Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 253 worden weergegeven.

Discussie: zavvi.co.uk

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    De verzendtijd van zavvi is (net als bij play) heel verschillend; de ene keer heb ik het binnen een week, de andere keer duurt het 2 weken. Als je echt iets snel uit de UK wil hebben moet je bij Amazon.co.uk bestellen (3 tot 5 dagen).

    PS voor chev ik lees dat je een PS3 game heb besteld. Let hier wel mee op, want met PS3 games uit de UK kan het gebeuren dat je problemen krijgt met het downloaden van updates.

    Oh ik las namelijk hierboven dat men nu vanuit nederland verzond, dus daar ging ik dan eigenlijk van uit.

    Bedankt voor de tip maar ik heb op mn ps3 accounts van uk, al zijn er niet veel games tot nog toe puur uk gebonden lbp2 is volgens mij 1 van de weinige.

  2. #27

    Lightbulb

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Komt denk ik gewoon van de kanaaleilanden af hoor, er staat volgens mij nergens dat ze vanuit NL verzenden.
    Precies. Het geeft mij een beetje een cd-wow-gevoel; ook een Nederlandstalige site + een .nl-uitgang, maar de producten zelf worden niet vanuit Nederland verstuurd... Ik heb seizoen 1 van V er besteld en ga gewoon uit van een levertijd van 1 a 2 weken...

  3. #28

    Standaard

    Ik heb net mijn bestelling van 2 Alice in Wonderlands (1951) gecancelled bij Amazon.co.uk en bij Zavvi geplaatst omdat deze blijkbaar al volop aan het versturen is (blijkbaar zo goed als altijd een week voor releasedatum) én er geen verzendingkosten zijn.

    Is dit normaal bij preorders? Hierdoor kwam het op een verschil van 2 pond met Amazon. 2 pond is 2 pond.

    Tenzij ik er nu vier weken op mag wachten, dan is het ook direct de laatste keer.

    En bij Amazon gaan ze nu misschien eens wat sneller hun zaken versturen ipv op de releasedag zelf.

  4. #29

    Standaard

    iemand een idee hoe ik iets terug moet sturen naar zavvi? via de site gaat het volgens mij niet en op mails wordt gewoon niet geantwoordt...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  5. #30

    Standaard

    Weet iemand hoe zavvi werkt met refunds? Had er wat besteld, maar kreeg alleen het verpakkingsmateriaal binnen. De disc is kennelijk gejat .

  6. #31

    Standaard

    vorig jaar ergens oktober of zo de bd van Elvis the movie besteld, bijna eind dec. had ik 'm nog niet; toen gemaild met ze dmv order enquiry via mijn account en had heel snel antwoord.Ze stuurden 'm opnieuw op werd me verteld, maar na ruim 5 weken nog niets, weer gemaild met ze; toen kreeg ik het antwoord dat ik mocht kiezen tussen nogmaals versturen of mijn geld terug,gekozen voor het laatste en toen elders besteld. Het geld hadden trouwens erg vlot gecrediteerd nadat ik ze mijn keuze had gemaild. (ivm wisselende koersen had ik er alsnog ietsjes op ingeleverd)

  7. #32

    Standaard

    Inmiddels een replacement disc onderweg, maar nu dreigt de volgende bestelling niet aan te komen. Heb dit echt nog nooit gehad met webwinkel, meer mensen hier last van?

  8. #33

    Standaard

    Kan al een paar dagen de uk site van Zavvi niet openen: krijg melding:

    "We're sorry we are currently experiencing a problem. This will be resolved shortly"

    nl versie geen probleem. Heb via Firefox, Explorer en Google Chrome geprobeerd, cookies e.d. verwijderd, zelfs systeemherstel gedaan (op punt waar er nog geen probleem was), geen succes

    op m'n werk lukt het wel...

    iemand een oplossing ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #34

    Standaard

    Ik wacht al ruim twee week op 2 bestelling van zavvi. Iemand anders nog problemen met levering met zavvi.com?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Ik wacht al ruim twee week op 2 bestelling van zavvi. Iemand anders nog problemen met levering met zavvi.com?
    normaal gesproken niet, wel dat het lang kan duren voordat ze het opsturen (omdat ze titel niet op voorraad hebben)

    eergisteren is er ook een titel voor mij opgestuurd, kijken hoe lang het bij mij duurt..
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    normaal gesproken niet, wel dat het lang kan duren voordat ze het opsturen (omdat ze titel niet op voorraad hebben)

    eergisteren is er ook een titel voor mij opgestuurd, kijken hoe lang het bij mij duurt..
    Kreeg net en week later opgestuurde disc van zavvi binnen. Normaal duurt het een week voordat ze binnen zijn, maar ik heb er nu 2 die al 2 geleden gepost zijn. afwachten maar weer....

  12. #37
    Member
    Registratie datum
    May 2007
    Woonplaats
    crossing borders every day.

    Standaard

    ik heb diezelfde box besteld. Ook ontvangen. Echter bevat het een titel minder dan de artikelomschrijving vermelde (Mean Streets). Hier heb ik over gemaild. kreeg een standaardmailtje. Mijn reactie daarop krijg ik nu al een week terug als undelivered. Met meerdere adressen geprobeerd, ook met andere subjectlines, maar kennelijk zien ze alles als spam (his email has been rejected. The email message was detected as spam.)

  13. #38

    Standaard

    O, ik heb tot nu toe geen problemen gehad met zavvi.
    Maar ik heb gisteren The Pacific blu-ray box besteld, dus ik hoop dat het dit keer ook goed gaat .

    Ik krijg altijd alles binnen 4 werkdagen binnen, nadat ik een bericht krijg dat ze mijn spullen hebben verzonden .

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joshua Dago Bekijk bericht
    ik heb diezelfde box besteld. Ook ontvangen. Echter bevat het een titel minder dan de artikelomschrijving vermelde (Mean Streets). Hier heb ik over gemaild. kreeg een standaardmailtje. Mijn reactie daarop krijg ik nu al een week terug als undelivered. Met meerdere adressen geprobeerd, ook met andere subjectlines, maar kennelijk zien ze alles als spam (his email has been rejected. The email message was detected as spam.)
    Je moet ook online met ze communiceren en niet via email.
    Het enige wat zij in dit soort situaties doen is het artikel terugnemen en je krijgt dan ook de verzendkosten v/h terugsturen betaald.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #40

    Standaard

    Ditmaal moet ik toch ook lang wachten bij zavvi. Ik ben nog altijd in blijde verwachting van de Ben Hur box die ik op 29 september heb besteld, maar 't is een olifantendracht aan het worden ...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #41

    Standaard

    Verzendkosten zijn nu 0,99 pond per bestelling.
    Boven de 35 pond met de code INTER krijg je 0,99 pond korting op je bestelling.

    Deze 0,99 korting wordt naar verhouding van het bedrag van het artikel t.o.v. de totaalprijs gegeven. De 0,99 wordt apart in rekening gebracht. Mocht je dus wat cancellen dan vervalt een gedeelte van de 0,99 korting.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #42
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Op eBay zijn ze ook actief, dikke pestbende.

    http://feedback.ebay.co.uk/ws/eBayIS...edbackAsSeller

  18. #43

    Standaard

    Betekent 'dikke pestbende' iets positiefs in de provincie Groningen dan?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #44
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Betekent 'dikke pestbende' iets positiefs in de provincie Groningen dan?
    Nee. Je kunt toch wel aan de minnetjes zien, hoe ze met de klanten omgaan?

  20. #45

    Standaard

    Vind het wel mee vallen , want zijn altijd mensen die wat te zeiken hebben wat dat betreft en 97 procent positief is gewoon goed.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Nee. Je kunt toch wel aan de minnetjes zien, hoe ze met de klanten omgaan?
    Dit meen je toch niet serieus, minder dan een 0,5% geeft een minnetje afgelopen maand.
    Ik heb de eerste 12 pagina's gecheckt, de 5 minnetjes zijn in mijn ogen niet eens minnetjes. Iedereen heeft gehad wat hij wilde hebben of er werd een mogelijkheid geboden om het te regelen, maar sommigen vinden iets terugsturen te veel werk of het verzenden te lang duren...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Vind het wel mee vallen , want zijn altijd mensen die wat te zeiken hebben wat dat betreft en 97 procent positief is gewoon goed.
    Dat bedoel ik.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #47

    Standaard

    krijg al 2 bestellingen geen quidco tracker / melding bij zavvi meer, hebben meer mensen hier vast van?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    krijg al 2 bestellingen geen quidco tracker / melding bij zavvi meer, hebben meer mensen hier vast van?
    16 oktober gewoon gehad bij quidco.com en van zavvi.nl ook bij cashbackkorting.nl
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    16 oktober gewoon gehad bij quidco.com en van zavvi.nl ook bij cashbackkorting.nl
    Vreemd, ga altijd direct vanuit quidco naar het afrekenscherm en dan kreeg ik altijd z`n tracker in de mail. Alleen is dit de laatste twee bestellingen niet meer zo, enige idee waaraan dit kan liggen pep?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Vreemd, ga altijd direct vanuit quidco naar het afrekenscherm en dan kreeg ik altijd z`n tracker in de mail. Alleen is dit de laatste twee bestellingen niet meer zo, enige idee waaraan dit kan liggen pep?
    Soms duurt het wat langer, mocht hij helemaal niet komen dan kun je na een bepaalde tijd een claim indienen. Één keer gedaan met thehut.com, maar gedurende de behandeling door quidco werd hij alsnog bijgeschreven, dus heb ik zelf de claim weer gesloten.

    Ik weet wel dat cookies e.d. allemaal invloed kunnen hebben op de tracking, tegenwoordig gebruik ik de quidco toolbar thuis. Die komt dan even in beeld bij diverse sites waar je cashback kunt krijgen en je kunt dan kiezen of ze je moeten tracken of dat je alleen even wilt kijken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •