Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 253 worden weergegeven.

Discussie: zavvi.co.uk

  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Misschien ligt het eraan hoe vaak je bij die club bestelt? Al zou dat wel raar zijn. Volgens mij haal jij daar heel wat vandaan als ik zo zie aan je aankopen. Ik denk ook dat zavvi geen vaste vervoerder voor ons land heeft, maar telkens de goedkoopste (?) zoekt, waardoor levertijden vaak nog langer worden omdat die vervoerders kennelijk minder vaak (niet dagelijks) bezorgen of via een uitzonderlijk omweg via andere landen. Bij het helaas ter ziele gegane PlanetAxel kreeg ik mijn zendingen ook vaak uit Duitsland, België, Frankrijk, UK etc. Dat was iedere keer anders.
    Sja kunnen, maar zou echt serieus slecht zijn. Ik bestel er erg veel, omdat ze zo onwijs goedkoop zijn in combinatie met cashback en kortingcodes. hierdoor neem ik de langere levertijd wel voor lief. Denk ook wel dat zavvi voor de goedkoopste vervoerder gaat, al kan het nog goedkoper want ik kreeg laatst ook wat binnen via de bezorgservice van de sociale werkplaat in Groningen.

    Zavvi gebruikt iig ABC mail en dit gaat soms bia SANDD of buisness post, Hierdoor zullen de de bezorgtijden ook sterk wisselen. Voorheen kreeg ik de pakketjes alleen op dinsdag en vrijdag binnen, maar nu bezorgen ze lijkt wel elke dag van week.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Net weer 1 binnen gekomen op 2.5 week vanaf verz email daarvoor 1 naar friesland in 2 weken.
    Van alle orders tot nu toe nooit 1 onder de 2 weken en max 3 weken.
    Maakt ook helemaal niks uit bij mij gaat prijs boven levertijd.
    Lijkt ook vaak langer maar als je naar de verzenddatum kijkt is het toch maar 2 a 2,5 weken onderweg.
    Bestel er graag ook vanwege de paypal optie.
    Kijk wel een btj uit met bestellen met paypal bij hun, mocht je nog willen annuleren. Dit lijkt ineens niet meer mogelijk te zijn, ik heb iig nog 4 bestellingen bij hun lopen, die al een week op bezig met annuleren staan. Kreeg van 1 van doodleuk een verzendingsmail! Hier ben ik serieus niet blij mee!

  3. #178

    Standaard

    Zal eraan denken.

    Er zijn 2 mensen op de vorige pagina die alsnog een tweede exemplaar hebben laten sturen van Zavvi vanwege niet ontvangen.
    Wedden dat ze over 2 weken 2 stuks in huis hebben.
    Ben benieuwd!

  4. #179

    Standaard

    Krijg een vervangend exemplaar. Hoop dat die er wel komt. En sneller!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #180

    Standaard

    ik heb mijn indiana jones box ook niet ontvangen en dat is meer dan 4 weken geleden nu
    ik heb een PayPal claim ingediend

  6. #181

    Standaard

    Zit nu toch ook al wel weken te wachten op de leveringsbevestiging van Peter Pan... Ik heb intussen iets voor een collega besteld (2 seizoenen Chips) en die waren sneller verstuurd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Zal eraan denken.

    Er zijn 2 mensen op de vorige pagina die alsnog een tweede exemplaar hebben laten sturen van Zavvi vanwege niet ontvangen.
    Wedden dat ze over 2 weken 2 stuks in huis hebben.
    Ben benieuwd!
    Totnu toe nog niets ontvangen.
    Ik wacht geduldig af.

  8. #183

    Standaard

    Ik denk dat het wel veilig is te stellen dat Kerstcadeau's kopen vanaf vandaag bij Zavvi niet meer veilig is.

    De postbedrijven hun volumes exploderen nu enorm, en de goedkoopste is dan zonder twijfel de laatste.

  9. #184

  10. #185

    Standaard

    Klopt het dat Zavvi.co.uk nu niet meer vanuit de Jersey-eilanden verstuurt maar vanuit Engeland, en je dus niet meer onder de 22 euro moet blijven voor de douane? Of heb ik het verkeerd op?

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lotman Bekijk bericht
    Klopt het dat Zavvi.co.uk nu niet meer vanuit de Jersey-eilanden verstuurt maar vanuit Engeland, en je dus niet meer onder de 22 euro moet blijven voor de douane? Of heb ik het verkeerd op?
    Dat was al een hele tijd zo voor artikelen boven de 18 pond, maar nu wordt bijna niets meer vanuit Jersey verstuurd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #187

    Standaard

    laatste tijd veel besteld bij Zavvi en levertijden verschillen enorm; soms binnen een week, soms komt iets totaal niet aan maar meestal toch minimaal 2-3 weken. Bij de laatste bestellingen zat er een aantal items bij met tracking code en zie nu ook dat het soms 10 dagen duurt voordat het artikel binnen de UK op het juiste verdeelcentrum is aangekomen.

    Hebben soms leuke aanbiedingen maar Amazon is wat levertijd toch het beste
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #188

    Standaard

    is er nog een code beschikbaar bij Zavvi voor enkele BR's ofzo?

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    laatste tijd veel besteld bij Zavvi en levertijden verschillen enorm; soms binnen een week, soms komt iets totaal niet aan maar meestal toch minimaal 2-3 weken. Bij de laatste bestellingen zat er een aantal items bij met tracking code en zie nu ook dat het soms 10 dagen duurt voordat het artikel binnen de UK op het juiste verdeelcentrum is aangekomen.

    Hebben soms leuke aanbiedingen maar Amazon is wat levertijd toch het beste
    even update: items nog steeds niet binnen, ook niet die met tracking code tot het lokale dstributiecentrum (daar 26/7 gearriveerd); net maar mail gestuurd, hoop gezeik weer met levering de laatste tijd (alleen Amazon levert snel bij mij)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #190

    Standaard

    Pakketje bij mij wel, maar de BD niet en precies op dezelfde dag als jij. Houd de na 30 dagen maar binnen 40 dagen in de gaten Peter!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Pakketje bij mij wel, maar de BD niet en precies op dezelfde dag als jij. Houd de na 30 dagen maar binnen 40 dagen in de gaten Peter!!
    En nu ook de brievenbuspost binnen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #192

    Standaard

    Al veel besteld en alles altijd aangekomen.
    Had vorig weekend heel wat besteld en alles intussen geleverd.
    Had wel steelbook waar deukje inzat maar heb mailke met foto's gestuurd en ze gingen kijken hoe ze het gaan oplossen.

  18. #193

    Standaard

    11% korting met de code: ZMON

  19. #194

  20. #195

    Standaard

    Niet meer, code werkte alleen bij de eerste 200 bestellingen.

  21. #196

    Standaard

    De 23e vier Disney's besteld, zelfde dag verzonden en vandaag al binnen!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De 23e vier Disney's besteld, zelfde dag verzonden en vandaag al binnen!!
    Bij mij ook de 23ste verzonden aleen nog steeds niets binnen

  23. #198

    Standaard

    Ik bestel waarschijnlijk nooit meer bij Zavvi. Item beschadigd ontvangen. Na twee weken en verschillende pogingen nog altijd geen reactie. Ik heb een Paypal claim ingediend. Wat een topbedrijf is Amazon toch. Snel, klantvriendelijk en meestal de goedkoopste.

  24. #199

    Standaard

    Nooit problemen gehad met zavvi
    Steelbooks worden in kartonnen doos met foam opgestuurd!

    Klachten worden goed afgehandeld

  25. #200

    Standaard

    Vorige week voor het eerst besteld en binnen 5 dagen had ik het binnen. Erg mooi.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •