de Pricewatch te verwijderen. Men vindt het heel vervelend als ze denken dat er een nieuwe aanbieding is en er staat alleen maar "Thanks, ik ga dan die en die DVD bestellen". Daarom wordt er in de pricewatch altijd streng gemodereerd.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 11-09-2008 om 11:34
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #42

    Standaard

    Ik heb net al een reactie van Patrick ontvangen en daar inmiddels op gereageerd. Hierbij even mijn reactie:

    "Bedankt voor je bericht. Ik snap best dat er wat orde geschapen dient te worden maar ik vind het persoonlijk wat overdreven. Als er de hele tijd offtopic wordt gelult dan geef ik je gelijk. Maar ik stelde een vraag over douanekosten en dergelijke en mensen geven mij netjes antwoord. Dan vind ik het weer netjes om daarop te reageren met een klein "bedankt voor je reactie". Ik voegde daar inderdaad aan toe dat ik enkele boxen ga kopen. Ik kan me niet voorstellen dat ik met zo'n klein berichtje het topic "vervuil".

    Je denkt dat je gek wordt als er tot twee keer toe een bericht wordt verwijderd zonder dat je het idee hebt wat verkeerds te doen. Bij het topic over aankopen....zie je bv heel vaak iemand reageren met "mooie aankoop" of alleen een icoon met een duim omhoog. Dat kun je dan ook als offtopic zien. Je kan ook tever doorschieten is mijn mening. Een beetje in de gaten houden dat er inderdaad geen oneindige luldiscussies ontstaan kan ik alleen maar toejuichen maar af en toe een kleine zijsprong maken moet toch kunnen?"

    Maar goed, ik snap nu dat er in het specifieke topic (aanbiedingen meerdere DVD titels...NIET in Pricewatch ) "strengere" regels zijn. De zijsprong ging over douane. Omdat oa Aloys mijn vraag beantwoorde....vond ik het weer netjes om hem daarvoor even te bedanken. Als iemand de moeite neemt een antwoord te typen....dan reageer ik daar even op. Ik voegde inderdaad een kleine opmerking toe over toekomstige aankopen en de dollarkoers (kan ook informatief zijn als mensen iets willen aanschaffen). Maar mijn drie regels vervuilen blijkbaar nogal het topic. Ik zal er rekening mee houden. Het is in ieder geval duidelijk waarom mijn berichtjes tot twee keer toe waren verdwenen.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je post in een PRICEWATCH en jou bericht had daar helemaal niets mee te maken.

    Daarom wordt er in de pricewatch altijd streng gemodereerd.
    Duidelijk.....het was alleen niet in het topic Pricewatch. Wel in een gerelateerd topic dus ik neem aan dat ze beide onder dezelfde criteria vallen?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Duidelijk.....het was alleen niet in het topic Pricewatch. Wel in een gerelateerd topic dus ik neem aan dat ze beide onder dezelfde criteria vallen?
    Het aanbiedingen en het pricewatch subforum worden inderdaad streng gemodereerd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #45

    Standaard

    Het zou natuurlijk wel zo netjes zijn ALS er een bericht wordt verwijderd de oorspronkelijke eigenaar dit even te laten weten per pm.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Het zou natuurlijk wel zo netjes zijn ALS er een bericht wordt verwijderd de oorspronkelijke eigenaar dit even te laten weten per pm.
    Dat zou netjes zijn, maar ook ondoendelijk. In de aanbiedingen en pricewatch fora worden eigenlijk dagelijks wel een aantal berichten verwijderd. Elk forumlid kan natuurlijk wel zelf besluiten om contact op te nemen met iemand van de forumcrew.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #47

    Standaard

    Plus het feit dat we toch mogen veronderstellen dat, zeker voor diegene die hier al zo lang rondlopen, er in de pricewatch alleen prijzen vermeld dienen te worden. Eerlijk gezegd snap ik niet dat er nog steeds mensen zijn die zoveel off-topic posten in die topics.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #48

    Standaard

    ik weet niet of het hier al eerder gepost is

    maar als ik in de top100 beste dvds kijk, zie ik dat er al redelijk wat blurays tussen staan, is het niet een idee om dvd en blu ray in 2 aparte top100 te zetten?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •