De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Pulp fiction

  1. #1

    Standaard Pulp fiction

    Wat moeten we hier nu weer van verwachten?

    24-09-2008 Pulp Fiction - Collector's Edition Drama Buena Vista

    (Afkomstig van de releaselijst van DVDHome.nl)

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij was er sprake van dat Buena Vista hier de rechten ging krijgen (voorheen bij RCV). Daarom die release nu.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Oeh

    Hopelijk zetten ze dan een leuke release neer Heb nog steeds de 1-disc RCV uitgave. Van mij mag er well een andere editie komen


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Oeh

    Hopelijk zetten ze dan een leuke release neer Heb nog steeds de 1-disc RCV uitgave. Van mij mag er well een andere editie komen
    Er is ook een 2 disc collector,s edition uitgave door RCV uitgebracht.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Er is ook een 2 disc collector,s edition uitgave door RCV uitgebracht.
    Weet ik, maar die vond ik niet zo denderend Ik wil wel een mooie release, die ook mooi staat in de kast De 2-disc van RCV was gewoon een keepcase. En die met sleeve is al lange tijd niet meer te vinden (tenminste, door mij niet )


  6. #6

    Standaard

    Hopen inderdaad op een wat fraaiere uitgave, die komt er dan meteen in.

  7. #7

    Standaard

    Volgens DVDInfo.be gaat het om een Steelbook uitgave

    Ook zal dan Clerks, Cold Mountain en Crow 1 + 2 uitkomen in een Steelbook. En ook allemaal dus door Buena Vista.
    Laatst aangepast door Ralfers : 29-06-2008 om 18:40


  8. #8

    Standaard

    Zou Clerks gelijk de 3-disc 10th Anniversary worden? En inderdaad hopen dat Buena Vista van Pulp Fiction een goed gevulde 2-disc maakt (met Engels DTS, alstublieft ).
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •