Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 115 van 115 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    thnx voor die van deadwood!! moest je er nog kunnen maken misschien in met swearedgen en andere caracters er ook op? ziet er allesinds al goed uit!
    "Breaker breaker, commander. This is rocketship 27. Aliens fucked with the carbonator in engine four. I'm gonna try and refuckulate it and land on Juniper. Hopefully they have some space-weed. Over."

  2. #102

    Standaard

    Ik ken heel Deadwood niet
    Kan binnenkort eens kijken, maar ik geloof dat ik maar stop met het kapen van DanielC z'n thread, hij blijft zelf inmiddels weg lijkt het...?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #103

    Standaard

    Bedankt voor de moeite, maar ik hou het maar bij Megan Fox

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    ja hoor zolang ik er een goede kwaliteit foto van kan vinden ...(dat is vaak nog het probleem!)

    relax. Ik heb echter wel 1680*1050, daar zijn deze al eigenlijk weer net niet voor, hoofden worden iets uitgerekt. Ik heb nu Wall-E en die is in ieder geval geweldig. Thanx.

    Ik zoek iets van de nieuwe hellboy film.... maar heb zelf ook nog geen hi-res fotos gezien.
    Turn around and feel the vibe.....

  5. #105

    Standaard

    Coole thread. Bedankt vooral voor de Sopranos wallpaper!!!

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    relax. Ik heb echter wel 1680*1050, daar zijn deze al eigenlijk weer net niet voor, hoofden worden iets uitgerekt. Ik heb nu Wall-E en die is in ieder geval geweldig. Thanx.

    Ik zoek iets van de nieuwe hellboy film.... maar heb zelf ook nog geen hi-res fotos gezien.
    Uh...1680*1050 staat qua scaling toch 1:1 met 1440*900 ? Dan komt de vervorming door windows zelf die niet 1:1 scaled...

    Deze wallpaper is van de Comic Con van een Hellboy2 teaser poster.

    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #107

    Standaard

    Die van The Punisher zijn toch ook weer gaaf!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  8. #108

    Standaard

    Mooie wallpapers!

    Heeft iemand mischien nog iets leuks van:

    "Highlander" (deel 1)
    Snake Plissken (uit Escape from New York, als dat niet te vinden is, dan - LA)
    "Wanted Dead or Alive"(Rutger Hauer)
    "Walk The Line"

    ?
    Send a maniac to catch a maniac...

  9. #109

    Standaard

    Ik heb ook nog wel een verzoek:
    Cinema Paradiso.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #110

    Standaard Star Wars

    Ik ben op zoek naar een hoge resulutie wallpaper / foto van star wars tbv uitprinten op behang, kan iemand mij helpen.? Bij voorkeur onderstaande foto uit episode 1. (helaas heeft deze een te lage resolutie wordt mij verteld).
    Laatst aangepast door JessevH : 14-11-2010 om 15:33

  11. #111

    Standaard

    PSN: r4zZ1__

  12. #112

    Standaard

    Net zelf een nieuwe gemaakt van The Town..

    Klik hier

    Hoor graag wat jullie dr van vinden..
    PSN: r4zZ1__

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luuk v/d B. Bekijk bericht
    Net zelf een nieuwe gemaakt van The Town..

    Klik hier

    Hoor graag wat jullie dr van vinden..
    Heel mooi Luuk

    gr,Vince.

  14. #114

    Standaard

    Hier een wallpaper van 127 Hours. Originele wallpaper is 1280x1024 dus enkel aangepast naar 1440x900..

    http://i52.tinypic.com/mcas9f.jpg
    PSN: r4zZ1__

  15. #115

    Standaard

    Heel erg bedankt voor de toffe wallpapers allemaal, want inderdaad die zijn erg lastig te vinden in breedbeeldformaat!

    Als verzoek: Star Trek, Alien, nog meer 24 , Breaking Bad, James Bond en Inglorious Bastards.

    Ga zo door met dit topic zou ik zeggen!

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •