De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl Consumenten Top 50: De hekkensluiters

    DVD.nl Consumenten Top 50: De hekkensluiters



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    grappig om eens te zien hoe de onderkant eruit ziet. Ik had wel dergelijke dvd's verwacht ja. Leuk!
    Ga je dit elke maand laten zien Eric? Dan weten we welke dvd's we naar beneden of naar boven willen stemmen (ofzoiets).

  3. #3

    Standaard

    Je wordt toch op je wenken bediend op dit forum. Laatst liet ik me nog ontvallen dat ik heel benieuwd was naar de "nieters".
    Bedankt crew!!
    De laagstgeplaatste zal nu wel sterk in verkoopaantal stijgen. Iedereen wil toch minstens weten wat een brandhoutfilm LACHEN MET AB DEEL 2 is. Hoe krijg je het voor elkaar een score van 1,12.
    (de laagst mogelijke score is immer is immers 1,00)
    Hebben regisseur en producent inmiddels al zelfmoord gepleegd?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    knip
    Hebben regisseur en producent inmiddels al zelfmoord gepleegd?
    nope, want ze durven hier niet meer te kijken omdat ze weten dat ze crap hebben afgeleverd

  5. #5

    Standaard

    Het zijn inderdaad wel de DVD's waarvan je verwacht dat ze onderaan staan. Heb gelukkig ook geen van deze titels in mijn collectie, ik pas wel op.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Het zijn inderdaad wel de DVD's waarvan je verwacht dat ze onderaan staan. Heb gelukkig ook geen van deze titels in mijn collectie, ik pas wel op.
    Ik heb Ajax, daar hoorden zijn engelen zingen in mijn collectie, omdat ik een fan van de club ben. Is natuurlijk geen film, maar een docu. Niets bijzonders overigens, maar alleen voor de heb. Ik geef hem een 6. Dat lage gemiddelde zal ook wel komen door supporters van andere clubs die allemaal een 1 hebben gekozen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Is eens een leuk idee, maar deze bottom-lijst zou ook af en toe geupdatet moeten worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •