Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 253 worden weergegeven.

Discussie: zavvi.co.uk

  1. #51

    Standaard

    tegenwoordig krijg ik mijn bestellingen binnen een week binnen. Puik werk van zavvi!
    Laatst aangepast door Wieba : 29-10-2011 om 14:18

  2. #52
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    tegenwoordig krijg ik mijn bestellingen binnen een binnen. Puik werk van zavvi!
    Raadselachtig
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Raadselachtig
    Dit snappen ze zelfs in België niet, daarom het originele bericht maar even aangepast .

  4. #54
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Welk mailadres gebruiken jullie als er iets mis met een ontvangen item, zoals schade aan de case ?

    Zelf enquiries@zavvi.com gebruikt maar daar komt nul komma nul reactie op.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Welk mailadres gebruiken jullie als er iets mis met een ontvangen item, zoals schade aan de case ?

    Zelf enquiries@zavvi.com gebruikt maar daar komt nul komma nul reactie op.
    Je moet gewoon in je account kijken. Daar staan al je orders vermeld. En daar kun je bij elke order ook een message plaatsen. Daar reageren ze altijd wel op.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  6. #56
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Bas, eerste keer niet gezien. Je krijgt eerst een reeks van voorstellen als je iets selecteert over wat het probleem precies is. En op die pagina staat onderaan inderdaad een link om bericht achter te laten, weliswaar in kleiner lettertype.

    Nu maar hopen dat ze ook echt reageren, tot nu toe nog niet gebeurd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #57

    Standaard

    Ik heb een keer gebeld naar zavvi en dat ging ook snel.

  8. #58

    Thumbs down zavvi.nl

    Heb eens wat besteld via zavvi.nl, 27-11 besteld, 29-11 verzonden, nu nog niets binnen. Daar is weinig .nl aan zou ik zeggen....
    Meteen de laatste keer geweest, lees in hun FAQ: "Normaal gesproken moet je in Nederland rekening houden met ongeveer 10-15 werkdagen tot aan levering na verzending uit ons magazijn in het Verenigd Koninkrijk".
    In die tijd kan het 10 x de wereld rond.

  9. #59

    Standaard

    29-11 verzonden. Op 6december zijn er dan slechts 5 werkdagen verstreken. Iedereen wil graag alles lekker snel binnen hebben, maar je kunt ook overdrijven.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    29-11 verzonden. Op 6december zijn er dan slechts 5 werkdagen verstreken. Iedereen wil graag alles lekker snel binnen hebben, maar je kunt ook overdrijven.
    Nu was TNT de boosdoener, want die hadden het pakket al eergisteren afgegeven bij de buren zonder natuurlijk iets in de bus te doen... Dan hoort zavvi dus tot de snelleren.

    Die werkdagen is altijd onzin, op zaterdag en zondag blijven pakketten echt niet liggen als ze onderweg zijn. Alleen worden ze niet aan de deur geleverd of bij bedrijven opgehaald.

  11. #61
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik heb een keer gebeld naar zavvi en dat ging ook snel.
    Via mail was ook goed genoeg Ondertussen alles in orde, nieuw exemplaar
    deze week ontvangen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #62

    Standaard

    Tot voor mijn laatste bestelling had ik met Zavvi 1,5 tot 2 weken levertijd, daar baal ik wel van, zeker omdat Amazon.co.uk het binnen 3/4 dagen kan. Afgelopen week echter had ik aantal seizoen van BSG besteld en komen ze ineens binnen 3 dagen en de andere een week binnen! Verraste me echt! Moet nog één deel van de zending ontvangen, als ik die aanstaande donderdag binnenkrijg is ook die binnen een week binnen!
    I Love My Sci-Fi

  13. #63

    Standaard

    al heel wat besteld bij Zavvi.uk,altijd snel en perfect geleverd.
    Soms duurt het wel eens wat langer maar soms staat bij de dvd dat het 10 dagen kan duren eer ze hem hebben om te versturen ma als ze hem in stock hebben word hij binnen 24h verstuurd en heb ik hem na 3 dagen ofzo.
    Ik bestel er eerder films wat je hier zelden of nooit tegenkomt en deze hebben ze dikwijls en meestal paar euro per stuk dus.

  14. #64

    Standaard

    Deze shop verkoopt alleen UK uitgaven toch? Ik moet nog het eerste, derde en vierde seizoen van The Tudors en die zijn vrij goedkoop bij deze site. Mits het de NL versies zijn, anders kan ik net zo goed bij Amazon kopen. Maar ik wil wel NL subs en die zitten niet op de UK uitgaven!

  15. #65

    Standaard

    ja ze hebben meestal Engelse versies maar deze zijn dikwijls met Ned ondertitels,als er niks bij staat is het zonder ondertitels anders staan de talen erbij.
    groetjes

  16. #66

    Standaard

    Verzenden ze dure boxen ook vanuit Jersey naar de Benelux? Ik heb niet graag douanekosten aan mijn broek.

  17. #67

    Standaard

    Nee, vanuit de UK
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #68

    Standaard

    ze versturen meestal uit Guernsey,klinkt wel als Jersey dus

  19. #69

    Standaard

    Voor uk bestellingen boven 15 pond versturen ze vanuit de uk, maar nergens staat hoe dat zit voor de rest van de EU

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Voor uk bestellingen boven 15 pond versturen ze vanuit de uk, maar nergens staat hoe dat zit voor de rest van de EU
    Dan geloof je me lekker niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan geloof je me lekker niet
    Dat heb ik niet gezegd

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dat heb ik niet gezegd
    Bestellen dus die handel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee, vanuit de UK
    Had pas nog ponyo en arrietty besteld. Kwam vanuit Guernsey

  24. #74

    Standaard

    Maar wat was de waarde van de individuele zending?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Maar wat was de waarde van de individuele zending?
    Dat is idd waar ze vanuit gaan, heb al meerdere boxsets bij ze besteld met een hogere warde dan 22 euro en die kwamen uit de UK.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •